مهمانی بهاره رهنما در شب اول برنامه شام ایرانی

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
سری جدید برنامه شام ایرانی با مهمانی بهاره رهنما در منزلش شروع خواهد شد .

مهمانی بهاره رهنما در شب اول برنامه شام ایرانی


تصویربرداری فصل هشتم سری جدید «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب با حضور بازیگران زن کلید خورد.

مریم امیرجلالی، بهاره رهنما، فلور نظری و شهرزاد کمال‌زاده بازیگران فصل هشتم هستند. بهاره رهنما اولین میزبان این فصل از مجموعه «شام ایرانی» است.

هم‌اکنون سه قسمت از فصل هفتم «شام ایرانی» با حضور محمد لقمانیان، مهدی کوشکی، محمدرضا علیمردانی و امیرمهدی ژوله منتشر شده است و تاکنون چندین فصل از «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب با حضور بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر از جمله علیرضا خمسه، پوریا پورسرخ، شبنم قلی‌خانی، سیما تیرانداز، مارال فرجاد، سیدجواد هاشمی، علی انصاریان، حامد آهنگی، آشا محرابی، مرجانه گلچین، نگین معتضدی، نعیمه نظام‌دوست، علی مسعودی، میرطاهر مظلومی، فاطمه گودزی، نسیم ادبی، فریبا نادری و همچنین بازیگرانی از ترکیه، آذربایجان و لبنان ضبط و پخش شده است و سری جدید آن با مهمانی بهاره رهنما آغاز خواهد شد . پیش از این بهاره رهنما در سری قبل شام ایرانی به کارگردانی سروش صحت نیز به عنوان مهمان حضور داشت .

مهمانی بهاره رهنما در شب اول برنامه شام ایرانی


«شام ایرانی» مسابقه ای مهیج است که در آن هنرمندان به پختن غذا می پردازند و امتیاز دادن به همگروهی هایشان ، این مسابقات در وی او دی‌های فیلیمو و نماوا و به صورت دی وی دی پخش می‌شود.



منبع : JadvalYab | همیارخاص
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا