نام مریضی افروز در دودکش چیست ؟

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
مریضی افروز در دودکش | مریضی افروز در دودکش چیه | نام مریضی افروز در دودکش | مریض شدن افروز در دودکش |

مریضی افروز در دودکش​


در مجله فیلم و سریال همیارخاص به مریضی افروز در دودکش میپردازیم :

نگار عابدی (زادهٔ ۱۸ بهمن ۱۳۴۹ در اهواز) بازیگر ،تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است که در رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری فارغ‌التحصیل شده‌است و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی بوده‌است. عابدی در ابتدا در دانشگاه در رشته زبان انگلیسی شروع به تحصیل نمود ولی با دیدن آگهی کلاس بازیگری در یکی از مجلات و ثبت نام در آن کلاس به سمت بازیگری کشیده شد.

نام مریضی افروز در دودکش چیست.png

فعالیت اصلی وی تئاتر است و در نمایش‌هایی چون «بازگشت به خان نخست» به کارگردانی محمد رضایی‌راد و «آندرانیک» به کارگردانی حمید آذری ایفای نقش نموده‌است.
وی در فیلم‌های کوتاهی چون «هدیه» و «خط مستقیم دایره» بازی کرده‌است. عابدی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۱ و با فیلم جانا آغاز کرد. نگار عابدی از همسرش هدایت هاشمی جدا شده‌است و به همراه دخترش " اما هاشمی " زندگی می‌کند. نگار عابدی فارغ‌التحصیل رشتهٔ نمایش - بازیگری از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز است.

نام بیماری افروز چیست ؟​


چند قسمتی ست که افروز در دودکش ( نگار عابدی ) در سریال دچار بیماری شده است، با اینحال هنوز نام بیماری افروز اعلام نشده توسط بازیگران،
نظر شما چیست ؟

این مطلب بصورت اختصاصی توسط همیارخاص نوشته شده است ، کپی بدون ذکر لینک مستقیم مطلب ممنوع است
درصورت کپی غیرمجاز به گوگل گزارش خواهد شد
 
آخرین ویرایش:
  • برچسب ها
    مریض شدن افروز در دودکش مریضی افروز در دودکش مریضی افروز در دودکش چیه نام مریضی افروز در دودکش نام مریضی افروز در دودکش چیست
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا