فعالیت صفحه 83 علوم هفتم

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
جواب فعالیت صفحه 83 علوم هفتم, فعالیت صفحه 83 علوم هفتم, پاسخ فعالیت صفحه 83 علوم هفتم, صفحه 83 علوم هفتم, علوم هفتم صفحه 83 , گام به گام علوم هفتم,


فعالیت صفحه 83 علوم هفتم


در مورد پوشش، رنگ لباس و روش گرم کردن منزل مسکونی و عایق‌بندی ساختمان‌ها در نواحی سردسیر و نواحی گرمسیر تحقیق کنید و به کلاس گزارش دهید (تشابه‌ها و تفاوت‌ها را مشخص کنید).
در نواحی گرمسیر: لباس‌ها به رنگ روشن است. خیلی نیازی به گرم کردن خانه نیست. برای گرم کردن آب از تانکرهایی در پشت بام منزل‌ها استفاده می‌شود و نیازی به گرم کننده‌ٔ آب نیست.
در نواحی سردسیر: لباس و پوشش به رنگ تیره است. پشت بام‌ها عایق بندی و ایزوگام می‌شوند. از شوفاژ و بخاری برای گرم کردن منزل استفاده می‌شود. برای جلوگیری از اتلاف انرژی از پنجره‌ٔ دو جداره استفاده می‌شود. برای عایق‌بندی سقف‌های شیروانی خانه‌ها از یونولیت و پشم شیشه استفاده می‌شود. دیوارهای آجری که برای ساختن این بناها استفاده می‌شود. به صورت دیوار آجری دو لایه است که یک ماده‌ٔ عایق گرما در وسط آن قرار می‌گیرد.




🎈 شما هم میتوانید نظرات خودرا از طریق فرم زیر ارسال کنید و با سایر دوستانتان، درمورد این سوال بحث و گفتگو کنید

منبع : همیار خاص
 

دوست

کاربر غیرعضو
تصویری امورش بدید لطفا این خیلی بد بود
 

خانم درس خون

کاربر غیرعضو
در مناطق گرمسیری از لباس های نخی و خنک و رنگ روشن استفاده می شود
در مناطق سردسیری از پوشش های پشمی و چرمی و همچنین از رنگ های تیره استفاده می شود تا گرمای خورشید را بیشتر جذب کند
 
  • برچسب ها
    جواب فعالیت صفحه 83 علوم هفتم در مورد پوشش، رنگ لباس و روش گرم کردن منزل مسکونی و عایق‌بندی ساختمان‌ها در نواحی سردسیر در نواحی سردسیر و نواحی گرمسیر تحقیق کنید و به کلاس گزارش دهید (تشابه‌ها و تفاوت‌ها را مشخص کنید) صفحه 83 علوم هفتم علوم هفتم صفحه 83 فعالیت صفحه 83 علوم هفتم پاسخ فعالیت صفحه 83 علوم هفتم گام به گام علوم هفتم
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا