فیلم توهین سریال خانه امن به استقلال

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
فیلم توهین سریال خانه امن به استقلال ، را از سایت همیار خاص ببینید



در قسمت 44 سریال شب گذشته خانه امن، تصاویری پخش شد که با واکنش هواداران استقلال مواجه گشت.


به گزارش "ورزش سه"، چند وقتی است که سریالی به نام خانه امن که در مورد داستان حضور تروریست های داعشی در ایران است، از شبکه اول سیما پخش می شود ولی صحنه هایی شب گذشته در این سریال پخش شد که منجر به واکنش رسمی باشگاه استقلال شد.


این مجموعه داستان دو مامور امنیتی به نام‌های کمال با بازی حمیدرضا پگاه و افشین با نقش آفرینی امین زندگانی را روایت می‌کند که یکی مسئول تیم ضد تروریستی و دیگری مسئول تیم مبارزه با مفاسد اقتصادی و پولشویی است. آنها متوجه می شوند که قرار است تیم‌های تروریستی داعش عملیات‌هایی را در ایران به راه بیندازند.


در قسمت چهل و چهارم این سریال که شب گذشته از شبکه اول سیما پخش شد، یکی از تروریست ها با پرچم استقلال وارد استادیوم آزادی شد و دو هفته پیش از انجام عملیات تروریستی، با فیلمبرداری از استادیوم آزادی، انجام این عملیات را طرح ریزی می کردند.


این چند سکانس که در زمان برگزاری یکی از دیدارهای استقلال و در استادیوم آزادی فیلم برداری شده بود، با واکنش باشگاه استقلال مواجه شد. البته اینگونه شنیده شده که قرار است در قسمت های بعدی، سکانس های حضور تروریست ها در استادیوم آزادی، در میان هواداران پرسپولیس نیز نشان داده شود.


کانال رسمی باشگاه با انتشار بیانیه ای از تشکیل جلسه هیئت مدیره آبی پوشان برای رسیدگی به این موضوع خبر داد. در این بیانیه آمده است:


« در پی توهین صورت گرفته به هواداران استقلال در سریال خانه امن که شب گذشته از شبکه یک سیما پخش شد، صبح امروز (دوشنبه) هیات مدیره استقلال جلسه‌ای در ساختمان این باشگاه و با حضور مدیرعامل استقلال تشکیل داد.


روز گذشته سکانسی از سریال ((خانه امن )) از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش و در فضای مجازی دست به دست شد که علی رغم همه ارزش‌های بالای این سریال پرمحتوا، صحنه‌ای توهین آمیز را به نمایش گذاشت. صحنه نمایش داده شده به قدری منزجر کننده بود که از بیان آن خودداری می‌شود.


باشگاه استقلال ضمن اعتراض شدید به این خطای بزرگ، انتظار دارد رئیس محترم سازمان صداوسیما به این معضل که در برنامه‌های آن سازمان پر تکرار هم شده، ورود کرده و ضمن عذرخواهی از سرمایه‌های اصلی باشگاه یعنی هواداران شریف و فهیم، هرچه سریعتر نسبت به جبران آن اقدام کند.»​



منبع : همیارخاص

.
 
  • برچسب ها
    توهین سریال خانه امن به استقلال توهین سریال خانه امن به پرسپولیس خانه امن استقلال
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا