فیلم خواستگاری لی مین هو از پارک شین هه با زیر نویس فارسی

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
فیلم خواستگاری لی مین هو از پارک شین هه با زیر نویس فارسی ، را از سایت همیار خاص ببینید

هم اینک میتونید "فیلم خواستگاری لی مین هو از پارک شین هه" رو در همیار خاص ببینید



...​


لی مین هو (هانگول: 이민호; هانجا: 李敏鎬) (متولد ۲۲ ژوئن ۱۹۸۷) بازیگر مرد و خواننده اهل کشور کره‌جنوبی است. وی بازیگری را در سریالهای درام کوتاه از سال ۲۰۰۶ آغاز کرد و پس از آن به دلیل بازی در نقش گو جون پیو در مجموعه تلویزیونی پسران فراتر از گل‌ها شناخته شد.این داستان در اصل برگرفته از یک مانگای ژاپنی به نام هانایوری دانگو به قلم کامیو یوکوست. سپس در مجموعه تلویزیونی کمدی عاشقانه ذائقه شخصی و مجموعه اکشن و عاشقانه شکارچی شهر به عنوان بازیگر درام مطرح شد و در این سریال به محبوبیت خود افزود. او در سریال ایمان (که نسخه دوبله شده آن نیزدر تلویزیون ایران بانام سرنوشت (مجموعه تلویزیونی) پخش شد) و درسریال وارثان (سریال کره‌ای) هنر نمایی کرده‌است…او همچنین نقش اصلی را در فیلم سینمایی اکشنگانگنام بلوز -که در تلویزیون ایران بنام منطقه ی گانگنام از شبکه نمایش پخش شد- داشت و گمانه زنی‌ها دربارهٔ رابطهٔ او و بائه سوزی از گروه میس ای از زمان حضور سوزی در اکران خصوصی گانگنام بلوز شروع شد. آخرین سینمایی او بونتی هانترز است که محصول مشترک کره و چین در سال ۲۰۱۶ می‌باشد. همچنین افسانه دریای آبی سریالی بود که قبل از رفتن به سربازی بازی کرد که از ۲۶ آبان ماه برای ۲۰ قسمت از شبکه اس بی اس پخش شد و مورد استقبال بسیاری ازمخاطبان قرارگرفت.او در سال ۲۰۲۰مشغول بازی در سریال جدید۱۶ قسمتی پادشاه : سلطنت ابدی بود که از شبکه sbs در روزهای جمعه و شنبه پخش میشد.

بیوگرافی لی مین هو :

نام بومی 이민호
زادهٔ ۲۲ ژوئن ۱۹۸۷ ‏(۳۳ سال)
سئول، کره جنوبی
ملیت کره جنوبی
تحصیلات B.A. Film & Arts
محل تحصیل دانشگاه کن کوک
پیشه بازیگر، خواننده، مدل
سال‌های فعالیت ۲۰۰۳تاکنون
نمایندهٔ قانونی کمپانی mym
کارهای برجسته گو جون پیو در پسران برتر از گل، لی یون سانگ در سریال شکارچی شهر، کیم تان در سریال وارثان، هوجون جه در سریال افسانه ی دریای آبی و لی گون در سریال پادشاه:سلطنت ابدی و چو یونگ در سریال سرنوشت(ایمان)



منبع : همیارخاص

.
 
  • برچسب ها
    احساس پارک شین هه درباره ی بوسه ی لی مین هو بیوگرافی لی مین هو رابطه لی مین هو و پارک شین هه رقص پارک شین هه و لی مین هو رقص پارک شین هه و لی مین هو نماشا سریال های مشترک لی مین هو و پارک شین هه لی مین هو و پارک شین هه در مراسم بیفان پارک شین هه و لی مین هو بهترین زوج سال کنسرت پارک شین هه و لی مین هو
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا