مقاربت در دوران بارداری

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
مقاربت در دوران بارداری |سکس در ایام بارداری | نزدیکی در ایام بارداری | خطرات سکس در ایام بارداری | ایا سکس در حاملگی خطر داره | نی نی سایت |

رابطه جنسی در دوران بارداری: چه چیزی خوب است، چه چیزی نیست​


آیا بارداری علاقه شما را به رابطه جنسی افزایش داده است؟ یا آیا رابطه جنسی آخرین چیزی است که به ذهن شما می رسد؟ در هر صورت، این چیزی است که باید در مورد رابطه جنسی در دوران بارداری بدانید.
رابطه جنسی در دوران بارداری.jpg

آیا داشتن رابطه جنسی در دوران بارداری اشکالی ندارد؟​

کودک در حال رشد شما توسط مایع آمنیوتیک در رحم شما و همچنین توسط عضلات قوی خود رحم محافظت می شود. تا زمانی که عوارضی مانند زایمان زودرس یا مشکلات جفت نداشته باشید، فعالیت جنسی روی کودک شما تأثیری نخواهد داشت. با این حال، بارداری می تواند باعث تغییراتی در سطح راحتی و میل جنسی شما شود.

آیا رابطه جنسی در دوران بارداری باعث سقط جنین می شود؟​

داشتن رابطه جنسی در دوران بارداری باعث سقط جنین نمی شود. بیشتر سقط ها به این دلیل اتفاق می افتد که جنین به طور طبیعی رشد نمی کند.

بهترین پوزیشن های جنسی در دوران بارداری چیست؟​

تا زمانی که شما راحت هستید، اکثر پوزیشن های جنسی در دوران بارداری مناسب هستند. رابطه جنسی دهانی در دوران بارداری نیز بی خطر است. همانطور که بارداری شما پیشرفت می کند، آزمایش کنید تا بهترین نتیجه را پیدا کنید. اجازه دهید تا زمانی که لذت و راحتی متقابل را در ذهن داشته باشید، خلاقیت شما را تحت الشعاع قرار دهد.

آیا کاندوم ضروری است؟​

ابتلا به یک عفونت مقاربتی در دوران بارداری می تواند مشکلات سلامتی جدی برای شما و کودک شما ایجاد کند. اگر شریک زندگی شما یک عفونت مقاربتی فعال یا اخیراً تشخیص داده شده است، از هر گونه رابطه جنسی - واژینال، دهانی و مقعدی خودداری کنید.

از کاندوم استفاده کنید اگر:

شما در یک رابطه متقابل تک همسری نیستید
شما انتخاب می کنید که در دوران بارداری با یک شریک جدید رابطه جنسی داشته باشید

آیا مواقعی وجود دارد که باید از رابطه جنسی اجتناب کرد؟​

تحریک سینه، ارگاسم زنان و برخی هورمون های موجود در مایع منی به نام پروستاگلاندین ها می تواند باعث انقباضات رحمی شود.

اگر نخواهم رابطه جنسی داشته باشم چه؟​

اشکالی ندارد. صمیمیت بیشتر از رابطه جنسی وجود دارد. نیازها و نگرانی های خود را با شریک زندگی خود به شیوه ای باز و عاشقانه در میان بگذارید. اگر رابطه جنسی دشوار، غیر جذاب یا غیرمجاز است، در آغوش گرفتن، بوسیدن یا ماساژ دادن امتحان کنید.
 
  • برچسب ها
    آیا در دوران بارداری باید جلوگیری کرد؟ نی نی سایت آیا ریختن اسپرم در دوران بارداری ضرر دارد ایا سکس در حاملگی خطر داره خطرات سکس در ایام بارداری در دوران بارداري چند بار نزديكي كرد سکس در ایام بارداری شوهرم در دوران بارداری رابطه میخواد نی نی سایت مقاربت در دوران بارداری نزديكي در سه ماه اول بارداري نی نی سایت نزديكي در ماه اول بارداري نی نی سایت نزديكي در هفته دوازدهم بارداري نزديكي در هفته هشتم بارداري نی نی سایت نزدیکی در ایام بارداری نی نی سایت
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا