پخش انلاین فیلم سینمایی دینامیت

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
پخش انلاین فیلم سینمایی دینامیت ، را در همیارخاص بخوانید

دانلود فیلم دینامیت​


به این فیلم امتیاز دهید

۴ ۵٫ ۹۴۴

دانلود فیلم دینامیت با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی دینامیت با کیفیت عالی ۴K 1080p

دانلود فیلم جدید دینامیت با چهار کیفیت عالی و متوسط

تیزر افزوده شد لینک دانلود بزودی…

دانلود فیلم دینامیت​


نوع فیلم: سینمایی

ژانر: کمدی

سال تولید: ۱۳۹۷

کارگردان: سید مسعود اطیابی

بازیگران: زیبا کرمعلی، مجید شهریاری، نازنین بیاتی، پژمان جمشیدی، احمد مهرانفر، میرطاهر مظلومی، امید روحانی و…

خلاصه داستان: دینامیت یکی از آثار طنز و کمدی سینمای ایران است . این اثر به موضوعات بسیار ریز جامعه پرداخته و با زبان طنز از آن ها انتقاد کرده است و…شما می توانید با تماشای فیلم و سریال های جدید اوقات زیبایی را سپری کنید با ما همراه باشید مووی لند…

تیزر

دانلود سریال خاتون

دانلود سریال زخم کاری

دانلود سریال جیران​

دانلود فیلم سینمایی دینامیت بدون سانسور​


بزودی در شبکه نمایش خانگی….

کیفیت ۷۲۰p

دانلود با لینک مستقیم

کیفیت ۴۸۰p

دانلود با لینک مستقیم

فیلم ایرانی​


دینامیت سینما هارو ترکونده

فیلم دینامیت را می توان به عنوان یکی از جدیدترین و البته جنجالی ترین فیلم هایی دانست که اخیرا در سینمای ایران اکران شده است. این اثر تقریبا تمام فاکتورهای لازم برای تبدیل شدن به یک اثر موفق را دارد. بازیگران حرفه ای ، فیلمنامه قوی، تیم پشت صحنه بی نظیر و… همگی جزو مواردی است که توانسته این اثر را به پرفروش ترین فیلم سال جاری نماید. ما در ادامه این متن مروری کامل و جامع بر روی آن داریم تا شما هم بهتر دلیل این محبوبیت را درک نمایید. لذا اگر به دنبال دانلود فیلم دینامیت هستید، بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

نقد و بررسی

فیلم دینامیت یکی از جذاب ترین فیلم های فعلی در سینمای ایران است که حدود سه سال از ساخت آن می گذرد. در واقع این اثر سه سال پیش فیلمبرداری اش تمام شد اما سنگ اندازی ها در مسیر نمایش این اثر باعث شد تا اکران آن به تعویق بیفتد. کارگردانی این اثر را سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی را هم سید ابراهیم عامریان بر عهده گرفته است. این دو شخص پیش تر در فیلم سینمایی جذاب تگزاس با همدیگر همکاری داشته اند. همین تجربه موفق باعث شد تا آن ها دوباره در صدد تکرار آن برآیند و به همین جهت فیلمنامه این اثر را به حمزه صالحی و شیما محمد بیگی واگذار نمودند. افزون بر این موارد، حضور بازیگران منحصر به فرد سبب شد تا پازل این موفقیت به خوبی تشکیل شود. ترکیب کلی این موارد باعث شد تا این اثر در طی کمتر از چند ماه به فروش ۴ میلیارد تومانی برسد که رکورد فروش فیلم در دوران کرونا می باشد.

خلاصه داستان

داستان فیلم دینامیت یکی از جذابیت ترین و البته ایده آل ترین مزیت هایی است که در آن دیده می شود. داستان این فیلم بسیار بکر و البته دیدنی می باشد که طنز موقعیت و گفتار بسیاری را در خود جای داده است. داستان این اثر در رابطه با یک خانه ی اجاره ای است که در آن یک ساقی، دو دختر و دو طلبه زندگی می کنند. تضاد موجود در افکار این سه طیف باعث می شود تا داستان ها و اتفاقات منحصر به فردی در زندگی آنها رخ دهد. در واقع این داستان یادآور فیلم اجاره نشین های مهرجویی می باشد که توانست موفقیت عالی را کسب نماید. البته باید عنوان کرد که دینامیت در مقایسه با آن حجم زیادی از کمدی و طنز موقعیت دارد که باعث شده تا این اثر جذابیت بیشتری به خود بگیرد.

بازیگران

هنرمندانی که در این اثر به ایفای نقش پرداخته اند از دیگر فاکتور هایی است که سبب شده تا این سریال بیش از پیش به موفقیت برسد. در فیلم دینامیت بازیگران مطرحی همچون احمد مهرانفر، امید روحانی، پژمان جمشیدی، زیبا کرمعلی، مجید شهریاری، محسن کیایی، میرطاهر مظلومی، نادر سلیمانی و نازنین بیاتی حضور دارند. ترکیب این بازیگران با نقش هایشان باعث شده تا جذابیت و زیبایی این فیلم بیش از پیش افرایش یابد.

تاریخ انتشار

دینامیت را می توان به عنوان یکی از مورد انتظار ترین فیلم های فعلی در سینمای ایران دانست که بسیاری منتظر اکران آنلاین آن هستند. تا به این لحظه تاریخ دقیقی برای انتشار آنلاین فیلم دینامیت مطرح نشده اما به طور عمومی یک یا دو ماه بعد از اکران عمومی، این اثر در شبکه نمایش خانگی هم منتشر می شود. به همین جهت انتظار می رود که این فیلم زیبا در هفته های پیش رو منتشر شود. اگر تمایل دارید تا تاریخ دقیق انتشار این اثر را بدانید، می توانید این صفحه را بوکمارک نمایید و یا بصورت پیوسته به وبسایت ما سر بزنید.

اخبار و حواشی

فیلم دینامیت جزو آن دسته از فیلم هایی بود که حواشی زیادی را به دنبال خود کشید. این فیلم سنگ اندازی های زیادی را در مسیر خود داشت و با موانع بسیاری مواجه بود. همین مورد سبب شد تا نمایش آن سه سال به تعویق بیفتد. ما در ادامه برخی از این موارد را برای شما عزیزان ذکر کرده ایم.

دانلود

دینامیت از جذاب ترین فیلم هایی است که می توان لحظه ها را با آن تکمیل نمود. چنانچه شما هم تمایل دارید این اثر زیبا را مشاهده کنید ، می توانید بعد از انتشار و از طریق باکس زیر نسبت به دانلود فیلم دینامیت اقدام نمایید.

نظر مووی لند در مورد دینامیت اینه که حتما به سینما برید و فیلم رو نگاه کنید سعی کنید چند نفری برید که فوق العاده بهتون خوشبگذره دوست دار شما رسانه مووی لند

تماشای آنلاین فیلم سینمایی دینامیت ۱۴۰۰​


فیلم سینمایی دینامیت به کارگردانی مسعود اطیایی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان در دوران کرونا اکران شد و هم اکنون پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام خاص مووی، در این فیلم بازیگرانی شاخصی به ایفای نقش پرداخته اند.

«جهت تماشای دینامیت کلیک کنید»​


◉بازیگران فیلم دینامیت

احمد مهران فر، نازنین بیاتی، زیبا کرمعلی، نادر سلیمانی، پژمان جمشیدی، میرطاهر مظلومی، امید روحانی، مجید شهریاری، محسن کیایی، اشکان منصوری، فاطمه مرتاضی، مهدی هاشمی.

درباره فیلم: فیلم سینمایی دینامیت به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان، با بازی پژمان جمشیدی، محسن کیایی، احمد مهرانفر، نازنین بیاتی، نادر سلیمانی، زیبا کرمعلی و میرطاهر مطلومی در سال ۱۳۹۸ ساخته شده است. پخش فیلم دینامیت با خانه فیلم است. این فیلم از ۱۰ تیر ۱۴۰۰ در سینماهای سراسر کشور اکران شده است.

موضوع فیلم: با نقل مکان کردن دو جوان دانشجو به ساختمانی با همسایه های متفاوت، چالش ها و مشکلاتی پیش روی آنها قرار می گیرد.

با افزایش ویروس کرونا و ناراحتی‌های مردم فیلم دینامیت خنده بر لبان شما می آورد هم‌اکنون در رسانه خاص مووی

خلاصه فیلم: دو طلبه مذهبی (پژمان جمشیدی و احمد مهرانفر) و دو دختر دانشجو (زیبا کرمعلی و نازنین بیاتی) و یک ساقی (محسن کیایی) در یک ساختمان زندگی می کنند و اتفاقاتی که از اینجا شروع می شود و…

«جهت تماشای فیلم دینامیت کلیک کنید»​


انتهای رپرتاژ آگهی


پخش انلاین فیلم سینمایی دینامیت​


عنوان : پخش انلاین فیلم سینمایی دینامیت


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد اطلاع دهید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا