واکنش سارا و نیکا بعد از حذف شدنشان از سریال پایتخت

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
واکنش سارا ونیکا بعد از حذف شدنشان از سریال پایتخت + کلیپ را از همیارخاص ببینید

واکنش سارا و نیکا بعد از حذف شدنشان از سریال پایتخت.png


واکنش سارا ونیکا بعد از حذف شدنشان از سریال پایتخت

از سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران مشهور پایتخت عکس هایی عجیب در استخر منتشر شده است. برخی از صفحات مجازی و کانال های اینستاگرامی عکس هایی از دو بازیگر دوقلوی مشهور پایتخت در استخر منتشر کرده اند. این عکس ها مربوط به استخری در خارج از کشور است. این دو بازیگر سابقا و بعد از اتمام سریال پایتخت در جاهایی حضور پیدا کرده و عکس ها و فیلم های منشوری منتشر کردند که به احتمال قریب به یقین اگر سری جدید پایتخت ساخته شود در آن حضور نخواهند داشت!

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.


در حالی که هفته گذشته خبرهایی از آغاز پیش تولید پایتخت ۷ منتشر شده بود، خبرهای تازه ای از حضور و حذف برخی از بازیگران این سریال به گوش میرسد.
در خبرهای مربوط به فصل هفتم سریال پایتخت، به بازگشت بابا پنجعلی به این سریال و حذف سارا و نیکا به دلیل حواشی چند وقت اخیر آنها در فضای مجازی اشاره هایی شده است که تاکنون از سوی عوامل و تولید کنندگان سریال تایید و یا تکذیب نشده است

سارا و نیکا از پایتخت ۷ حذف شدند
در چند روز گذشته و در اخبار جدید از ساخت سری فهتم این سریال،ۀ خبری درباره توافق مدیران تلویزیون با سازندگان سریال «پایتخت» و آغاز پیش‌تولید فصل هفتم سریال منتشر شد، اما خبرهایی که در روزهای اخیر درباره جدایی بعضی از عوامل مجموعه از این پروژه رسیده، احتمال آماده شدن «پایتخت» ویژه نوروز ۱۴۰۰ را کم و کمتر می‌کند.
حضور نداشتن مهران احمدی در پایتخت ۷
مهران احمدی بازیگر نقش بهبود که فصل گذشته به این سریال بازگشت هم در یک گفتگو از ساخت پایتخت ۷ اظهار بی اطلاعی کرد و عنوان کرد که اگر خبری هم از ساخت این سریال باشد من در جریان نیستم و شاید اصلا در پایتخت ۷ حضور نداشته باشم.

چند روز قبل، مهران احمدی در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی خود، در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت «پایتخت ۷» گفت که هیچ اطلاعی درباره این موضوع ندارد و به دلیل قراردادهایی که بسته، نمی‌تواند در فصل هفتم ایفای نقش کند

برخی عوامل سازنده سری قبل
پس از مهران احمدی، آرش عباسی نویسنده فصل هفتم سریال هم با انتشار پستی در اینستاگرامش از قطع همکاری خود با این پروژه خبر داده است. در این گزارش به دلایلی پرداخته‌ایم که امکان پخش «پایتخت» را در نوروز ۱۴۰۰ به پایین‌ترین حد خود می‌رساند.

جدایی آرش عباسی نویسنده «پایتخت ۶» از این سریال است. او دیروز با انتشار پستی نوشت که درباره سریال «پایتخت» برای او طرح و ایده‌ای ارسال نشود، چون او ارتباطی به فصل هفتم این مجموعه ندارد و نمی‌تواند این ایده‌ها را با سازندگان سریال در میان بگذارد.
محسن تنابنده به عنوان طراح فیلم نامه و بازیگر سریال و فرصت کمی که برای تولید این مجموعه تا نوروز مانده، او به تنهایی نمی‌تواند نگارش فیلم نامه را برعهده داشته باشد، در نتیجه این موضوع هم مانعی جدی بر سر راه ساخت «پایتخت» نوروزی خواهد بود.

سریال پایتخت روایتگر داستان هایی متفاوت از یک خانواده مازندرانی است که اولین بار در نوروز ۱۳۹۰ روی آنتن شبکه یک سیما رفت و ششمین فصل این سریال نوروز ۹۹ پخش شد.

بهرام افشاری و نسرین نصرتی محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، سارا و نیکا فرقانی، علیرضا خمسه، بهرام افشاری، مهران احمدی، مصطفی و مجتبی بلال حبشی، سلمان خطی و… شخصیت های اصلی قصه سریال پایتخت را تشکیل میدهند.


همین موضوعات باعث حذف سارا نیکای پایتخت شد


.
 
  • برچسب ها
    حذف سارا و نیکا از پایتخت و واکنش آنها دلیل حذف سارا و نیکا از سریال پایتخت سارا نیکا فرقانی اصل استخر بدون سانسور سارا و نیکا فرقانی استخر سارا و نیکا فرقانی اصل استخر علت حذف سارا و نیکا از سریال پایتخت علت حذف سارا و نیکا از پایتخت 7 عکس سارا و نیکا در استخر بدون سانسور عکس سارا و نیکا در خارج عکس سارا و نیکا فرقانی اصل در خارج عکس عروسی سارا و نیکا عکس های سارا و نیکا فرقانی در سوئد ماجرای حذف سارا و نیکا از پایتخت 7 واکنش سارا و نیکا از حذف در سریال پایتخت واکنش سارا و نیکا به حذف از پایتخت
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا