قرارداد جدید چقدر سود به منچستریونایتد می‌رساند؟

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
قرارداد جدید چقدر سود به منچستریونایتد می‌رساند؟ ::: اخبار ورزشی – ورزش – فوتبال – والیبال

891679_571.jpg


باشگاه منچستریونایتد با شرکت آلمانی تولید کننده نرم افزار «Team Viewer» قرارداد 235 میلیون پوندی بسته است تا از فصل آینده نام این شرکت را روی پیراهن‌های خود تبلیغ کند.

در حال حاضر برند اتومبیل «شورولت» به عنوان اسپانسر پیراهن شیاطین سرخ شناخته می‌شود. این شرکت آمریکایی که سال 2014 همکاری خود را با منچستریونایتد آغاز کرد، تا فصل جاری با این تیم قرارداد دارد.

قرارداد Team Viewer با منچستری‌ها 5 سال است و به این ترتیب این شرکت آلمانی تا سال 2026 ، سالانه نزدیک به 50 میلیون پوند به باشگاه انگلیسی خواهد پرداخت.

طبق اعلام سایت باشگاه منچستریونایتد این بزرگترین قرارداد تاریخ است که برای خرید حق تبلیغ روی پیراهن یکی از تیم‌های لیگ برتر انگلیس منعقد می‌شود و با رکوردی که باشگاه بارسلونا برای عقد قرارداد با اسپانسر فعلی‌اش شرکت ژاپنی راکوتن بست برابری می‌کند.

TeamViewer پس از شارپ، وودافون، AIG، AON و شورولت ششمین اسپانسر بزرگ پیراهن تیم فوتبال منچستریونایتد خواهد بود. نام این شرکت اما تنها روی پیراهن اصلی منچستری‌ها درج خواهد شد و گویا باشگاه انگلیسی در صدد پیدا کردن یک اسپانسر برای البسه تمرینی خود نیز هست.



تاریخ و زمان انتشار : تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ – ۳۰ اسفند ۱۳۹۹
درصورتی که این مطلب قوانین سایت و یا فضای مجازی را نقض کرده است میتوانید کد خبر: ۴۸۱۳۱۲ را برای ما جهت ویرایش و یا حذف این مطلب اطلاع دهید ( اطلاع میدم )
منبع : فرارو
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا