مهشید گودرز پرستار کرونایی درگذشت؛ مهشید هفت ماهه باردار بود

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
مهشید گودرز پرستار کرونایی درگذشت؛ مهشید هفت ماهه باردار بود را در همیار خاص ببینید ::: بهترین سایت انجمن ایران

مهشید گدرز پرستاری که باردار بود براثر کرونا درگذشت


خانم مهشید گودرز از همکاران ما در بیمارستان لقمان تهران بود اما در شهر کرج سکونت داشت، به همین دلیل بعد از ابتلای ایشان به بیماری کرونا در بیمارستان امام علی (ع) بستری شد.

وی با بیان اینکه این پرستار متعهد علی‌رغم بارداری انجام وظیفه می‌کرد، تصریح کرد: وی به خاطر شرایط خاص بیماری مجبور به زایمان زودرس شد و فرزند وی در هفت ماهگی به دنیا آمد که در حال حاضر در مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

رئیس مرکز اورژانس البرز خاطرنشان کرد: با وجود تمام تلاشی که از سوی تیم درمانی صورت گرفت، این همکار متعهد جان خود را از دست داد و به شهادت رسید.

پیام تسلیت دکتر زالی برای مهشید


دکتر علیرضا زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران، در پیامی شهادت پرستار مدافع سلامت بیمارستان لقمان حکیم را تسلیت گفت.

در متن پیام زالی آمده است: «شنیدن خبر شهادت مظلومانه پرستار سختکوش و فداکار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سرکار خانم مهشید گودرز قلب همه ما را دچار حزن و اندوه بی‌کران کرد.

از دست دادن انسان‌های پرتلاش، خبره و نوع‌دوستی همچون خانم گودرز که برای حفظ سلامت هموطنان، جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند داغ سنگینی است بر بدنه نظام سلامت کشور و بی‌شک نام و یاد این قهرمان حوزه سلامت، برای همیشه جاودانه خواهد ماند.

ضمن عرض تسلیت به جامعه پرستاری و همکاران این پرستار خدوم، از خداوند منان برای روح وی آمرزش و آرامش و برای خانواده محترم و نزدیکان وی صبر مسئلت دارم.»







منبع : کلیک کنید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا