فعالیت صفحه 29 مطالعات اجتماعی هفتم

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
جواب فعالیت صفحه 29 مطالعات اجتماعی هفتم, فعالیت صفحه 29 مطالعات اجتماعی هفتم, پاسخ فعالیت صفحه 29 مطالعات اجتماعی هفتم, صفحه 29 مطالعات اجتماعی هفتم, مطالعات اجتماعی هفتم صفحه 29 , گام به گام علوم هفتم,


فعالیت صفحه 29 مطالعات اجتماعی هفتم


٢- روایت زیر را که برگرفته از کتاب داستان راستان استاد شهید مرتضی مطهری است در کلاس بخوانید و ارتباط آن را با این درس توضیح دهید. رابطه‌اش با این درس در این نکته است که در زمان جوانی باید پس‌اندازی برای دوران پیری داشته باشیم که یکی از این اندوخته‌ها همان پرداخت بیمه در ایام جوانی و گرفتن مستمری و عواید آن در دوران پیری است.

٣- از خانواده بپرسید و نتیجه را بنویسید و به معلم بگویید.
الف) اعضای خانواده شما از کدام بیمه‌ها استفاده می‌کنند؟ این بیمه‌ها چه فوایدی دارند؟ به عهده دانش‌آموز است و در خانواده‌ها متفاوت می‌باشد ولی می‌تواند شامل موارد ذیل باشد.
بیمه تأمین اجتماعی، بیمه شخص ثالث، بیمه نیروهای مسلح، بیمه روستاییان، بیمه سلامت و...
– فواید این بیمه‌ها در موقع بروز مشکلات مالی و جانی بیمه خسارت‌های لازم را پرداخت می‌کند.

ب) اعضای خانواده شما تحت پوشش چه نوع بیمه‌هایی نیستند؟چرا؟ بیمه سرقت، سفر، منازل، عمر و... چون با این بیمه‌ها آشنا نیستند.

۴- با توجه به موضوع درس بگویید خانواده ها برای جبران خسارت های ناشی از حوادث احتمالی چون زلزله، سیل و آتش سوزی در محل زندگی خود بهتر است چه اقدامی انجام دهند؟ بهتر است خود، خانواده، منزل و محل کار خود را در مقابل حوادثی نظیر زلزله، سیل، طوفان، آتش سوزی و... بیمه کنند تا در صورت وقوع چنین حوادثی بیمه خسارت‌های احتمالی را جبران کند.


🎈 شما هم میتوانید نظرات خودرا از طریق فرم زیر ارسال کنید و با سایر دوستانتان، درمورد این سوال بحث و گفتگو کنید

منبع : همیار خاص
 
  • برچسب ها
    از خانواده بپرسید و نتیجه را بنویسید و به معلم بگویید. اعضای خانواده شما تحت پوشش چه نوع بیمه‌هایی نیستند؟چرا با توجه به موضوع درس بگویید خانواده ها برای جبران خسارت های ناشی از حوادث احتمالی چون زلزله جواب فعالیت صفحه 29 مطالعات اجتماعی هفتم روایت زیر را که برگرفته از کتاب داستان راستان استاد شهید مرتضی مطهری است در کلاس بخوانید صفحه 29 مطالعات اجتماعی هفتم فعالیت صفحه 29 مطالعات اجتماعی هفتم مطالعات اجتماعی هفتم صفحه 29 پاسخ فعالیت صفحه 29 مطالعات اجتماعی هفتم گام به گام علوم هفتم
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا