مرگ هالیت در سریال سیب ممنوعه

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
.

مرگ هالیت در سریال سیب ممنوعه ، را از سایت همیار خاص ببینید

در این ساعت از سایت بزرگ همیارخاص میپردازیم به مطلب مرگ هالیت در سریال سیب ممنوعه .. با ما همراه باشید

هالیت در سیب ممنوعه که به خاطر گرفتگی عروق قلبی اش به بیمارستان مراجعه کرده ظاهرا تحت عمل جراحی قرار گرفته و تصویری که در بالا مشاهده می کنید را بعد از انجام عمل در صفحه اینستاگرام خود با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است.

طلعت بولوت در ۲۳ مارس سال ۱۹۵۶ میلادی در خانواده ای پرجمعیت در Sarıkamış Kars ترکیه متولد شد. او فرزند دهم خانواده اش بود و در زمان تولدش پدرش (مدد بولوت) کارگر راهسازی بود.

طلعت در سال ۱۹۵۶ میلادی از مدرسه Kurtulus در آنکارا فارغ التحصیل شد و در ادامه در رشته مهندسی برق دانشگاه Hacettepe مشغول به تحصیل گردید. او زمانی که سال دوم دانشگاه را میگذراند تحصیل را برای حضور در عرصه تئاتر رها کرد. در ادامه در تست بازیگری تئاتر هنر آنکارا که از ۴۵۰ نفر گرفته شد، طلعت بولوت به عنوان یکی از پانزده نفر نهایی انتخاب شد و دوره یکساله بازیگری را با رتبه عالی به پایان رساند و در سال ۱۹۷۶ کارش را در تئاتر آنکارا آغاز کرد.


مرگ هالیت در سریال سیب ممنوعه

منبع : همیارخاص

.
 
  • برچسب ها
    بازیگر نقش اریم در سریال سیب ممنوعه بیوگرافی جم در سریال سیب ممنوعه تولید مجدد سریال سیب ممنوعه دنباله سریال سیب ممنوعه سریال سیب ممنوعه مرگ علیهان عکس اریم بازیگر سریال سیب ممنوعه عکس شاهیکا در سریال سیب ممنوعه هالیت در سریال ترکی میوه ممنوعه
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا