نرخ هش BTC به کمترین مقدار از ژوئن 2020 کاهش یافت

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
در حالی که شبکه برای بزرگترین تنظیم مشکل منفی در تاریخ خود آماده می شود ، نرخ هش BTC به کمترین مقدار از ژوئن 2020 کاهش یافته است. اثرات سرکوب چینی ها در استخراج بیت کوین همچنان به شبکه آسیب می رساند که نرخ هش به پایین ترین سطح سالانه خود یعنی زیر 90 Ehash / sec رسیده است.

این فقط چند روز قبل از تنظیم مشکل بعدی رخ می دهد ، که انتظار می رود یکی از بزرگترین موارد در تاریخ BTC باشد.

نرخ Bitcoin Hash به پایین ترین میزان سالانه کاهش می یابد پرجمعیت ترین کشور جهان تصمیم گرفت اقدامات خصمانه خود علیه صنعت ارزهای رمزنگاری شده را در ماه مه سال جاری و پس از استخراج بیت کوین تشدید کند. با توجه به اینکه بیش از 60٪ استخراج از معادن در آن کشور به عنوان کشوری مسئول است ، آسیب دیدن شبکه اجتناب ناپذیر خواهد بود ، خصوصاً پس از آنکه مقامات چینی به چندین منطقه دستور متوقف کردن این روشها را دادند.

نرخ هش BTC به کمترین مقدار از ژوئن 2020 کاهش یافت.jpg



در عرض چند هفته ، نرخ هش - معیار نمونه ای از کل ماینرهای قدرت محاسباتی که در بزرگترین بلاکچین قرار داده شده اند - به شدت کاهش می یابد. حتی برخی گزارش ها حاکی از آن است که ایجاد بیت کوین جدید به دلیل آن کند شده است.

از زمان آخرین پوشش CryptoPotato ، کمتر از یک هفته پیش ، این وضعیت بدتر شده است. در آن زمان نرخ هش به حدود 100 Ehash / sec کاهش یافته بود که کمترین میزان آن در هشت ماه بود ، اما به گفته Bitinfocharts اکنون این میزان پایین تر از 90 Ehash / sec است.


این معیار آخر هفته حتی به 83 Ehash / sec کاهش یافت ، که به کمترین سطح از اواسط ژوئن 2020 تبدیل شد. بنابراین ، نرخ هش بیش از 50٪ از بالاترین سطح خود در حدود یک ماه پیش که بیش از حد مجاز بود ، سقوط کرده بود 170 Ehash / ثانیه
مشکل برای نجات؟

با ایجاد شبکه ، ممکن است فرد ناشناخته یا گروهی با نام Satoshi Nakamoto کاهش سریع هش را پیش بینی کنند. برای محافظت از سیستم ، خالق (های) ناشناس روشی را اجرا کردند که در نهایت می تواند به نام تنظیم مشکل باشد.

اساساً ، این یک ویژگی است که در هر 2،016 بلوک (تقریباً دو هفته) وجود دارد و انجام کار خود را برای معدنچیان سخت یا آسان می کند. در موارد شدید مانند اکنون ، استخراج آسان تر می شود ، این بدان معناست که سرعت هش شبکه به زودی بهبود می یابد حتی اگر تعداد ماینرها به زودی افزایش پیدا نکند.

در ماه مه - هنگامی که دولت چین سرکوب معدن را آغاز کرد - این مشکل از 25T به 21T کاهش یافت. این دو هفته بعد تعدیل منفی دیگری را تجربه کرد و برآوردها نشان می دهد که آینده بیشتری وجود دارد.

داده های زنجیره ای نشان می دهد که مورد بعدی باید در مدت چهار روز برگزار شود و باید مشکل را بیش از 23٪ کاهش دهد و به 15T برساند. در صورت بروز چنین اتفاقی ، این بزرگترین تنظیم مشکل منفی در تاریخ BTC خواهد بود.

از جنبه مثبت تر ، گزارش های اخیر ادعا می کنند که تعداد معدنچیان چینی آماده شده اند تا به کشورهایی مانند قزاقستان و ایالات متحده مهاجرت کنند. در نتیجه ، آنها می توانند به زودی دستگاه های محاسباتی خود را برای کار بر روی بلاکچین BTC آماده کنند. اما ، تا آن زمان ، شبکه خود را دوباره تنظیم می کند تا قوی تر شود.
 
  • برچسب ها
    نرخ هش نرخ هش btc نرخ هش بیت کوین
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا