قبله نما آنلاین تهران

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
قبله نما آنلاین مشهد/قبله نما آنلاین یزد/قبله نما سبحان/قبله نما آنلاین کرج/دانلود قبله نمای دقیق و هوشمند/قبله نما آنلاین اصفهان/جهت قبله در تهران/قبله نما آنلاین اهواز/قبله نما آنلاین دقیق تهران /قبله نما آنلاین تهران/سریع قبله یاب / یافتن دقیق قبله جهت

قبله نما آنلاین تهران.jpg

برنامه qibla finder یک قطب نمای GPS است که به مسلمانان کمک می کند تا جهت قبله را از هر جای دنیا پیدا کنند. قطب نما Qibla با استفاده از نقشه GPS از مکان فعلی شما برای یافتن جهت دقیق قبله استفاده می کند. با پیدا کردن قبله آنلاین ، مسیر مکه را از هر مکان و در سراسر جهان پیدا کنید. قبله همچنین به کعبه معروف است ، در مکه عربستان سعودی واقع شده است. تمام مسلمانان در سراسر جهان هنگام نماز ، بدون توجه به كجا هستند ، به سمت قبله روبرو هستند. جهت قبله را می توان از طریق برنامه دقیق قطب نما قرار داد. qibla direction finder یک برنامه اسلامی برای همه مسلمانان جهان است. با این برنامه قبله یاب ، مکان قبله ، نزدیکترین مسجد ، تقویم هجری و 99 نام خدا را دریافت کنید. این بهترین برنامه یاب مکه برای اندروید است. هم اکنون برنامه قطب نما مکه را بارگیری کنید تا مسیر قبله را با دقت پیدا کنید. قطب نما قبله با GPS جهت کعبه را بسیار آسان و سریع تر می یابد.

یافتن نزدیکترین مسجد

برنامه آنلاین قبله یاب ویژگی ای از نزدیکترین مکان یاب مسجد را فراهم می کند ، که به شما کمک می کند تا یک مسجد در نزدیکی محل فعلی خود پیدا کنید. با این برنامه قبله یاب و برنامه یاب مسجد می توانید نزدیکترین مسجد یا مسجد را به راحتی پیدا کنید. برای یافتن دقیق جهت قبله می توانید از این برنامه یاب Kiblah برای نماز در هر مکان از جهان استفاده کنید.

تقویم اسلامی: تقویم هجری

برنامه qibla Finder تقویم هجری فعلی ، تاریخ های تقویم اسلامی و رویدادها را به همراه تاریخ تقویم انگلیسی فراهم می کند. این برنامه اسلامی بهترین و دقیقترین ابزارک تقویم و تقویم هجری را ارائه می دهد. این برنامه تقویم اسلامی برای تعیین ماه رمضان و تاریخ حج برای همه جوامع مسلمان بسیار مفید است. بهترین جهت یاب جهت قبله را برای جهت دقیق قبله بارگیری کنید.

ویژگی های برتر برنامه qibla Finder

- تقویم اسلامی دقیق و تقویم هجری
- مشاهده نقشه GPS ، طول و عرض جغرافیایی ، طول و آدرس
arrow یک پیکان روی نقشه جهت قبله را نشان می دهد
- با یاب قبله ، می توانید جهت دقیق قبله را پیدا کنید
D انتخاب شماره های قبله چندگانه موجود در طرح های متنوع
ith با ردیاب قبله ، می توانید محل کعبه را با قطب نمای آنلاین GPS و GPS آفلاین ردیابی کنید

جهت قبله را از طریق قطب نما یاب قبله پیدا کنید. برنامه qibla finder برای namaz جهت تعیین دقیق مکه را با دقت و بدون اینترنت به راحتی تعیین می کند. qibla locator & Mecca finder یک برنامه کاربردی و دقیق قطب نما بدون نیاز به مجوز غیر ضروری است. پیکان روی نقشه مکه ، قبله را نشان می دهد تا نماز را در کعبه درست انجام دهد. برنامه یاب جهت قبله از حسگر دستگاه اندرویدی شما برای جهت دقیق قبله استفاده می کند. اکنون برنامه قطب نما قبله را بارگیری کنید و جهت قبله را به راحتی از هر نقطه پیدا کنید.

Download


0
 
  • برچسب ها
    جهت قبله در تهران دانلود قبله نمای دقیق و هوشمند قبله نما آنلاین اصفهان قبله نما آنلاین اهواز قبله نما آنلاین تهران قبله نما آنلاین دقیق تهران قبله نما آنلاین مشهد قبله نما آنلاین کرج قبله نما آنلاین یزد قبله نما سبحان یافتن نزدیکترین مسجد
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا