همبرگر متعلق به کدام کشور است | ⭐️ جواب 100 درصد درست

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
جواب همبرگر متعلق به کدام کشور است در جدول را در سایت همیار خاص ببینید.

25.png

به سایت همیار خاص خوش آمدید ، در بخش پرسش و پاسخ در خدمت شما عزیزان هستیم ، اگر سوال و اشکالی داشتید از طریق نظرات همین مطلب با ما در میان بگذارید

سوال :

همبرگر متعلق به کدام کشور است

جواب :

کلمه همبرگر احتمالاً از کلمه هامبورگ (شهری در کشور آلمان) گرفته شده‌است، البته ارتباطی بین شهر و نوع خوراک وجود ندارد

همبرگر (Hamburger) یک غذای محبوب جهانی است که از گوشت چرخ‌کرده و سایر مواد غذایی تهیه می‌شود و در یک نان نون سرو می‌شود. همبرگر به عنوان یکی از نمادهای غذایی آمریکا شناخته می‌شود، اما مبدأ آن به اروپا بازمی‌گردد.

تاریخچه همبرگر به قرن 19 بازمی‌گردد. در اواخر قرن 19، مهاجران آلمانی به ایالات متحده آمریکا آمده و همراه خود سنت تهیه گوشت چرخ‌کرده را نیز به همراه داشتند. در آن زمان، گوشت چرخ‌کرده به صورت ساده و بدون نان سرو می‌شد و به عنوان "ساندویچ گوشت چرخ‌کرده" شناخته می‌شد.

در اواخر قرن 19، یک رستوران در نیویورک به نام "دلمونیکوز" (Delmonico's) شروع به سرو این ساندویچ‌های گوشت چرخ‌کرده درون نان نون کرد. این سرویس‌دهی به تدریج محبوب شد و به طور گسترده‌تری در ایالات متحده شناخته شد.

در سال 1904، نام "همبرگر" برای این ساندویچ مورد استفاده قرار گرفت. این نام نخستین بار در نمایشگاه جهانی سنت لوئیس (St. Louis World's Fair) معرفی شد. همبرگر نام گرفته از شهر همبورگ در نیویورک است که محل تولید نان نون‌های سرویس دهنده همبرگر بود. همچنین، همبرگر بود که در این نمایشگاه جهانی به عنوان یک غذای محبوب معرفی شد و از آن پس شهرت بین‌المللی پیدا کرد.

از آن زمان به بعد، همبرگر به یکی از غذاهای محبوب و شناخته‌شده در سراسر جهان تبدیل شد. انواع مختلفی از همبرگر، از جمله همبرگر‌های گیاهی بر پایه سبزیجات و منابع گیاهی نیز وجود دارد که برای گروه‌های مختلف طعم و سلیقه مخاطبان مناسب است.

برای طرح سوال جدید میتوانید روی « پرسش و پاسخ » کلیک کنید ، و سوالات خود را در هر موضوعی بپرسید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا