فعالیت صفحه 122 مطالعات اجتماعی ششم

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
جواب فعالیت صفحه 122 مطالعات اجتماعی ششم, فعالیت صفحه 122 مطالعات اجتماعی ششم, پاسخ فعالیت صفحه 122 مطالعات اجتماعی ششم, صفحه 122 مطالعات اجتماعی ششم, مطالعات اجتماعی ششم صفحه 122 , گام به گام مطالعات اجتماعی ششم,


فعالیت صفحه 122 مطالعات اجتماعی ششم


به طور گروهی یکی از تحقیق‌های زیر را انتخاب کنید و انجام دهید:

الف) درباره‌ٔ زندگی یکی از شهدای جنگ تحمیلی شهر، روستا یا محلّه‌ٔ خود تحقیق کنید و نتیجه را به کلاس بیاورید.
پاسخ پیشنهادی: شهید غلامحسین بدرلو در یکی از روستاهای استان زنجان به نام بیوک قشلاق در یک خانواده‌ٔ ساده‌ٔ روستایی و مذهبی به دنیا آمد. در دوران جوانی به تهران مهاجرت کرد. با شروع جنگ تحمیلی به جبهه‌های حق علیه باطل عازم شد و پس از چندین بار مجروح شدن، پس از درمان دوباره به جبهه بازگشت تا بالاخره در عملیات فتح‌المبین در ۲۸ صفر سال ۱۳۶۲ به شهادت رسید.

ب) درباره‌ٔ شهید بهنام محمّدی که هنگام هجوم نیروهای عراقی به خرّمشهر با آنها جنگید، تحقیق کنید. شما می‌توانید با کمک معلّم از مجموعه کتاب‌هایی که در این باره برای کودکان و نوجوانان نوشته شده است یا پایگاه اینترنتی شبکه‌ٔ رشد، دانشنامه‌ٔ رشد استفاده کنید.
مراجعه به کتاب: داستان بهنام، نویسنده داوود امیریان، نشر شاهد، ۱۳۹۵. بهنام محمّدی، دانش آموز ۱۱ ساله‌ای بود که در خرمشهر زندگی می‌کرد و برای آزادی شهرش با جان و دل، جنگید و شهید شد.




🎈 شما هم میتوانید نظرات خودرا از طریق فرم زیر ارسال کنید و با سایر دوستانتان، درمورد این سوال بحث و گفتگو کنید

منبع : همیار خاص
 

مبینا ایوبی پایه ششم

کاربر غیرعضو
عالی بود ممنونم لطف کردین من پی دی اف هم میخوام
 
  • برچسب ها
    جواب فعالیت صفحه 122 مطالعات اجتماعی ششم درباره‌ٔ زندگی یکی از شهدای جنگ تحمیلی شهر، روستا یا محلّه‌ٔ خود تحقیق کنید درباره‌ٔ شهید بهنام محمّدی که هنگام هجوم نیروهای عراقی به خرّمشهر با آنها جنگید صفحه 122 مطالعات اجتماعی ششم فعالیت صفحه 122 مطالعات اجتماعی ششم مطالعات اجتماعی ششم صفحه 122 پاسخ فعالیت صفحه 122 مطالعات اجتماعی ششم گام به گام مطالعات اجتماعی ششم
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا