لاک خشک شده را چطور به حالت اول برگردانیم

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
روش قطعی برای به حالت اول در آوردن لاک های خشک شده | لاک خشک شده را چطور به حالت اول برگردانیم


راه های ساده ای برای به حالت اول در آوردن لاک وجود دارد که با هم مطالعه میکنیم

1 : تکان دادن لاک
2 : گرم کردن لاک با دست
3 : گرم کردن لاک با آب داغ
4 : استفاده از رقیق کننده لاک

لاک خشک شده را چطور به حالت اول برگردانیم.jpg

تکان دادن لاک

حتما می دانید که پیش از استفاده از لاک، باید بطری آن را چند بار به آرامی تکان دهید تا محتویات داخل آن کاملا با هم مخلوط شود. بر همین اساس هنگامی که لاک برای مدت طولانی در جایی قرار می گیرد، ممکن است این تصور به وجود بیاید که لاک غلیظ شده است. در صورتی که اینطور نیست و تکان دادن بطری لاک می تواند این مشکل را به راحتی حل کند.

گرم کردن لاک با دست

اگر لاک شما نسبتا غلیظ شده است و به راحتی روی ناخن کشیده نمی شود، می توانید لاک را میان دو دست خود قرار دهید و آن را بچرخانید. این کار موجب می شود تا لاک با گرمای دست شما رقیق و مجددا قابل استفاده گردد.

آموزش های بیشتر را از این لینک بخوانید

گرم کردن لاک با آب داغ

اگر لاک شما با گرمای دست رقیق نشد، می توانید درب لاک را محکم ببندید و آن را درون یک ظرف آب داغ قرار دهید. برای این منظور تنها کافی است تا درب بطری را در دست خود نگاه دارید و شیشه لاک را وارد آب داغ کنید. در این حالت گرمای آب موجب می شود تا لاک رقیق شود و مجددا بتوانید از آن استفاده کنید.

استفاده از رقیق کننده لاک

اگر لاک شما خشک شده است، به راحتی می توانید با استفاده از یک رقیق کننده لاک این مشکل را برطرف نمایید. برای این منظور، درب لاک را باز کنید و به وسیله یک قطره چکان، چند قطره رقیق کننده لاک درون آن بریزید و سپس آن را تکان دهید. اگر لاک را به شدت تکان دهید حباب هایی در آن ایجاد می شود که برای جلوگیری از این اتفاق باید آن را بین دو کف دست قرار دهید و به آرامی بچرخانید.

اگر پس از استفاده متوجه شدید که لاک هنوز غلیظ است و به راحتی بر روی ناخن کشیده نمی شود، می توانید این مراحل را مجددا تکرار کنید تا لاک شما به غلظت مورد نظرتان برسد. توجه داشته باشید که اگر این بار لاک شما زیادی رقیق شد، به هیچ وجه نگران نباشید زیرا اگر درب لاک شما برای مدتی باز بماند، لاک دوباره غلیظ می شود و می توانید از آن استفاده کنید.
 
  • برچسب ها
    از کجا بفهمیم لاک خراب شده الکل لاک را رقیق میکند؟ ترفند با لاک خشک شده ریختن الکل در لاک ناخن لاک از چی درست شده لاک خشک شده را چطور به حالت اول برگردانیم لاک خشک شده نی نی سایت چگونه لاک درست کنیم چگونه لاک ژل را رقیق کنیم
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا