هواشناسی فردا/سامانه بارشی جدید پایان هفته وارد کشور می‌شود

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
خبر هواشناسی فردا/سامانه بارشی جدید پایان هفته وارد کشور می‌شود را در همیارخاص ببینید


فردا چهارشنبه بارش‌ها در مناطقی از جمله دامنه‌های جنوبی البرز در زنجان، قزوین، البرز، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت.


410595_948.jpg

به گزارش همیارخاص کارشناس هواشناسی گفت: پنجشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود و در روز‌های پایانی هفته شاهد بارش‌های بهاری در نیمه شمالی کشور خواهیم بود.
فریبا گودرزی گفت: فردا چهارشنبه بارش‌ها در مناطقی از جمله دامنه‌های جنوبی البرز در زنجان، قزوین، البرز، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت.

او می گوید: از روز پنجشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور خواهد شد و در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی کشور امشب و فردا شرایط برای تشکیل گرد و خاک روی کشور عراق مهیا است و در این دو روز پدیده گرد و غبار برای استان‌های غربی و جنوب غربی کشور هم دور از انتظار نیست.

سازمان هواشناسی امروز هشدار در سطح نارنجی برای تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور صادر کرده است./باشگاه خبرنگاران



این خبر در دسته اجتماعی سایت همیارخاص منتشر شده است
منبع خبر راهبردمعاصر است / 1401-02-20
شما میتوانید از بخش های دیگر مانند : ورزشی ، سیاسی ، و فضای مجازی دیدن فرمایید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا