نقش هانی در مختار

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
نقش هانی در مختار به همراه بیوگرافی فرخ نعمتی را در مجله بازیگران همیارخاص ببینید | ⚡️ جواب 100 % درست اینجاست

نقش هانی در مختار.png

سوال :

نقش هانی در مختار کیست ؟

همیارخاص جواب این سوال را برای شما گردآوری کرده است

جواب :

فرخ نعمتی (زادهٔ ۱ آذر ۱۳۳۰) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی بازی در سینما را از سال ۱۳۶۳ با «زائر خلف»، همکاری «یدالله نوعصری» آغاز کرد. نعمتی همسر سهیلا رضوی، بازیگر می‌باشد و دارای لیسانس مدیریت اقتصادی است.

فرخ نعمتی - هانی مختار.jpg

"فرخ نعمتی" در نقش هاي مختلف و متفاوتي بازي کرده که مهم ترين و ماندگارترين آن ها، سريال ولايت عشق و بازي در نقش امام رضا(ع) است.

«فرخ نعمتی» که این روزها با سریال «مختارنامه» میهمان شبکه اول سیماست، متولد ۱۳۳۰ تهران است. وی تاکنون در سریال هایی مثل مدار صفر درجه، ولایت عشق، در مسیر زاینده رود، سال های مشروطه، خانه سبز، گمشده و شب می گذرد، نقش آفرینی کرده است.

«هانی» یکی از صحابه حضرت رسول اکرم(ص) است. این گونه نقش ها ارج و قرب خاصی دارد. نقش های مذهبی دارای ویژگی های شناخته شده ای نزد مردم هستند.

بیشتر بازیگران نیز خود را به نویسنده ها و کارگردان هایی می سپارند که بیش از بازیگر به نقش مسلط هستند. هنگامی که بازیگر نقشی را انتخاب می کند، به طور حتم ویژگی های موردنظر خود را در آن نقش می بیند. داوود میرباقری گفت آرزو داشتم نقش «هانی» پررنگ تر بود. اما من معتقدم نقش کوتاه هم می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد.

* وقتی یک بازیگر در آثاری چون «مختارنامه» که زمان فیلم برداری اش طول می کشد بازی می کند، با توجه به شرایط و گریم کم تر می تواند در اثر دیگری حضور پیدا کند.

** صحیح نیست که یک بازیگر در آن واحد در چند کار بازی کند. بخشی از نقشم در سریال «مختارنامه» سال ۸۴ و بخشی از آن سال ۸۵ فیلم برداری شد. سال های بعد که «مختارنامه» در حال تولید بود، من درگیر بازی در آثار دیگر بودم. اما وقتی بازیگر در یک اثر تاریخی گریمش در اختیار آن کار است، نباید و نمی شود کار دیگری انجام دهد

🤩جواب های بیشتر را در مجله آموزش ببینید، همچنین میتوانید سوالات خود را پس از عضویت در سایت ، در بخش آموزش ارسال کنید
⭐همچنین میتوانید از سایر بخش های سایت مانند اخبار و مجله ها ، دانلود آهنگ و... سایت دیدن فرمایید
 
  • برچسب ها
    شهادت مسلم بن عقیل و هانی بن عروه شهادت هانی بن عروه در مختارنامه فرزندان هانی بن عروه قبر هانی بن عروه کجاست نقش هانی بن عروه در مختارنامه نقش هانی در مختار همسر هانی بن عروه یحیی بن هانی بن عروه
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا