فعالیت صفحه 91 مطالعات اجتماعی ششم

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
جواب فعالیت صفحه 91 مطالعات اجتماعی ششم, فعالیت صفحه 91 مطالعات اجتماعی ششم, پاسخ فعالیت صفحه 91 مطالعات اجتماعی ششم, صفحه 91 مطالعات اجتماعی ششم, مطالعات اجتماعی ششم صفحه 91 , گام به گام مطالعات اجتماعی ششم,


فعالیت صفحه 91 مطالعات اجتماعی ششم


روز ١٠ اردیبهشت در تقویم، روز ملّی خلیج‌فارس نامیده شده است. علّت چیست؟ پرس‌و‌جو کنید.
در چنین روزی، در زمان شاه عباس صفوی نیروهای دلاور ایرانی توانستند پرتغالی‌ها را از طریق خلیج فارس به ایران حمله کرده بودند شکست داده و آن‌ها را بیرون برانند. برای گرامی داشت این روز، آن را روز ملّی خلیج فارس نامیدند.


به طور گروهی و با راهنمایی معلّم و با استفاده از چوب یا کاغذ، مقوّا، گچ و مانند آنها، یک مدل خلیج‌فارس و دریای عمّان بسازید. جزیره‌ها و بندرها را روی آن نشان دهید.
پاسخ پیشنهادی: می‌توانید ابتدا نقشه‌ٔ خلیج‌فارس و دریای عمّان را روی یک مقوّای بزرگ بکشید، سپس با خمیر بازی آبی رنگ، به دریاها حجم دهید.


🎈 شما هم میتوانید نظرات خودرا از طریق فرم زیر ارسال کنید و با سایر دوستانتان، درمورد این سوال بحث و گفتگو کنید

منبع : همیار خاص
 
  • برچسب ها
    به طور گروهی و با راهنمایی معلّم و با استفاده از چوب یا کاغذ، مقوّا، گچ و مانند آنها جواب فعالیت صفحه 91 مطالعات اجتماعی ششم روز ١٠ اردیبهشت در تقویم، روز ملّی خلیج‌فارس نامیده شده است. علّت چیست صفحه 91 مطالعات اجتماعی ششم فعالیت صفحه 91 مطالعات اجتماعی ششم مطالعات اجتماعی ششم صفحه 91 پاسخ فعالیت صفحه 91 مطالعات اجتماعی ششم گام به گام مطالعات اجتماعی ششم
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا