قیمت ورق استیل 430 امروز

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
قیمت ورق استیل چیست , قیمت ورق استیل , ورق استیل , ورق استیل 430 امروز , ورق استیل 430 ,



ورق استنلس استیل به ورقی گفته می شود که پایه آن آهن است اما آلیاژهای دیگری نیز دارد و عناصر دیگری نیز بسته به خواص مکانیکی آن مثل شکل پذیری ، جوش و سختی در آن ترکیب شده اند. این ورق از مقاطع فلزی است که کمتر از 2 درصد آن کربن است.

قیمت ورق استیل 430 امروز.png

هر چه مقدار کربن در این آلیاژ بیشتر شود مقاومت و سختی آن نیز افزایش پیدا می کند و از میزان شکل پذیری آن کاسته می شود. این محصول به دو صورت تولید می شود ، قطعات مربع یا مستطیل شکل که ابعاد متنوعی دارند. ورق های استیل به ویژه استنلس استیل مقاومت بسیار خوبی در برابر دماهای بالا و پایین دارند به طوری که تا 1000 درجه سانتی گراد و همچنین تا دمای منفی 200 (200-) درجه سانتی گراد می توان به آن ها حرارت داد.

انواع ورق استیل در بازار آهن آلات

در بازار آهن آلات ورق استیل در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول که از نورد شمش استیل به دست می‌آید، در تولید و ساخت قطعات مختلف فولادی نظیر بدنه آسانسور، کاربرد دارد. در واقع ورق استیل به دلیل ضخامت ناچیزی که در برابر طول و عرض دارد، از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. به همین خاطر دست تولید کننده برای ایجاد تغییر بسیار باز است و می‌تواند در مصارف متنوعی از ورق استیل استفاده کند. ورق استیل براساس نوع کاربرد و حالت سطح به گروه‌های مختلفی دسته بندی می‌شوند. علاوه بر آن، قیمت ورق استیل در گروه‌های مختلف متفاوت است.

تفاوت بین فولاد ساده کربنی با آلیاژی چیست؟

فولادها به دو دسته تقسیم می شوند. فولاد ساده یا استیل ضد زنگ. فولاد ساده کربنی دارای عناصر محدودی است. یعنی به جز کربن دارای سیلیسیم، منگنز ، گوگرد و فسفر است. حالا اگر عناصری مانند کروم به آهن اضافه شود استیل ضد زنگ می شود. استیل ضد زنگ یا استیل استنلس ضد زنگ است و در برابر خوردگی های مختلف مقاومت بالایی دارد.

با مراجعه به گوگل و سرچ عنوان " قیمت ورق استیل 430 امروز " میتوانید قیمت بروز ورق استیل رو مشاهده کنید​
 
  • برچسب ها
    قیمت استیل 304l قیمت استیل صنعتی قیمت هر کیلو استیل 316 قیمت ورق استیل قیمت ورق استیل 201 قیمت ورق استیل چیست قیمت ورق استیل ۴۲۰ ورق استیل ورق استیل 304 مات ورق استیل 430 ورق استیل 430 امروز ورق استیل براق ورق استیل نازک
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,408
    جدیدترین کاربران
    امیر حافظ
    عقب
    بالا