قیمت ال سی دی a50

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
قیمت ال سی دی a50 ، را در همیارخاص بخوانید

تاچ ال سی دی Samsu g Galaxy A50 مدل SM-A505​

تاچ ال سی دی Samsu g Galaxy A50 مدل SM-A505​


۲,۱۴۸,۰۰۰ تومان

اطلاعات و جزئیات محصول​

توضیحات​


زمانی که شما این متن را می‌خوانید ممکن است به دنبال کسب اطلاعاتی برای قطعه تاچ ال سی دی گوشی گلکسی A50 باشید تا بتوانید با شناخت کامل این قطعه، انتخاب درستی داشته باشید. ال سی دی گلکسی A50 دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که در این متن از آن‌ها سخن خواهیم گفت و باید حین خرید یا بررسی قیمت این محصول از آنها مطلع باشید.

تاچ ال سی دی گلکسی A50​


رنگ‌ها و محتویاتی که در صفحه نمایشگر سامسونگ و به خصوص گلکسی A50 به تصویر کشیده می‌شود شاداب و سرزنده هستند. قابلیت تنظیمات نمایشگر، کمک کرده است رنگ‌ها طبیعی و کنتراست آن عالی باشد.

نمایشگر گلکسی A50 به Ide ify U معروف است و به شکل U ساخته شده است.‌ اندازه ال سی دی گلکسی A50، ۶٫۴ اینچ و با وضوح ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ یا فول اچ دی پلاس است. تراکم پیکسل آن ۴۰۳ و نسبت نمایشگر به بدنه حدودا ۸۴٫۹ است.

روشنایی ال سی دی گلکسی A50 با تنظیم دستی در حالت ۱۰۰ درصد، ۵۴۷ نیت و در حالت خودکار ۶۴۰ نیت است. شما می‌توانید به منظور خوانایی بهتر زیر نور مستقیم خورشید نمایشگر را روی حالت خودکار قرار دهید.

چهار حالت کالیبره رنگ، از مزایای ال سی دی گلکسی A50 محسوب می‌شود:

زاویه دید مطلوبی که تاچ ال سی دی Galaxy A50 فراهم آورده است، کار کردن با گوشی را در فضای باز و زیر نور خورشید راحت کرده است و قابلیت فیلتر نور آبی، استفاده از گوشی تلفن همراهتان در محیط‌های با نور کم را تسهیل کرده است.

فراموش نکنید برای اطلاع از ساعت، تاریخ و سایر اعلانات می‌توانید از ویژگی Always O Display ال سی دی گلکسی A50 بهره مند شوید.

ال سی دی گلکسی A50 از محافظ گلس خوبی برخوردار است ولیکن ممکن است در برابر ضربه، برخورد اشیاء نوک تیز، افتادن و… دچار شکستگی، ترک و سوختگی پیکسل شود. این اتفاقات هر چند خوشایند نیست و شما را نگران خواهد کرد اما مشکل شما با تعویض تاچ ال سی دی گلکسی A50 حل خواهد شد.

کافی است انتخاب درستی داشته باشید. شما به مرجعی نیاز دارید تا از قیمت تاچ و ال سی دی گلکسی A50 و اصل بودن قطعه مطمئن شوید.

قیمت TouchLCD گلکسی A50​


شاید در ذهن شما هم این سوال به وجود آمده باشد که چرا قیمت تاچ و ال سی دی سامسونگ گلکسی A50 متنوع است؛ پس باید بدانید قطعات جایگزین همیشه در کیفیت‌های مختلف به مشتریان ارائه می‌شود و در نتیجه با تغییر درجه کیفی قطعه، قیمت آن نیز تغییر خواهد کرد.

گاهی اوقات تعمیرکاران و فروشندگان لوازم جانبی موبایل، قطعاتی را تحت عنوان گرید A یا ال سی دی OEM به شما معرفی می‌کنند. مهم است بدانید صرف استفاده از این اصطلاحات، اصل بودن آن را تضمین نخواهد کرد و شما باید مواردی را پس از تحویل دستگاه تلفن همراه خود بررسی کنید تا از اورجینال بودن قطعه مطمئن شوید.

نمایش طبیعی تصویر، بازتاب نور، منظم بودن فریم، تاچ روان و مقاومت بالا از ویژگی‌های یک تاچ ال سی دی اورجینال محسوب می‌شود.

در شرایط امروز، صرفه جویی در هزینه‌ها یکی از برنامه‌های هر فرد برای بهبود اوضاع اقتصادی خانواده است. ممکن است شما نیز با هدف صرفه جویی تصمیم بگیرید از نوع های‌کپی قطعه جایگزین استفاده کنید ولی این را بدانید که اگر امروز این هزینه را نکنید در آینده با مشکلات بیشتری روبرو خواهید شد و چه بسا متحمل هزینه‌های بیشتری بشوید.

تشخیص قطعات های‌کپی و فیک از قطعات اصلی، یکی از نیازهای ماست تا بتوانیم قطعه‎‌ای که طول عمر کم و کارایی نامناسبی دارد را از قطعه اصلی تشخیص دهیم ولی این تشخیص، کار یک کاربر غیرمتخصص نیست. از‌این‌رو اگر قصد تعویض تاچ ال سی دی گلکسی A50 را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره تخصصی بهره‌مند گردید و قطعه‌ی اورجینال به همراه ضمانت‌نامه و فرصت تست را انتخاب کنید.

موبایل کمک مبنای ارائه‌ی خدمات به مشتری را بر پایه‌ی صداقت گذاشته است و قیمت تاچ و ال سی دی گلکسی A50 را براساس قطعات اصلی به شما ارائه خواهد کرد.

خرید و تعویض تاچ ال سی دی گلکسی A50 در موبایل کمک​


برای سهولت در امر خرید یا تعویض تاچ ال سی دی گلکسی A50 چند امکان برای شما ایجاد شده است:

و اگر ساکن تهران نیستید، از خدمات پستی استفاده کنید و دستگاه خود را به آدرس ما ارسال کنید.

تعویض تاچ ال سی دی Galaxy A50 در کمتر از ۲ ساعت برای شما انجام خواهد شد.

اطلاعات بیشتر​


Samsu g Galaxy A50

۶٫۴ اینچ

صفحه نمایش لمسی خازنی از نوع Supe AMOLED

۲۳۴۰×۱۰۸۰

۴۰۳ پیکسل بر اینچ

۱۶ میلیون رنگ

دارد

دارد

دارد

اصالت قطعه

نظرات​


فرشاد براتی – بهمن ۲۰, ۱۳۹۹

آقا خیلی دستتون درد نکنه. ال سی دی گوشیم شکسته بود فرستادم خیلی خوب شده. تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

مدل (Model)​


Samsu g Galaxy A50

اندازه​


۶٫۴ اینچ

نوع​


صفحه نمایش لمسی خازنی از نوع Supe AMOLED

رزولوشن​


۲۳۴۰×۱۰۸۰

تراکم پیکسلی​


۴۰۳ پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ​


۱۶ میلیون رنگ

صفحه نمایش رنگی​

صفحه نمایش لمسی​


دارد

مولتی تاچ​


دارد

گارانتی​


اصالت قطعه

نوع قطعات​


تاچ ال سی دی گوشی موبایل

خریداران، محصولات زیر را هم خریده اند.​

قاب پشت سامسونگ No e 20 Ul a​


پیشنهادی برای شما : قطعات سامسونگ No e 20 Ul a

قیمت دوربین پشت گوشی سامسونگ S20 Ul a​

قیمت دوربین جلو J5​

قیمت دوربین جلو J6 Plus​

قیمت دوربین جلو J5 2016​

قاب پشت سامسونگ S20 FE 5G​


پیشنهادی برای شما : قطعات سامسونگ S20 FE 5G

قیمت دوربین جلو J6​

باتری سامسونگ M31 P ime​

باتری سامسونگ M31s​

قیمت اسپیکر بازر سامسونگ J8​

باتری سامسونگ S6​


تعویض یا تعمیر باتری یکی از رایج ترین تعمیرات سامسونگ S6 می باشد که عموما بعد از گذشت ۲ سال باید انجام شود چرا که عمر باتری در این مدت به حداقل ممکن می‌رسد. به همین منظور فروشگاه موبایل کمک این امکان را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند این قطعه و سایر قطعات سامسونگ S6 را به صورت اورجینال از …


قیمت ال سی دی a50​


عنوان : قیمت ال سی دی a50


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد اطلاع دهید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا