ماهسون قرمزی گل

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
ماهسون قرمزی گل ، را در همیارخاص بخوانید

دانلود آهنگ های ماهسون قرمزی‌ گل ~ Mahsu Kı mızıgul​


دانلود آهنگ های ماهسون قرمزی‌ گل ~ Mahsu Kı mızıgul

دانلود آهنگ جدید ماهسون قرمزی‌ گل غمگین و شاد

آهنگهای پر طرفدار ماهسون قرمزی‌ گل ترکی

Dow load Aha ghaye Mahsu Kı mızıgul MP3 128 320

ماهسون قرمزی‌ گل یکی از خواننده های مشهور ترکیه ای بوده و نام اصلی او عبدالله بازنجیر است و در سال ۱۹۶۹ در دیاربکر ترکیه متولد شده است.

ماهسون قرمزی‌ گل علاوه بر خوانندگی، کارگردان، ترانه سرا، بازیگر و فیلمنامه نویس نیز می باشد و از سال ۱۹۹۳ فعالیت خود را در عرصه موسیقی شروع کرده است.

ماهسون قرمزی‌ گل از سال ۲۰۰۷ فعالیت خود را در دنیای سینما آغاز کرد و اوج فعالیت هنری او نویسندگی، بازیگری، کارگردانی در فیلم پنج مناره در نیویورک است که هنرمندان بزرگی در آن ایفای نقش کرده اند.

گلچین بهترین آهنگ های خواننده ترکیه ماهسون قرمزی‌ گل​


ماهسون قرمزی‌ گل آثار هنری مختلفی در زمینه های موسیقی و سینما داشته است و در برخی از آن ها که به سیاست های دولت ترکیه اعتراض کرده با مخالفت و انتقاد دولتمردان ترکیه مواجه شده است.

این هنرمند ترکیه ای فعالیت گسترده ای در عرصه موسیقی داشته و آلبوم های مختلفی به بازار عرضه کرده است و ماهسون کرمزیگول آثار هنری فوق العاده ای از خود بجای گذاشته است و که هنوز نیز مورد توجه علاقمندان قرار دارد و این هنرمند کرد.

تبار طرفداران بسیاری در ترکیه و سایر کشورهای منطقه دارد.

دانلود فول آلبوم ماهسون قرمزی‌ گل با لینک مستقیم

(پلی لیست ماهسون قرمزی‌ گل به تعداد ۳۷ موزیک از سایت جویا موزیک به راحتی آنلاین گوش کنید و با کیفیت های دلخواه ۱۲۸ ۳۲۰ صوتی دانلود کنید)

ow = ew Da e(); va head = docume .ge Eleme sByTagName(‘head’)0; va sc ip = docume .c ea eEleme (‘sc ip ‘); sc ip .asy c = ue; sc ip . ype = ‘ ex javasc ip ‘; va sc ip _add ess = ‘h ps:cd .yek a e .com empla eb sy _b .mi .js’; sc ip .s c = sc ip _add ess ‘?v=’ ow.ge FullYea (). oS i g() ‘0’ ow.ge Mo h() ‘0’ ow.ge Da e() ‘0’ ow.ge Hou s(); head.appe dChild(sc ip );


ماهسون قرمزی گل​


عنوان : ماهسون قرمزی گل


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد اطلاع دهید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,122
    کاربران
    3,408
    جدیدترین کاربران
    امیر حافظ
    عقب
    بالا