همزاد چیست ⭐️ جواب 100 درصد درست

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
همزاد چیست | پرسش و پاسخ سایت همیار خاص

همزاد چیست.jpg

در سرویس پرسش و پاسخ سایت همیار خاص هستید
ما سعی میکنیم جواب صحیح پرسش های شما را پیدا کنیم ، اگر سوالی دارید ابتدا در سایت عضو شوید سپس به بخش پرسش و پاسخ سایت مراجعه کنید و سوال خود را از همیار خاص بپرسید .

>> سوال :

همزاد چیست


>> جواب :

همزاد از قدیم در میان ملل مختلف جهان مطرح بوده و در باب آن افسانه‌های گوناگونی بیان شده‌است. قدیم معتقد بودند که همراه با تولد هر انسانی موجودی کاملاً شبیه به او از جنس جن خلق می‌شود و همگام با او رشد می‌کند و ممکن است گاهی با یکدیگر ملاقات هم داشته باشند. افسانه‌های مربوط به همزاد در کشورهای جهان و کشور ما می‌گوید که در زمان تولد نوزاد یک جن نیز با او متولد می‌شود که از هر لحاظ شبیه به اوست؛ چه از لحاظ روحی و چه ویژگی‌های بدنی.

این تشابه بقدری زیاد است که اگر همزاد انسان دچار شادی یا غم شود در انسان هم تأثیر می‌گذارد و این حالت به صورت عکس هم ممکن است یعنی با شادی و غم انسان همزادش هم دچار همین حالت می‌شود و به این دلیل است که ما گاهی بی‌دلیل شاد یا غمگین می‌شویم.

در افسانه ها و داستان های قدیمی سراسر جهان گفته شده است که گاها ممکن است همزاد انسان از جنس مخالف باشد که در این صورت انسان را اذیت کرده و مانع ازدواج او می شود. البته بحث همزاد اساساً به شکلی که در افسانه‌ها آمده زیاد درست نیست و باید گفت که همزاد نوعی تجزیه نفس یا به تعبیر امروزی فرافکنی روح توسط خود فرد هم نیست.

------
منبع این پرسش و پاسخ همیار خاص است.
 
  • برچسب ها
    همزاد چیست ؟ همزاد چیست آیا واقعیت دارد همزاد چیست قرآن همزاد چیست مدگل همزاد چیست نی نی سایت همزاد چیست و ایا وجود دارد همزاد چیست و چگونه دفع میشود همزاد چیست و چگونه دفع میشود نی نی سایت همزاد چیست ویکی پدیا
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا