هم خوانی کنیم صفحه 10 هدیه های آسمانی ششم

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
جواب هم خوانی کنیم صفحه 10 هدیه های آسمانی ششم/ هم خوانی کنیم صفحه 10 هدیه های آسمانی ششم/ پاسخ هم خوانی کنیم صفحه 10 هدیه های آسمانی ششم/ صفحه 10 هدیه های آسمانی ششم/ هدیه های آسمانی ششم صفحه 10 / گام به گام هدیه های آسمانی ششم/



هم خوانی کنیم صفحه 10 هدیه های آسمانی ششم


تو خدای بی شریکی تو یگانه ای و دانا
تو چه خوب ومهربانی تو که پاکی و توانا
تو در آنزمان که نامی ز جهان نبود بودی
تو بگوش ابر خواندی که از آسمان ببارد
تو به آفتاب گفتی به زمین قدم گذارد
تو به چشمه یاد دادی ز دل زمین بجوشد
به گیاه تشنه گفتی که از آب آن بنوشد
تو سپرده‌ای به شبنم که ببرگ گل نشیند
به خزان اجازه دادی که گل از چمن بچیند
به هزار نقش زیبا گل وسبزه را کشیدی​


در شعر به کدام صفات خداوند اشاره شده است؟ بی نظیر، یگانه، دانا، خوب، مهربان، پاک و توانا و همچنین قوی و قدرتمند بودن خداوند که همه چیز تخت فرماناوست و او آفریننده‌ی تمام زیبایی‌ها و خالق تمام هستی است.

پیام شعر را در چند جمله برای دوستانتان بیان کنید. اینکه خداوند، یکتا و بی‌نظیر است و همه چیز تحت قدرت و اختیار اوست و خداست که همه چیز را زیبا خلق کرده، بنابراین وظیفه‌ی ما این است که در مقابل این همه خوبی شکرگزار او باشیم.

چه ارتباطی میان پیام شعر و موضوع درس وجود دارد؟ در خلقت این همه زیبایی کسی شریک خداوند نیست و او یگانه و بی همتاست پس انسان‌ها باید خدایی را پرستش و اطاعت کنند که یکتا است و دارای صفات زیبا بوده و همه جیز در قدرت و قلمروی حکومت اوست.


🎈 شما هم میتوانید نظرات خودرا از طریق فرم زیر ارسال کنید و با سایر دوستانتان، درمورد این سوال بحث و گفتگو کنید

منبع : همیار خاص
 
  • برچسب ها
    جواب هم خوانی کنیم صفحه 10 هدیه های آسمانی ششم در شعر به کدام صفات خداوند اشاره شده است؟ صفحه 10 هدیه های آسمانی ششم هدیه های آسمانی ششم صفحه 10 هم خوانی کنیم صفحه 10 هدیه های آسمانی ششم پاسخ هم خوانی کنیم صفحه 10 هدیه های آسمانی ششم پیام شعر را در چند جمله برای دوستانتان بیان کنید چه ارتباطی میان پیام شعر و موضوع درس وجود دارد گام به گام هدیه های آسمانی ششم
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا