متاسفانه نتوانستیم عکس نمایه تان را بروزرسانی کنیم

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
متاسفانه نتوانستیم عکس نمایه تان را بروزرسانی کنیم در اینستاگرام | تغییر عکس پروفایل اینستاگرام | چرا نمیشه اینستا عکس گذاشت | چرا نمیتونم عکس پروفایل اینستا بزارم |

متاسفانه نتوانستیم عکس نمایه تان را بروزرسانی کنیم.png

سوال :

خطای متاسفانه نتوانستیم عکس نمایه تان را بروزرسانی کنیم در اینستاگرام را چطور حل کنیم ؟


جواب :

حل مشکل ارور Sorry we couldn’t update your profile picture اینستاگرام

در مجله فضای مجازی سایت همیارخاص با ما باشید، یکی از خطاهایی که کاربران هنگام عوض کردن عکس پروفایل با آن مواجه می شوند ارور اینستاگرام Sorry we couldn’t update your profile picture یا به فارسی متاسفانه نتوانستیم عکس نمایه تان را بروزرسانی کنیم، است. علت ارور دادن عکس پروفایل اینستاگرام می تواند دلایل مختلفی داشته باشد ولی برای حل آن راه حل بسیار ساده ای وجود دارد. توجه داشته باشید که در صورتی که نیاز دارید تا فرمت عکس پروفایل خود را عوض کنید می توانید از ابزارهای آنلاین تغییر فرمت عکس استفاده کنید.

برای حل مشکل عکس پروفایل اینستاگرام عوض نمیشود باید وارد سایت اینستاگرام به آدرس www.instagram.com شوید و سپس بر روی گزینه Login کلیک کنید.

در صفحه بعد لازم است تا با وارد کردن نام کاربری (Username) و رمز عبور (Password) وارد اکانت خود شوید. پس از ورود بر روی گزینه پروفایل خود که با آیکون آدمک مشخص شده است کلیک کنید.

در ادامه گزینه Edit Profile را انتخاب کرده و با انتخاب گزینه Change Profile Photo عکس پروفایل جدیدی را آپلود کنید.


برنامه آپدیت نیست!
برای پاسخ به پرسش چرا نمیشه عکس پروفایل اینستا گذاشت روش دیگری نیز وجود دارد که می توان از آن استفاده کرد. یکی دیگر از روش ها برای حل این مشکل بروزرسانی نرم افزار اینستاگرام است. با استفاده از فروشگاه گوگل پلی و رفتن به بخش My App & Games برنامه های خود را جستجو کرده و در صورتی که برای اینستاگرام شما نسخه جدیدی عرضه شده است با انتخاب گزینه Update برنامه را بروزرسانی کنید.

برای بروزرسانی اینستاگرام مخصوص اندروید از گوگل پلی اینجا کلیک کنید

برای بروزرسانی اینستاگرام مخصوص اندروید از کافه بازار اینجا کلیک کنید


حافظه کش پر است
روش دیگر برای پاسخ دادن به پرسش چرا پروفایل اینستاگرام ادیت نمیشه پاک کردن حافظه کش اینستاگرام است. برای این کار به Settings گوشی خود رفته و بر روی گزینه Apps کلیک کنید. برنامه اینستاگرام خود را پیدا کرده و بعد از باز شدن صفحه آن بر روی گزینه Clear Cache کلیک کنید تا حافظه کش اینستاگرام شما پاک شود.
 
  • برچسب ها
    آموزش تصویری تغییر عکس پروفایل اینستاگرام فارسی تغییر پروفایل اینستا علت عوض نشدن عکس پروفایل تلگرام عوض نشدن عکس پروفایل اینستاگرام نی نی سایت پروفایل رفع اشکال چرا نمیتونم عکس پروفایل اینستا بزارم چرا نمیشه اینستا عکس گذاشت چگونه عکس نمایه را بروز رسانی کنم
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا