پدی لاکت چیست

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,284
79
پودر پدی لاکت چیست/قیمت قطره پدی لاکت برای نوزاد/زمان مناسب برای مصرف قطره پدی لاکت/قطره پدی لاکت طرز مصرف/ایا پدی لاکت یبوست میاره/قطره پدی لاکت نی نی سایت/پدی لاکت تا چند ماهگی/کپسول پدی لاکت/



اجزا و مواد تشکیل دهنده
پدی لاکت® یک ترکیب سین بیوتیک (پروبیوتیک + پری بیوتیک) مناسب برای نوزادان و کودکـان تا 2 سال می باشد و حاوی مقادیر بالایی از 3 سویه باکتری سودمند و ایمن به همراه فروکتوالیگوساکارید به عنوان پری بیوتیک است. مطالعات جدید نشان داده است که استفاده از ترکیب سویه ها می تواند در رفع مشکلاتی مانند کولیک نوزادان موثرتر باشد. سویه ها و پری بیوتیک به کار رفته در این محصول شامل موارد زیر می باشد:


• لاکتوباسیلوس روتری

• لاکتوباسیلوس رامنوسوس

•بیفیدوباکتریوم اینفنتیس

10⁹CFU

ســایر اجزاء : فروکتوالیگوساکارید (پری بیوتیک) و طعم دهنده پرتقالی.

این فراورده فاقد گلوتن می باشد.


موارد مصرف
نفخ و کولیک نوزادان
ریفلاکس
اسهال ناشی از ویروس یا باکتری در نوزادان
اسهال ناشی از مصرف آنتی بیوتیک (AAD)
انواع آلرژی نوزادان (تنفسی، پوستی و غذایی)
در زمان شیوع بیماری های عفونی و فصلی مانند سرماخوردگی برای بهبود قدرت دفاعی بدن
عفونت های تنفسی


مقدار و روش مصرف
روزانه 5 الی 15قطره و یا طبق دستور پزشک مصرف گردد.
پس از خارج کردن از یخچال بهتر است، 10 دقیقه در دمای اتاق نگه دارید و سپس مصرف کنید.
قبل از مصرف خوب تکان دهید.
پس از باز شدن محصول به مدت 2 ماه در یخچال قابل استفاده است.
content_pasteاثرات درمانی و فارماکولوژی
در دستگاه گوارش انسان تعداد بسیار زیادی باکتری وجود دارد که بیشتر آنها باکتری های مفید هستند و فلور میکروبی نامیده می شوند. این باکتری ها در حفظ توازن دستگاه گوارش و تقویت سیستم ایمنی بدن نقش موثری دارند. فلور میکروبی بدن تحت تاثیر عوامل متعددی دچار دگرگونی و عدم تعادل می شود. این عوامل شامل تغییرات رژیم غذایی، افزایش سن، مسافرت، استرس و فشارهای روانی، انواع بیماری ها و مصرف داروهای مختلف به خصوص آنتی بیوتیک می باشند. این عوامل تعادل میکروبی روده را به گونه ای تغییر می دهند که تعداد باکتری های دارای پتانسیل بیماری زایی افزایش یافته و سلامت میزبان به خطر می افتد. در نتیجه باعث پدید آمدن اختلالات گوارشی (مانند اسهال، یبوست، علائم سوهاضمه، اختلال در جذب مواد غذایی، مقاومت به انسولین و...) و مشکلات ناشی از تحریک بیش از حد سیستم ایمنی (مانند آلرژی، اگزما، درماتیت و...) می گردند.

"پروبیوتیک ها" باکتری های سودمند دستگاه گوارش هستند که با بازسازی فلور میکروبی دستگاه گوارش اثرات محافظتی متعددی را در بدن اعمال می کنند و سبب پیشگیری و بهبود این مشکلات می گردند.

عوارض جانبی
سويه های پروبيوتيکی مورد استفاده در اين محصول ایمن هستند. بسیاری از پروبیوتیک ها به عنوان عواملGenerally Recognized as Safe) GRAS) توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) به ثبت رسیده اند، و بقیه توسط اروپا و ژاپن تایید شده است. پروبیوتیک ها به خوبی تحمل می شوند ولی ممکن است در بعضی از بیماران ایجاد نفخ کنند که معمولا با ادامه مصرف برطرف می شود. در صورت ادامه یا تشدید این عارضه، می بایست به پزشک یا داروساز اطلاع داده شود.



تداخل دارویی
آنتی بیوتیک ها: به دلیل اینکه مصرف همزمان با آنتی بیوتیک ها می تواند تا حدی باعث کاهش اثر پروبیوتیک ها گردد، بهتر است در حدود 2 الی 4 ساعت بین مصرف خوراکی آنتی بیوتیک و پروبیوتیک فاصله زمانی رعایت گردد.

موارد احتیاط و هشدارها
در موارد زیر، قبل از مصرف محصول به پزشک اطلاع دهید:

داشتن شرایط خاص از جمله نقص سیستم ایمنی و ایدز، استفاده از داروهای سرکوب کننده ایمنی یا داروهای شیمی درمانی، استفاده از کاتتر وریدی، ابتلا به بیماری دریچه قلب، کولیت اولسراتیو فعال، سندرم روده کوتاه، وجود علائم عفونت (مانند تب، استفراغ، اسهال خونی و درد شکمی شدید) و هر گونه سابقه حساسیت دارویی یا غذایی. در صورت مشاهده علائم عفونت (مانند تب بالا، لرز و سرفه پایدار) و یا واکنش های آلرژیک نظیر راش پوستی، خارش، کهیر، تورم صورت، سرگیجه شدید، سرفه، تنگی قفسه سینه و مشکل تنفسی، بلافاصله به پزشک یا داروساز اطلاع دهید

منع مصرف
درصورت ابتلا به پانکراتیت حاد یا سابقه حساسیت به هریک از اجزای فرآورده از مصرف آن خودداری نمایید.

شرایط نگهداری
بر اساس نتایج آزمایش های پایداری، مکمل های پروبیوتیک شرکت زیست تخمیر را می توان به مدت 2 هفته در دمای 25 درجه سانتیگراد نگهداری نمود، اما بهترین شرایط نگهداری این محصول در دمای 8-2 درجه سانتیگراد (داخل یخچال) می باشد که موجب افزایش طول عمر باکتری های پروبیوتیک خواهد شد. این محصول را دور از رطوبت و نور خورشید و همچنین دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. محصول نهایتا تا 2 ماه پس از باز کردن درب، در یخچال قابل نگهداری می باشد.


.
 
  • برچسب ها
    ایا پدی لاکت یبوست میاره زمان مناسب برای مصرف قطره پدی لاکت قطره پدی لاکت طرز مصرف قطره پدی لاکت نی نی سایت قیمت قطره پدی لاکت برای نوزاد پدی لاکت تا چند ماهگی پودر پدی لاکت چیست کپسول پدی لاکت
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,117
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا