فعالیت صفحه 4 مطالعات اجتماعی چهارم

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
جواب فعالیت صفحه 4 مطالعات اجتماعی , فعالیت صفحه 4 مطالعات اجتماعی , پاسخ فعالیت صفحه 4 مطالعات اجتماعی چهارم, صفحه 4 مطالعات اجتماعی چهارم, مطالعات اجتماعی چهارم صفحه 4 , گام به گام مطالعات اجتماعی چهارم,


فعالیت صفحه 4 مطالعات اجتماعی


1- به کمک پدر و مادر خود پرس وجو کنید که برای داشتن محلّه‌ای بهتر، در چه کارهایی می‌توانید با اهالی محل همکاری کنید.
در کوچه و ساختمان زباله نریزیم. سعی کنیم در کوچه و باغچه‌ی حیاط اپارتمان درخت بکاریم در آپارتمان‌ها در ساعات پایانی شب از وسایل پر سر و صدا استفاده نکنیم . در هنگام رانندگی زیاد بوق نزنیم. در هنگام بیماری و مشکلات به دیگران کمک کنیم.

2- به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید چه مزاحمتی برای همسایه‌ها به وجود آمده است. برای اینکه چنین صحنه‌ای پیش نیاید، چه باید کرد؟
شخصی با ماشین در حال خارج شدن از پارکینگ منزل خود است. اما متاسفانه شخص دیگری جلوی درب پارکینگ پارک کرده و بدون توجه به قوانین برای همسایه مشکل ایجاد کرده است.
برای جلوگیری از چنین اتفاقی فقط کافی است هریک از ما به قوانین احترام بگذاریم و حق همسایه را رعایت کنیم و فقط به راحتی خودمان فکر نکنیم.





?شما هم میتوانید نظرات خودرا از طریق فرم زیر ارسال کنید و با سایر دوستانتان، درمورد این سوال بحث و گفتگو کنید

منبع : همیار خاص
 
  • برچسب ها
    به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید چه مزاحمتی برای همسایه‌ها به وجود آمده است به کمک پدر و مادر خود پرس وجو کنید که برای داشتن محلّه‌ای بهتر، در چه کارهایی جواب فعالیت صفحه 4 مطالعات اجتماعی صفحه 4 مطالعات اجتماعی چهارم فعالیت صفحه 4 مطالعات اجتماعی مطالعات اجتماعی چهارم صفحه 4 پاسخ فعالیت صفحه 4 مطالعات اجتماعی چهارم گام به گام مطالعات اجتماعی چهارم
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا