مهمانی قسمت ۲

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
مهمانی قسمت ۲ ، را در همیارخاص بخوانید

مهمونی ایرج طهماسب ساعت پخش و عروسک های سریال از مگسی تا پشه​


سریال مهمونی مجموعه‌ نمایشی عروسکی و کمدی با اجرای ایرج طهماسب و عروسک های پشه، مگسی، قیمه خانم، کته خانم، شاباش و دی جی است.

به گزارش ایمنا، «مهمونی» جدیدترین اثر ایرج طهماسب پس از ۴ سال دوری از سینما و تلویزیون است.

مهمونی ایرج طهماسب​


سریال مهمونی برنامه‌ای مفرح و گفت‌وگو محور است که در آن ایرج طهماسب به همراه عروسک‌های بامزه و دوست داشتنی، میزبان چهره‌های عرصه هنر و ورزش هستند.

تهیه‌کننده و مجری طرح «مهمونی»، حسن خدادادی و صداپیشگان عروسک‌های آن هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی هستند، همچنین عیسی یوسفی‌پور، محمد لقمانیان، پیمان فاطمی، شیما بخشنده و علی پاکدست عروسک‌گردانی عروسک‌های «مهمونی» را بر عهده دارند.

تیتراژ مهمونی توسط ایرج طهماسب اجرا شده است.

داستان مهمونی ایرج طهماسب​


آقای طهماسب تازگی به خانه جدید نقل مکان کرده، و در همسایگی منزل جدیدش یک سالن عروسی قرار دارد. شخصیت‌های عروسکی جدیدی که اکثر آن‌ها کارکنان این سالن عروسی هستند به زندگی او اضافه شده و اتفاق‌های متفاوت و جذابی را رقم می‌زنند.

قسمت اول مهمونی​


«ببخشید که من یک ذره پیر شدم»

ایرج طهماسب برنامه مهمونی را با این جمله شروع کرد و بینندگان را به دهه شصت و سریال‌های قدیمی برد و سپس معرفی عروسک‌های مهمونی آغاز شد.

عروسک‌های قسمت اول مهمونی ایرج طهماسب «شاباش»، «دی‌جی»، «کَته‌خانم»، «قیمه‌خانم»، مگسی به نام «خوشگل بابا»، پسربچه آتش‌زبانی که جلوی تالار عروسی گُل می‌فروشد و پشه‌ای با نام دوست مگسی بودند.

زمان پخش مهمونی ایرج طهماسب​


قسمت اول مجموعه عروسکی مهمونی در دوم فروردین ماه ساعت ۲۱ از نماوا و روبیکا پخش شد.

روزهای پخش این سریال در دو هفته عید نوروز، سه‌شنبه‌ها و پنجشنبه‌ها به تاریخ دوم، چهارم، نهم و یازدهم فروردین ماه است و از هفته سوم فروردین تنها در روزهای پنجشنبه از پلتفرم‌های پخش فیلم از جمله نماوا و روبیکا پخش خواهد شد.

عروسک‌های مهمونی​


کته خانم

قیمه خانم مهمونی ایرج طهماسب

خوشگل بابا (مگس)

پشه (دوست خوشگل بابا)

پسربچه گل فروش (آتش زبان)

ایرج طهماسب کیست؟​


ایرج طهماسب چهره شناخته‌شده و محبوب دنیای هنر است که برای بسیاری به ویژه متولدین دهه شصت یادآور «کلاه قرمزی» و «پسرخاله» و برادر ناصر طهماسب (دوبلور) است.

وی سال ۱۳۳۸ متولد شد و فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

طهماسب فعالیت هنری را با عروسک گردانی در مجموعه مدرسه موش‌ها در سال ۱۳۶۳ و بازی در فیلم آن سوی مه به کارگردانی منوچهر عسگری نسب در سینما (سال ۱۳۶۴) آغاز کرد. او بازیگری، کارگردانی و نویسندگی فیلم‌هایی چون کلاه قرمزی و پسرخاله، یکی بود یکی نبود، دختر شیرینی فروش، کلاه قرمزی و سروناز، زیر درخت هلو و کلاه قرمزی و بچه ننه را در کارنامه هنری‌اش دارد.

طهماسب همچنین در مجموعه‌های آرایشگاه زیبا، النگ و دولنگ، خانواده عجیب و کلاه قرمزی به نقش آفرینی پرداخته و در برنامه صندوق پست و اولین حضور شخصیت عروسکیِ کلاه قرمزی در تلویزیون، به عنوان مجری حضور داشته است

از جوایز ایرج طهماسب می‌توان به کاندید بهترین فیلمنامه از چهارمین جشن خانه سینما برای فیلم عینک دودی اشاره کرد. وی مجری تلویزیون، هنرپیشه، عروسک گردان، صداپیشه، کارگردان، استاد دانشگاه و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است.

ایرج طهماسب و حمید جبلی از معروف ترین زوج‌های سینمایی ایران هستند که در چند سال اخیر با ساخت سریال کلاه قرمزی برای نوروز توانایی خود را بیش از پیش به همگان نشان دادند. فاطمه معتمد آریا از دیگر همکاران همیشگی طهماسب است که در خیلی از کارهای موفق او همراهش بوده که البته چند سالی است که این همکاری در کارهایشان دیده نشده است.

فیلم کلاه قرمزی و پسرخاله که در سال ۱۳۷۳ اکران شد یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران و یکی از به یاد ماندنی‌ترین کارهای کودک شد. همچنین طهماسب در سال ۱۳۸۱ کلاه قرمزی و سروناز را روی پرده داشت که با وجود استقبال زیاد تماشاگران به نسبت کار قبلی موفق نبود.

طهماسب در نوروز ۱۳۸۸ با سری جدید کلاه قرمزی به تلویزیون بازگشت و بار دیگر به دوران اوج خود رسید و در سال‌های ۹۰ و ۹۱ با ساخت سری‌های بعدی سریال کلاه قرمزی بر محبوبیت خود افزود. البته در موفق بودن این سریال‌ها نمی‌توان نقش حمید جبلی را نادیده گرفت.

آثار ایرج طهماسب​


برخی از آثار ایرج طهماسب عبارت‌اند از:

کارگردانی ایرج طهماسب

نویسندگی ایرج طهماسب

بازیگری ایرج طهماسب

ایرج طهماسب در تلویزیون

ایرج طهماسب در شبکه نمایش خانگی


مهمانی قسمت ۲​


عنوان : مهمانی قسمت ۲


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد اطلاع دهید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا