وکیل ملکی [وکیل ملک؛شماره تماس و آدرس بهترین ها]تضمینی

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
.

امروزه هیچ فردی وجود ندارد که معامله با موضوع ملک انجام نداده باشد عده ای نیز ترجیح می دهند که این گونه معاملات را توسط وکیل متخصص املاک انجام دهند وکیل ملکی کسی که از سوی موکل اختیار امور مالی و دعاوی مربوط به ملک موکل خود را دارد چنان گسترده است که در سالهای اخیر وجود وکلای با تخصص در این زمینه لازم است.


فهرست مطالب این مقاله >برای مطالعه روی عنوان دلخواه کلیک کنید

شماره تماس وکیل ملکی:​


آدرس دفتر وکالت وکیل ملکی خوب در تهران:​


اگر شما میخواهید بصورت حضوری با یک وکیل دیدار داشته باشید ما در ادامه آدرس بهترین دفتر وکالت ملکی در تهران را برای شما آورده ایم .(ما در حال معرفی بهترین وکیل متخصص ملکی برای شما هستیم پس اعتماد کنید و با خیال راحت وکالت تان را به گروه وکلای حکمت واگذار کنید )‌

آدرس دفتر شرق تهران:تهران فلکه اول تهرانپارس خیابان قانع (۱۴۲ شرقی) پلاک ۳۹ واحد۵

وکیل ملکی کیست؟​


وکیل به شخصی گفته میشود که در دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به املاک تخصص دارد.دعاوی ملکی مستلزم داشتن دانش ،تجربه و تخصص فراوان است.

زیرا دعاوی مربوط به املاک دارای پیچیدگی های فراوانی است بنابراین به وکیلی نیاز هست که با تمام پیچ و خم های این راه آشنایی داشته باشد.یک وکیل در زمینه ملکی باید به تمام آیین و قوانین مربوط به املاک اشراف کامل داشته باشد.داشن تخصص فراوان یکی از ویژگی های بارز یک وکیل قوی ملکی است ،زیرا تجربه و تخصص باعث میشود که درصد موفقیت بیشتری در محاکم دادگستری داشته باشد.

پیشنهاد میشود این مطلب را از دست ندهید:پیش فروش آپارتمان

حوزه تخصصی وکیل ملکی (وکیل املاک)‌:​


مطالبه اجرت المثل ایام تصرف-تخلیه ملک استیجاری-الزام به تنظیم سند رسمی-تقسیم ملک مشاع-رفع مزاحمت از ملک-افراز ملک-فسخ قرارداد اجاره-تعدیل اجاره بها و درخواست تخلیه عین مستاجره از سوی وراث و………..

یک وکیل ملک می تواند چه کاری انجام دهد؟​

  1. دریافت مجوز پایان کار
  2. دعوای الزام به اخذ تخلیه ید
  3. تقسیم و افراز املاک مشاع
  4. دعوای خلع ید
  5. دعوای بر سر مالکیت ملک
  6. دعوای مزاحمت و ممانعت از حق
  7. دعوای تصرف عدوانی

در تصرف عدوانی :​


تصرف عدوانی نوعی تسلط و استیلای قانونی بر ملک دیگری است به شرط آنکه این تسلط کاملا روشن و مشخص باشد بنابراین این نوع دعاوی دارای پیچیدگی هایی است که یک وکیل پایه یک دادگستری ملکی می تواند به راحتی آنرا حل و فصل کند این نوع دعاوی دارای ۳ نوع می باشد که می توانید از یک مشاور حقوقی کمک بگیرید.

قبلا در همین خصوص یک مقاله کامل نوشته ایم پیشنهاد می کنیم اگر مشکلی در این خصوص دارید مطالعه کنید تصرف عدوانی یا اگر میخواهید رفع تصرف عدوانی انجام بدهید این مقاله به شما پیشنهاد می شوددعوی رفع تصرف عدوانی چیست ؟



در افراز ملک:​


افراز ملک عبارت است از جدا نمودن سهم مشاع شرکا از یکدیگر، به عبارت دیگر تقسیم مال غیرمنقول مشاع بین شرکا به نسبت سهم آنها است. افراز را به دو دسته تقسیم نموده‌اند: افراز اجباری یعنی افراز مال به موجب حکم دادگاه (یا تصمیم اداره‌ی ثبت) که شرکا را مجبور به قبول قسمت مال مشاع می‌کند. افراز به تراضی، افرازی است که شرکا به دلخواه خود انجام می‌دهند.نکته‌ی مهم این که در عمل افراز، کلیه‌ی مالکین مشاعی باید به صورت خواهان یا خوانده دخالت داشته باشند و در جریان خواسته و عملیات اجرایی قرار گیرند.

نقش وکیل در مزاحمت های ملکی :​


شاید تاکنون در ملک خود با مزاحمت افرادی مواجهه شده باشید و در بر خورد با آنها آنچه را که عرف میداند اعمال کرده باشید بهتر است در این گونه مواقع از یک وکیل مشاوره گرفته تا بتوانید از مزاحم ملک خود رفع اثر کنید مثلا وقتی یک مستاجر با قطع آب و برق خود توسط مالک مواجهه می شود و یا حتی از حق ارتفاق و انتفاع یک شخص توسط مالک ممانعت ایجاد شده باشد بنابراین حنما نباید شخص مالک مال باشد بلکه همین که به اذن مالن نیز متصرف محسوب شود کافی است .

در الزام به تنظیم سند اجاره:​


به موجب ماده ۷ قانون روابط موجر و مستاجر مصوب سال ۱۳۵۶ :

در مواردی که بین موجر و مستاجر اجاره نامه ای تنظیم نشده باشد یا اگر مدت اجاره منقضی شده باشد و طرفین در تنظیم اجاره نامه یا تعیین اجاره بها و شرایط آن اختلاف کنند هر یک میتوانند به دادگاه رجوع کرده و درخواست رسیدگی کرده نکته حائز اهمیت زمانی است که اگر موجر دعوی تخلیه مطرح نموده باشد رسیدگی به دعوی تنظیم سند اجاره موکول به ختم رسیدگی دعوی تخلیه میشود بنابراین اگر قبل یا بعد از اقامه دعوی تنظیم سند اجاره از سوی مستاجر دعوی تخلیه در جریان رسیدگی باشد بدوا به این دعوی رسیدگی خواهد شد . در طرح دعوا مطروح در صورتی که اجاره نامه ای که خود دلیلی بر رابطه استیجاری است در بین نباشد بهتر است ابتدا اظهارنامه ای تنظیم و ضمن آن تنظیم سند اجاره درخواست شود.

به موجب قانون حاکم بر رابطه استیجاری مصوب سال ۷۶ و مطابق تبصره ۲ ماده ۱۰ آیین نامه آن در صورت فوت موجر یا مستاجر وراث آنان قائم مقام قانونی شان محسوب میشوند فلذا با پایان مدت اجاره حتی اگر یک نفر از وراث درخواست تخلیه کند درخواست متقاضی صحیح و دادگاه باید به آن ترتیب اثر دهد و با پرداخت تمام مبلغ سرقفلی به قیمت عادله روز دستور تخلیه صادر شود.

برای اطلاعات بیشتر تخلیه فوری ملک -نکات مهم در تخلیه فوری ملک را مطالعه کنید یا تخلیه عین مستاجره به علت تخلف از پرداخت اجاره بها که یک مقاله کامل در همین خصوص است مطالعه کنید .

امروزه به دلیل وجود قوانین و مقررات و ایین نامه های متعدد سبب شده است که حوزه های تخصصی وکلای ملکی پیچیدگی خاصی داشته باشد به همین خاطر انتخاب یک در قوانین گسترده ملکی بسیار حساس است زیرا تنها وکلای ملکی مجرب می توانند تشخیص دهند که در چه پرونده هایی باید به شهرداری رجوع کرد و از قانون ۱۰۰ شهرداری استفاده نمود همچنین در چه پرونده هایی لازم است که قانون مالیاتهای مستقیم را اعمال نمودوکیل مشاوره حقوقی ملکی

نکات مهم در مورد یک وکیل ملکی خوب در تهران:​

  • نحوه ی تنظیم دادخواست
  • آگاهی از هزینه ها
  • تجربه
  • برخورد مناسب و پیگیری
  • آگاهی کامل نسبت به قوانین ثبت اسناد و املاک
  • بر اجرای احکام نظارت کافی داشته باشد

منبع : vananews | همیارخاص

.
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,122
    کاربران
    3,408
    جدیدترین کاربران
    امیر حافظ
    عقب
    بالا