مصاحبه عیدانه علی انصاریان در سال ۸۵

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
مصاحبه عیدانه علی انصاریان در سال ۸۵ ::: اخبار ورزشی – ورزش – فوتبال – والیبال

891899_424.jpeg


علی انصاریان بازیکن فقید پرسپولیس و استقلال در سال ۸۵ گفت و گویی عیدانه داشت که بخشی از حرف‌های او را می‌خوانید. انصاریان در سال ۹۹ به دلیل ابتلا به کرونا دارفانی را وداع گفت.

بهترین خاطره شما از عید نوروز چیست؟
اول ازهمه بهترین خاطره که دور هم جمع شدن خانواده‌ها هنگام سال تحویل خودش یکی از به یاد ماندنی‌ترین خاطره هاست. ولی سال ۷۸ بود همراه بچه‌های تیم ملی در دوران مربی گری آقای طالبی اردویی داشتیم در قبرس خیلی جالب بود همگی دور هم جمع شده بودیم ومنتظر سال نو بودیم که وقتی سال نو تحویل شد پس از تبریک عید و روبوسی ۱۰ دقیقه بعد به دستور آقای طالبی تمرین راشروع کردیم!

مهم‌ترین اتفاقی که در سال ۸۵ برای شما اتفاق افتاد چه بود؟
مهمترین اتفاق در سال ۸۵ آمدنم به استقلال بود که خیلی برام مهم بود. از نظر خودم برایم خیلی خوب بود چراکه دوستان خیلی خوبی در استقلال پیدا کردم وفکر می‌کنم که تصمیم گیری که کردم ۱۰۰ درصد درست است

چند تا ساعت دارید؟ مارک ساعت مچی که استفاده می‌کنید چیست و ارزش آن چقدر است؟
رولکس سیکو گوجی؛ بنویسید قیمت چندانی نداره ..

علی آقا قیمتش را بگوید لطفا!
نه ببین این مصاحبه من را خیلی‌ها می‌خوانند. درست نیست چرا که خود من در یک خانواده ۵ نفره بزرگ شده ام. پدرم یک کارمنده ساده با حقوق ۱۵۰ هزارتومان بود و برای امرار معاش وزندگی مشکلات زیادی داشتیم به خاطر همین سختی‌های زیادی دیدم. ممکن است کسی که مصاحبه من را می‌خواند بخاطر قیمت همین ساعت و یا رسیدن به این چیز‌ها مشکلات زیادی را پیش بیاورد.

وقتی با کسی وعده ملاقات دارید زودتر می‌رسید یا دیرتر؟
من آدم آن تایمی هستم واز بدقولی خیلی بدم می‌یاد جایی که می‌خواهم بروم. همیشه به موقع حاضر می‌شوم حتی گاهی اوقات هم زود می‌رسم.

معمولا در جیبتان چه مقدار پول می‌گذارید؟
اونم بستگی دارد کجا بخواهم بروم همه جور پول توجیبم پول می‌گذارم، ولی از تراول می‌ترسم!

چرا؟
بعضی چک پول‌ها رنگ پول هستند، دو سه بار شده که اشتباهی قاطی پولهایم هنگام خرید به فروشنده دادم. البته تراول را دوباره به من پس داده اند، ولی خوب در کل می‌ترسم!

بزرگترین آرزوی شما در سال ۱۳۸۶ چیست؟
اول سلامتی همه مردم ایران ودوم امیدوارم تمام بیمارانی که روی تخت بیمارستان خوابیده اند از خدا شفای عاجل بگیرند.



تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ – ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
درصورتی که این مطلب قوانین سایت و یا فضای مجازی را نقض کرده است میتوانید کد خبر: ۴۸۱۳۵۸ را برای ما جهت ویرایش و یا حذف این مطلب اطلاع دهید ( اطلاع میدم )
منبع : فرارو
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا