محسن کیایی در ساخت ایران ۳

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
محسن کیایی در ساخت ایران ۳ ، را در همیارخاص بخوانید

رپورتاژ آگهی​

دانلود ساخت ایران ۳ قسمت ۳ (قسمت سوم فصل سوم سریال ساخت ایران) با ترافیک رایگان​


دانلود ساخت ایران ۳ قسمت ۳ سوم، دانلود قسمت سوم فصل سوم سریال ساخت ایران ۳ برای دانلود سریال ساخت ایران فصل سوم ۳ قسمت ۳ سوم در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سریال ساخت ایران ۳ قسمت ۳ سوم این هفته در تاریخ چهارشنبه ۲۵ اسفند منتشر می شود، سریال ساخت ایران ۳ به کارگردانی بهمن گودرزی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال امین حیایی، مجید صالحی، آناهیتا درگاهی، هومن برق نورد، مینا وحید، الهام کردا، بهرنگ علوی به ایفای نقش میپردازند

بازیگران سریال ساخت ایران ۳:​


امین حیایی، مجید صالحی، آناهیتا درگاهی، الهام کردا، حسین امیدی، بهرنگ علوی، سعید امیرسلیمانی، غلامرضا نیکخواه، نادر سلیمانی در «ساخت ایران ۳» هنرنمایی خواهند کرد.

داستان سریال ساخت ایران ۳​


غلام در جنوب ایران غواص است. یک روز ستاره که بدهی سنگینی بالا آورده، از او کمک می خواهد. غلام که به ستاره علاقه دارد تصمیم می گیرد به او کمک کند. اما حل مشکل ستاره برای غلام دردسرهای زیادی را به دنبال دارد.

******************************

برای دانلود ساخت ایران ۳ قسمت ۳ بر روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود ساخت ایران ۳ قسمت ۳​


*************************

درباره سریال ساخت ایران ۳​


سریال ساخت ایران ۳ به کارگردانی بهمن گودرزی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال امین حیایی و مجید صالحی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال ساخت ایران ۳ به کارگردانی بهمن گودرزی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال امین حیایی، مجید صالحی، آناهیتا درگاهی، هومن برق نورد، مینا وحید، الهام کردا، حسین امیدی، بهرنگ علوی، محمدرضا صولتی، نوشین تبریزی، عزالدین توفیق، سعید امیرسلیمانی، غلامرضا نیکخواه، نادر سلیمانی، عزت الله مهرآوران، عایشه گل جوشکن، ماهان کشفی و بردیا گودرزی به هنرمندی پرداخته‌اند.

دانلود فیلم و تماشای آن از جمله سرگرمی‎‌های بسیار لذت‌بخش و آموزنده‎‌ای بوده که توسط بسیاری از افراد دنبال می‌شود. به طور کلی تماشای فیلم‎‌های متنوع علاوه بر جنبه‌‎‌ی پر نمودن اوقات فراغت می‌تواند با نمایش اتفاقات متفاوت و یا مشکلات متعددی که در مواقع مختلف با آن روبرو می‌شویم و همچنین ارائه راه حل‎‌های کاربردی و موثر و یا نمایش نتایج هر راه حل، در پیشگیری از بسیاری اتفاقات موثر واقع شود.

اما مزایا و تاثیرات فیلم همین جا ختم نشده و شامل موارد گسترده‎‌تری بوده که با شناخت آن‎‌ها، می‌توان با دقت بالاتری مناسب‌‎ترین فیلم ایرانی و یا خارجی را در حجم و کیفیت دلخواه خود انتخاب نموده و از تماشای آن و نکاتی که سعی دارد به ما بیاموزد استفاده بیشتری نمود.


محسن کیایی در ساخت ایران ۳​


عنوان : محسن کیایی در ساخت ایران ۳


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد اطلاع دهید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا