وسایل مورد نیاز پیک نیک

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
وسایل مورد نیاز پیک نیک ، را در همیارخاص بخوانید

لیست وسایل مورد نیاز پیک نیک​

لیست وسایل مورد نیاز پیک نیک برای یک گردش به یاد ماندنی!​


اگر شما هم اهل پیک نیک‌های آخر هفته با خانواده و دوستان هستید، حتما برایتان این سوالات پیش آمده که وسایل مورد نیاز پیک نیک چیست؟ در لیست لوازم پیک نیک خود چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟

در این پست شما با ۱۴ مورد از اجزای پیک نیک آشنا می‌شوید. البته در دل هر مورد نکات ضروری زیادی هست که خواندنشان خالی از لطف نیست! از چک کردن آب و هوا قبل از شروع سفر تا ریز به ریز وسایل ضروری پیک نیک.

پس همراه ما باشید.

۱۵ مورد حیاتی در لیست وسایل مورد نیاز پیک نیک​


ما در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم برای داشتن پیک نیکی بی‌دغدغه و شاد به چه وسایلی نیاز دارید.

قلم و کاغذ را بردارید و لیست لوازم پیک نیک را یادداشت کنید. ما برای خرید وسایل پیک نیک پیشنهادات جالبی برای شما در نظر گرفته ایم. شاید در انتها نیاز به خرید چند قلم از این موارد داشتید.

۱. چک کردن وضعیت آب و هوای مقصد قبل از شروع گردش​


گاهی اتفاق افتاده که به صورت آنی تصمیم به رفتن به یک گردش نیم روزه را با خانواده یا دوستان خود گرفته‌ایم، ولی مثلا با یک رگبار غیرقابل پیش‌بینی کل گردش‌مان تحت الشعاع قرار گرفته باشد.

شاید برای بعضی‌ها این لحظات پیش‌بینی نشده جزء جذابیت‌های گردششان باشد ولی برای برخی خاطره تلخی در ذهنشان بسازد! در هر صورت، قبل از هر سفری حتی یک گردش ساده پیک نیک، وضعیت آب و هوای مقصدتان را از شب قبل چک کنید.

شاید لازم باشد تمهیداتی قبل از شروع گردش در نظر بگیرید و در لیست وسایل مورد نیاز پیک نیک خود تجدید نظر کنید.

برای مثال، قطعا لباس و کفش مناسب گردش در یک روز آفتابی متفاوت خواهد بود با گردش در یک فضای سرد کوهستانی! پس قبل از هر چیز برای خود این مسئله را حل کنید.

۲. زیرانداز، اولین وسیله از لیست وسایل مورد نیاز پیک نیک​


خب، یکی از اولین اجزای پیک نیک به طور قطع زیرانداز است. پس با توجه به کیفیت پیک نیک و تعداد نفرات، زیرانداز مناسب همراه خود داشته باشید.

با توجه به مقصد گردش خود، جنس زیرانداز را مدنظر قرار دهید.

برای مثال، برای نشستن روی چمن و یا سواحل ماسه‌ای، ضد آب بودن زیرانداز را در نظر بگیرید. زیراندازهای مدل کیفی نیز، حمل بار را راحت‌تر خواهند کرد.

مطلب مرتبط: زیرانداز سفری، ضرورری‌ترین وسیله هر طبیعت گردی

۳. سبد پیک نیک یا کوله پیک نیک​


اگر کسی هستید که زیاد با خانواده به پیک نیک می‌روید و سپری کردن یک روز در طبیعت جزء برنامه‌های هفتگی‌تان است، به شما پیشنهاد می‌کنم همیشه سبدی را به طور جداگانه و آماده مخصوص لوازم پیک نیک در خانه داشته باشید. این کار قطعا به میزان زیادی به آمادگی و سرعت شما در چیدن وسایل مهم گردش کمک خواهد کرد.

در این سبد همیشه مقداری چای یا قهوه، قند و شکر، نمک، کبریت یا فندک، چاقو، چند دست قاشق و چنگال و بشقاب به تعداد افراد خانواده، ظروف درب‌دار، لیوان، در بازکن بطری، قیچی کوچک، کیسه فریزر، کیسه نایلون، سفره یک‌بار مصرف و دستگیره جایگذاری کنید.

اگر پیک نیک شما در مسیری دورتر از جاده مثلا داخل جنگل است، شاید بهتر باشد به جای استفاده از سبد از کوله‌های مخصوص چیدمان اجزای پیک نیک استفاده کنید. این کار قطعا پیاده‌روی را برای شما آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

۴. پتو و بالش سبک برای استراحت​


قطعا پس از یک رانندگی چند ساعته به زمان کوتاهی برای استراحت نیاز دارید و چه کاری لذت‌بخش‌تر از یک چرت نیم‌روز در طبیعت سرسبز!

پس به شما پیشنهاد می‌کنم بالش‌ کوچک مسافرتی، پتو و یا روانداز سبک را به لیست وسایل مورد نیاز پیک نیک خود اضافه کنید.

۵. پاور‌بانک و شارژر​


گذران وقت در شبکه‌های اجتماعی، بازی و عکاسی با گوشی‌های هوشمند، برای بعضی‌ها حتی در پیک نیک، غیر قابل اجتناب است. پس اگر به مکانی می‌روید که دسترسی به برق ندارید، همراه بردن پاوربانک یکی از ضروریات سفرها به خصوص پیک نیک‌های آخر هفته است.

بر اساس نیاز افراد، برندها و ظرفیت‌های مختلفی برای پاوربانک در بازار موجود است. برای خرید پاوربانک به این چهار نکته توجه کنید:

دو برند آنکر و شیائومی از بهترین برندهای پاوربانک موجود در بازار هستند.

با استفاده از لینک زیر می‌توانید لیستی از برندهای مختلف پاوربانک را در سایت دیجی کالا ببینید و بر اساس نیاز خود و قیمت مدنظر، خرید خود را به صورت آنلاین سفارش دهید:

۶. مبدل برق خودرو​


یکی از وسایل پرکاربرد هر گردشی، همراه بردن یک مبدل یا اینورتر خودرو است. این وسیله ‌به راحتی می‌تواند برق ۱۲ ولت مستقیم باتری را به ۲۲۰ ولت شهری تبدیل کند.

پس دیگر نگران نبود برق برای استفاده از وسایلی مثل تبلت، لپ تاپ، شارژر گوشی، اسپیکر، لامپ و یا هر وسیله‌ای که فکر می‌کنید هنگام گردش و پیک نیک مورد نیازتان است، نباشید. فقط کافیست مبدلی متناسب با توان مصرفی وسایل برقی خود در نظر بگیرید.

اینورترها در برندها و توان‌های مختلف از ۱۰۰ تا ۲۰۰۰ وات در بازار موجود هستند. یک نمونه با کیفیت و با قیمت مناسب این دستگاه، مبدل برق خودرو ویلیون مدل ۱۲V-TO-220V-500W است. وزنی در حدود ۷۰۰ گرم دارد و برای دستگاه‌های برقی تا حداکثر ۵۰۰ وات قابل استفاده است.

به شما پیشنهاد می‌کنم حتما این وسیله ضروری را به لیست خرید وسایل پیک نیک خود اضافه کنید.

در ویدئو زیر می‌توانید نحوه راه اندازی یک مبدل برقی را ببینید:

برای خرید با تخفیف مبدل برق خودرو از دیجی کالا روی لینک زیر کلیک فرمایید:

۷. آشپزی در طبیعت​


مطلب مرتبط: راهنمای انتخاب اجاق سفری مناسب انواع سفرها

منقل سفری​


منقل‌های خانگی به دلیل سنگینی و فضای زیادی که اشغال می‌کنند، انتخاب مناسبی برای استفاده در پیک نیک نیستند. در عوض، منقل سفری و استند سفری دو گزینه عالی برای کباب و گریل هستند.

این دو محصول به دلیل قابلیت جداسازی اجزا، فضای کمی را اشغال کرده، درنتیجه قابلیت حمل راحت‌تری هم دارند.

برای خرید با تخفیف منقل از دیجی کالا روی لینک‌های زیر کلیک فرمایید:

استند سفری​


استند سفری را با نام‌های دیگری چون سه پایه آتش یا سه پایه سرخپوستی هم می‌شناسند.

برخی از انواع استندهای سفری از نوع ساج‌دار بوده و امکان طبخ غذا روی زغال را در یک تابه برای شما فراهم می‌کنند. شاید خرید این وسیله ضروری به نظر نرسد! ولی به‌طور قطع آشپزی در چنین وسیله‌ای در طبیعت بسیار لذت‌بخش است!

مطلب مرتبط: لذت آشپزی در طبیعت با سه پایه آتش تاشو

مطلب مرتبط: راهنمای خرید ساج و سه پایه آتش با کیفیت

پس قلم را بردارید و انتهای لیست خرید وسایل پیک نیک خود این وسیله دوست داشتنی را هم یادداشت کنید. شاید بعدها قصد خریدش را داشتید!

برای خرید با تخفیف استند سفری از دیجی کالا روی محصولات زیر کلیک فرمایید:

۸. پک بهداشتی و سلامت​


ضد آفتاب، عینک آفتابی و کلاه آفتاب‌گیر موارد مهمی برای پیک نیک در یک روز گرم و آفتابی است.

مسافرت چند ساعته و یا چند روزه فرقی ندارد. سعی کنید همیشه جعبه کمک‌های اولیه را همراه اجزای پیک نیک داشته باشید. اگر از داروی خاصی در زمان مشخصی استفاده می‌کنید، آنها را فراموش نکنید.

این موارد را در پک سلامت خود قرار دهید:

۹. آب برای مصارف مختلف​


به میزان مورد نیاز خود، آب برای مصارف شرب، طبخ غذا و شستشو همراه داشته باشید.

با توجه به آب و هوا، بردن یک کلمن پر از یخ در یک طبیعت آفتابی و گرم از ملزومات اجزای پیک نیک است. علاوه بر آن، چند بطری خالی را از قبل پر از آب کرده و در خودرو خود قرار دهید.

مطلب مرتبط: با این اطلاعات بهترین کلمن آب را برای خود بخرید

اگر محدودیت بار دارید و یا قرار است کنار چشمه یا نهر اتراق کنید، همراه داشتن فیلتر یا قرص تصفیه آب ایده خوبی است.

پیشنهاد دیگر برای حمل آب در لیست لوازم پیک نیک، استفاده از مخزن‌های نگهدارنده آب تاشو است. این مخزن‌ها در برند، کیفیت و حجم‌های مختلفی در بازار برای خرید موجود هستند.

از جمله ویژگی‌های جالب این گالن‌ها قابلیت تاشوندگی پس از خالی شدن است. این ویژگی به کم کردن فضای اشغالی کمک می‌کند.

طراحی درب با خروجی دارای شیر باز و بست نیز، یکی دیگر از قابلیت‌های عالی برخی از این مخزن‌ها است. به جای بلند کردن این گالن‌های سنگین برای هر بار آب برداشتن، کافی است گالن را خوابانده و شیر را باز کنید.

برای خرید با تخفیف مخزن نگه دارنده آب از دیجی کالا روی محصولات زیر کلیک فرمایید:

۱۰. یخدان سفری​


اگر می‌خواهید مقداری میوه و سبزی و یا حتی گوشت و مرغ برای کباب و جوجه با خود ببرید، می‌توانید از یخدان‌هایی که برای این منظور در بازار موجود است، تهیه کنید.

با این کار سرمای لازم برای خوراکی‌هایی که زودتر در معرض فساد قرار می‌گیرند، فراهم شده و نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

یکی از محصولات شرکت کی سان یخدان سفری (کول باکس) با گنجایش ۱۰ لیتر است که قابلیت نگهداری انواع خوراکی‌های فریز شده، میوه، سبزی، قالب‌های یخی و هر نوع غذای فاسد شدنی را داراست.

گنجایش ۳۰ لیتری این محصول هم در سایت دیجی کالا برای اضافه کردن به لیست خرید وسایل پیک نیک موجود است. شما می‌توانید بر اساس جمعیت خانواده و محدودیت فضای صندوق عقب خودرو حجم مناسب خود را تهیه کنید.

برای خرید با تخفیف یخدان سفری از دیجی کالا روی لینک زیر کلیک فرمایید:

۱۱. کتری زغالی و فلاسک برای چای​


نوشیدن چای حتی در هوای گرم یکی از لذت‌های اغلب ما ایرانی‌هاست.

اگر از آن دست افرادی هستید که به خود سختی حمل وسایل بیشتر در گردش را نمی‌دهید، به عنوان پیشنهاد درست قبل از حرکت فلاسکی پر از آب جوش با خود همراه ببرید و با استفاده از تی‌بگ (چای کیسه‌ای) در کمترین زمان و بدون سختی چای آماده کنید.

البته که نوشیدن چای آتشی در طبیعت لطف دیگری دارد! پس اگر اهل درست کردن آتش در طبیعت هستید، حتما لذت خوردن سیب زمینی و چای آتشی را در کنار عزیزان خود تجربه کنید.

امتحانش ضرری ندارد! کافیست چند عدد سیب زمینی و یک کتری کوچک مسافرتی را کنار باقی اجزای پیک نیک خود جای دهید!

فراموش نکنید که برای روشن کردن آتش شاخه درختی را نشکنید؛ از تکه‌های خشک‌شده و بلااستفاده که روی زمین افتاده استفاده کنید.

فکر می‌کنم همه ما طبیعت‌دوستان، نحوه خاموش کردن آتش پس از تمام شدن گردش‌مان را بلد هستیم؛ کافیست مقداری آب به دفعات و به مقدار کم، روی آتش بریزیم و با هم زدن خاکسترها مطمئن شویم آتش کاملا خاموش شده است.

۱۲. وسایل بازی و تفریح​


شما هم فکر می‌کنید بازی و تفریح در پیک نیک فقط برای بچه هاست؟

به طور قطع خیر! بودن در طبیعت و بازی‌های شاد یکی از راه‌های رفع خستگی‌های ناشی از کار روزمره است. همراه بردن چند وسیله بازی همراه لوازم پیک نیک که جای زیادی اشغال نمی‌کند!

پس این فرصت را از دست ندهید و از قبل چند بازی جذاب و پرنشاط را برنامه‌ریزی کنید. از بازی‌هایی مثل پانتومیم که نیاز به وسایل خاصی ندارد؛ تا فریزبی، بدمینتون و بازی‌های گروهی با توپ.

۱۳. آفتابه سفری​


اگر جایی که برای پیک نیک انتخاب کردید، سرویس بهداشتی نداشت یا آب نداشت این وسیله بسیار کمک حالتون میشه. مطلب زیر معرفی جالبی برای این محصوله.

۱۴. محافظ طبیعت باشیم​


پس از اتمام پیک نیک این مطلب را در نظر بگیرید که طبیعت را همان جوری ترک کنید که قبل از ورودتان مشاهده کردید. تا جای ممکن نه چیزی به آن اضافه کنید و نه چیزی از آن کم کنید.

اگر به طبیعت و محیط زیست علاقه‌مند هستید، پس قطعا با ظروف یک‌بار مصرف پلاستیکی مشکل دارید.

به جای این کار می‌توانید پک ظروف مسافرتی سبک و نشکن را به لیست خرید وسایل مورد نیاز پیک نیک خود اضافه کنید. با این کار هم از سنگینی بار خود کم می‌کنید و هم محافظ خوبی برای طبیعت هستید.

همراه بردن چند کیسه زباله در سفر برای جمع کردن زباله‌های خود و یا قرار دادن ظروف کثیف، ضروری به نظر می‌رسد.

۱۵. شب‌مانی در طبیعت​


شاید شما هم از آن دست افرادی هستید که برای اتمام برنامه گردش خود برنامه‌ریزی خاصی ندارید! سابقه‌تان نشان داده گردش در طبیعت به شما خوش گذشته و بدتان نمی‌آید شبی را نیز در طبیعت بمانید!

پس اگر قصد دارید شب را نیز در طبیعت بمانید، علاوه بر موارد بالا، لیست لوازم پیک نیک خود را با موارد زیر کامل کنید:

مطلب مرتبط: چادر مسافرتی، خانه دوم شما در هر گردش!

به نظر شما چه لوازمی از قلم افتاده است؟ شما چه وسایلی را در لیست لوازم پیک نیک خود قرار می‌دهید؟

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای لیست خرید وسایل پیک نیک برای ما و دیگر خوانندگان این مجله در میان بگذارید تا گردش دل‌چسب‌تری با دوستان و خانواده خود داشته باشیم.

وسایل مورد نیاز پیکنیک از جمله چیز هایی است که باید هنگام رفتن به گردش به آن توجه شود. اگر شما هم عاضم سفر و رفتن به پیکنیک با دوستان خود هستید، پس لازم است که این نکات را به یاد داشته باشید. یک پیکنیک خوب، باید سرگرم کننده باشد و بتواند روحیه ی شادابی را برای شما فراهم آورد. در این بخش وسایل مورد نیاز پیکنیک را برای شما شرح خواهیم داد تا در هنگام گردش دچار مشکل نشوید.

از جمله وسایل مورد نیاز پیکنیک​

همراه داشتن پتو​


اگر شما در حال برنامه ریزی برای پیک نیک هستید و می خواهید با دوستان خود به مکان های زیبا بروید، لازم است بدانید که به یک پتو جهت نشستن و پخش کردن محتویات سبد پیکنیک نیاز دارید. همراه داشتن پتو می تواند به شما در هنگام استراحت یا یک چرت بعد از غذا کمک بسیاری زیادی کند. شما می توانید از پتو های ضد آب هم استفاده کنید تا در هنگام بارندگی لباس هایتان خیس نشود. هنگامی که ماسه یا چمن خیس می شوند این پتو می تواند مفید واقع شود.

استفاده از ظروف پلاستیکی از وسایل مورد نیاز پیکنیک​


شما می توانید ساندویچ ها و وسایل مورد نیاز خود را در ظروف پلاستیکی قرار دهید. همچنین از شستن ظرف های خانگی هم در امان باشید. چای یا نوشیدنی خود را در ظروف یکبار مصرف بنوشید بدین صورت از شکسته شدن لیوان های شیشه ای هم خیالتان راحت است. از جمله وسایل مورد نیاز پیکنیک می تواند ظروف یکبار مصرف مانند، فنجان، ظرف های غذا و دستمال کاغذی باشد. به همراه داشتن این وسیله ها می تواند گردش و پیکنیک را برای شما لذت بخش تر و راحت تر کند تا دیگر نگران جمع کردن ظروف هم نباشید.

بطری بازکن یکی از وسایل مورد نیاز پیکنیک​


این وسیله از جمله وسیله های کاربردی است که شما می توانید در همه ی سفرهای خود به همراه داشته باشید. چرا که اگر همراه شما یک بطری شیشه ای نوشابه یا دلستر یا هر نوع کنسروی باشد، این وسیله قطعا به کارتان خواهد آمد. آن را در گوشه ی کوله پشتی یا کیف خود قرار دهید تا در دسترس باشد، امکان دارد در طول مسیر راه به آن نیاز پیدا کنید.

از وسایل مورد نیاز پیکنیک همراه داشتن یک ترموس یا فلاسک​


یکی از بهترین روش ها برای دم کردن چای، به همراه داشتن فلاسک است تا بتواند آب را برای مدت طولانی در خود داغ نگه دارد و لذت خوردن یک چای داغ در دل طبیعت را برایتان فراهم آورد. همچنین می توانید از آب جوش درون آن، برای درست کردن قهوه فوری یا نسکافه هم استفاده کنید. یک از وسایل مورد نیاز پیکنیک یخ های آماده و بسته بندی شده هستند که می توانند مواد غذایی که نیاز به خنک ماندن دارند را برایتان سرد نگهدارند تا در هنگام سفرهای طولانی فاسد نشوند.

غذاهای ساده بهترین وسایل مورد نیاز پیکنیک​


گاهی اوقات به همراه داشتن یک غذای ساده می تواند ایده خوبی در پیکنیک باشد تا قبل از آماده شدن غذای اصلی آن را میل نمایید. این کار باعث می شود تا از پر خوری هنگام گرسنگی زیاد هم، جلوگیری شود. بهمراه داشتن مقدار کمی فلفل سیاه، نمک، لیمو ترش یا آبلیمو و روغن سرخ کردنی هم خوب است، شاید دلتان بخواهد از یک غذای سرخ کردنی مانند سوسیس استفاده کنید پس ادویه هم لازم خواهید داشت. درست کردن غذاهای سرخ کردنی بر روی آتش قطعا یک طعم و مزه ی خاصی خواهد داشت.

یک سبد پیک نیک از جمله وسایل مورد نیاز پیکنیک​


یکی از موارد بسیار ضروری و مورد نیاز برای رفتن به پیکنیک، داشتن یک سبد یا کوله پشتی برای حمل کردن مواد غذایی و نوشیدنی های مصرفی است. از جمله ویژگی های همراه داشتن سبد این است که وسایل شما به طور مرتب و تمیز در یک جا جمع خواهند شد و هر وقت که نیاز داشته باشید می توانید به آن دسترسی داشته باشید. حتی هنگامی که ماشین خود را برای استراحت در جاده پارک کرده اید، آوردن تمام وسایل یکجا در یک کوله یا سبد کار آسان تری از آوردن آن ها بصورت جداگانه خواهد بود.

ویژگی آوردن کوله پشتی در پیکنیک​


یکی از وسایل مورد نیاز پیکنیک همراه داشتن یک کوله پشتی متوسط است. چرا که اگر شما قصد رفتن به اعماق جنگل را دارید، حمل کردن سبد برای آوردن وسایل مورد نیاز کمی مشکل خواهد بود. اما یک کوله پشتی، کار را برای شما بسیار آسان خواهد کرد و کمتر خسته می شوید. همچنین اگر وسیله های شما زیاد است می توانید آن را در جیب های مختلف کوله، طبقه بندی کنید و اقلام مرتبط را در یک جا قرار دهید تا استفاده از آن ها راحت تر باشد. بعد از استفاده، آن ها را در جای خود قرار دهید.

یکی از وسایل مورد نیاز پیکنیک چاقو و تخته برش​


اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که علاقمند به آماده کردن غذا در طبیعت هستند، قطعا یک چاقو و تخته برش را بهمراه خواهید داشت. خرد کردن گوشت تازه بر روی تخته برش کوچک، کار آسانی خواهد بود و لذت بیشتری نسبت به غذای از قبل آماده شده دارد. همچنین می توانید برای درست کردن سالاد هم از آن استفاده کنید. پس یکی از وسایل مورد نیاز پیکنیک آوردن تخته برش است که استفاده های زیادی دارد. برش دادن سبزیجات، درست کردن یک مرغ کبابی، برش دادن هندوانه و خیلی از کارهای دیگر که می توان با آن انجام داد.

کیت کمک های اولیه از وسایل مورد نیاز پیکنیک​


درهنگام گردش و رفتن به یک پیکنیک هر چیزی قابل پیش بینی نیست.

پس بهتر است که با خود یک کیت کمک های اولیه کوچک داشته باشید.

در هنگام بازی کردن امکان آسیب وجود دارد، پس همراه داشتن:

از وسایل مورد نیاز پیکنیک بشمار می روند که شرایط را هنگامی که به موارد بهداشتی دسترسی ندارید آسان خواهد کرد.

کیسه های زباله از وسایل مورد نیاز پیکنیک​


زمانی که خارج از منزل خود سپری می کنید و مشغول به گردش در جنگل، دریا و یا هر جای دیگر هستید، یکی از وسایلی که قطعا به آن نیاز دارید برای کمک به حفظ محیط زیست، کیسه های زباله است. همچنین شاید بخواهید چند ظرف نشسته یا سیخ کباب را در آن قرار دهید و به خانه بازگردانید. کیسه زباله به شما این امکان را می دهد که آشغال های تنقلات مصرف شده را در یک جا جمع کنید و در طول مسیر، درون یک سطل زباله بریزید.

همراه داشتن حوله کاغذی یا دستمال کاغذی​


آوردن حوله یا دستمال کاغذی یکی از مواردی ضروری و جزء وسایل مورد نیاز پیکنیک شما بحساب می آید. چرا که بعد از گشت و گذار و گردش قطعا باید دست ها و صورت خود را بشویید و سپس آن ها را خشک کنید یا برای تمیز کردن وسایلی مانند قاشق و چنگال و حتی تمیز کردن سفره به یک دستمال کاغذی نیاز خواهید داشت. دستمال ها را دور نریزید آن ها را در کیسه زباله قرار دهید.

از اقلام مهم چراغ قوه​


از گذشته های دور همراه داشتن یک چراغ قوه به همراه یک باتری اضافه از نکات مهم و ضروری برای رفتن به پیکنیک بوده است، حتی در مسافت های کوتاه هم بکارتان خواهد آمد. ضمنا چراغ قوه یکی از وسایل ایمنی هم بحساب می آید. شاید لازم باشد بخشی از گردش خود را در تاریکی سپری کنید.

چند و چون​

برچسب های مرتبط​

مطالبی که میتواند برای شما جذاب باشد​

درآمدزایی در سفر با کمک راهکارهای ویژه چندوچون​

تجربه سفر و مزایایی که مسافرت در زندگی ما دارد​

نکات سفر برای علاقه مندان به مسافرت و گردش​

تاثیرات سفر بر زندگی و طرز دیدگاه ما​

سفر خانوادگی و راهکار افزایش لذت باهم بودن​

توصیه هایی برای پیک نیک کودکان​

تاثیر پیک نیک و گردش های روزانه در خانواده​

پیک نیک خوب همراه با دوستان و خانواده​

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ​


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب سایت


وسایل مورد نیاز پیک نیک​


عنوان : وسایل مورد نیاز پیک نیک


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد اطلاع دهید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا