فروش اقساطی بهمن خودرو

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
فروش اقساطی بهمن خودرو ، را در همیارخاص بخوانید

فروش اقساطی گروه بهمن​

فروش اقساطی بهمن موتور مزدا , بسترن , هاوال​


برای فروش اقساطی مزدا در ابتدا باید با نام شرکت تولید کننده و محصولات آن آشنا شد. گروه بهمن تولید کننده خودروهای مستقر در ایران است که تحت مجوز مزدا است. گروه بهمن در سال ۱۹۵۲ با عنوان شرکت ایران خلیج توسط تأسیس شد. آنها از آن زمان تاکنون نسخه هایی از وانت های مزدا را تولید کرده اند، از جمله نسخه های وانت های سری مزدا B و نسل قبلی مزدا ۳۲۳ و مزدا ۳٫ آنها همچنین اتوبوس های ایسوزو و کامیون های FAW و میتسوبیشی پاژرو را تولید می کنند. این گروه مدت هاست كه سالانه در ايران جز ۱۰۰ شركت برتر براساس ارزيابي موسسه مديريت صنعتي (IMI) ثبت شده است. فروش اقساطی مزدا یکی از طرح های خدمت ما به شماست.در فروش اقساطی مزدا باید گفت که شرکت مزدا موتور که معمولاً به عنوان ساده مزدا خوانده می شود، یک خودروساز چند ملیتی ژاپنی است که در فوچو ، منطقه آکی ، بخش هیروشیما ، ژاپن مستقر است. در سال ۲۰۱۵ ، مزدا ۱٫۵ میلیون وسیله نقلیه برای فروش جهانی تولید کرد که اکثر آنها (نزدیک به ۱ میلیون) در کارخانه های ژاپنی این شرکت تولید می شدند و مابقی آن از انواع دیگر در سراسر جهان حاصل می شد. در سال ۲۰۱۵ ، مزدا پانزدهمین خودروساز بزرگ تولید کننده در سراسر جهان بود.شرکت مبین خودرو با پروژه فروش اقساطی مزدا به شما نشان می دهد که این خودرو از سازه ای سبک وزن و فناوری پیشرفته موتور برای تقویت اقتصاد سوخت بدون استفاده از پیشرانه های هیبریدی استفاده می کند. اگرچه غالباً مورد غفلت مصرف کنندگان قرار می گیرد، اما در بیشتر مواقع از این موارد، مزدا با دست و پا گیر و قابلیت اطمینان بالاتری را در یک گروه خاص ارائه می کند. هر دو Mazda3 و Mazda6 بسیار کارآمد هستند و ما مزدا ۳ را به صورت فروش اقساطی مزدا به شما تقدیم می کنیم و CU-5 و CX-9 SUV در تست ما عملکرد خوبی دارند. مزدا۳ از سطح بالایی برخوردار است. یک محصول جدید CX-30 SUV نیز برای سال ۲۰۲۰ به خط تولید می پیوندد. مزدا در بین مارک های برتر به طور کلی، با بالاترین میزان اطمینان و رضایت مالک قرار دارد.

در فروش اقساطی مزدا از محصولات گروه بهمن بهنرین محصولات را در اختیار خواهید داشت. این مرکز تولید کننده خصوصی خودرو ایران، با اعلام اینکه کنسرسیوم ویسمن موتور بزرگترین سهامدار آن است، به عنوان یکی از اعضای گروه به آن پیوسته است. گروه بهمن تحت لیسانس مزدا و بخش خصوصی ویسمن موتور توزیع کننده موتورسیکلت های هوندا در ایران است. شركت اصلی بهمن در تولید مدل های مختلف، گروه C ouse است كه یكی از بزرگترین تولیدكنندگان قطعات داخلی در بازار است.مجموعه ما با استناد به سالها تجربه در خرید و فروش خودرو های مختلف از جمله محصولات خانواده مزدا، با ارائه طرح هایی مانند فروش اقساطی بهمن، فروش بهمن خودرو، فروش اقساطی گروه بهمن در کنار فروش اقساطی مزدا در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

در ادامه به بررسی سه نوع از محصولات تولیدی گروه بهمن و خانواده مزدا می پردازیم:

۱) فروش اقساطی بسترن بی ۳۰​


در تعامل با شرکت ما قیمت انواع خودرو از جمله روش های متنوع فروش اقساطی مزدا را مشاهده خواهید نمود. گروه بهمن همچنین با همکاری گروه C ouse G oup ایران ، سدان وارداتی Bes u B30 از سطح FAW تولید می کند. این مدل در ابتدا توسط خودروساز چینی FAW با نام Bes u ساخته شد.براساس این گزارش ، پیش از این تعدادی از خودروهای B30 از واحدهای CKD توسط شرکت خودروسازی محلی مونتاژ شده است. این خودروها تعداد پلاک دریافت کرده اند و برای شرایط محلی در حال آزمایش هستند. خط تولید مدل ایجاد شده و در ماه های آینده به بهره برداری می رسد. این خودرو با گزینه های مختلفی در بازار بین المللی ارائه می شود و قیمت آن بین ۱۰،۴۰۰ تا ۱۳،۶۰۰ دلار است. بسترون بی ۳۰ یکی از محصولاتی است که در کنار مزدا ۳ با پروژه فروش اقساطی مزدا آماده تحویل می باشد.

در حدود سال ۲۰۱۰ FAW در حال توسعه یک اتومبیل جمع و جور به نام Bes u B30 بود، اما با این حال آنطور که انتظار می رفت به بازار عرضه نشد. در عوض، FAW Oley در سال ۲۰۱۲ تولید شد تا جایگاه سدان سطح ورودی بازار را پر کند. کارخانه FAW محصول B30 را در سال ۲۰۱۵ دوباره راه اندازی کرد. اگرچه به نظر می رسد بسیار متفاوت از مدل ۲۰۱۰ باشد، اما اعتقاد بر این است که B30 2016 از همان پلتفرم فولکس واگن PQ32 الهام گرفته شده است. آنها B30 جدید را مشتق VW Bo a می دانند.مدل B30 2016 دارای چرخ های ۲۶۳۰ میلی متر است و طول آن ۴۶۲۵ میلی متر ، عرض ۱۷۹۰ میلی متر و ارتفاع ۱۵۰۰ میلی متری است. این خودرو از یک موتور ۱٫۶ لیتری بنزینی FAW (CA4GB16) استفاده می کندد. این دومین قرارداد محلی برای FAW با بهمن است که مدل بزرگتر Bes u B50F را با این شرکت تولید می کند. در فروش اقساطی مزدا ما خودروهای دیگری از جمله Bes u B30 را عرضه می کنیم.

۲) مزدا N3 تیپ ۴​


اگر قصد خرید یک خودروی جمع و جور کم مصرف را دارید مزدا N3 تیپ ۴ گزینه خوبی است. این خودرو به عنوان یک سدان یا هاچ بک در دسترس است و یک یادآوری قانع کننده است که اتومبیل های ارزان قیمت می توانند تحولی برای رانندگی باشند.مزدا N3 تیپ ۴ دارای چندین نقطه قوت است:- هندلینگ آسان و یک سواری راحت- گزینه های موتور Zippy با سوخت کارآمد- ظاهری با طراحی و مواد زیبا در داخل کابین- بسیاری از ویژگی های ایمنی موجود

بر اساس لیست هایی که برای مزدا N3 تیپ ۴ در سایت ما وجود دارد می توانید اقدام به فروش اقساطی مزدا نمائید. میانگین قیمت ۱۸۸۰۰ دلار است که برای کلاس های پایین تر عرضه می شود. قیمت ها از ۱۵٫۵۰۰ تا ۲۲٫۵۰۰ دلار متغیر است و بسته به شرایط خودرو، مسافت پیموده شده ، ویژگی ها و محل آن متفاوت است. نسل سوم Mazda3 سالهای ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ را پوشش می دهد. این مدل ها همگی دارای گزینه های موتور و قدرت محرکه یکسان، ابعاد کلی و بسیاری از ویژگی های فنی و ایمنی یکسان هستند و همه آنها را به طور مشابه با وسایل نقلیه توانمند می سازد. یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی و یک دوربین عقب به ویژگی های استاندارد برای فروش اقساطی مزدا تبدیل شدند. مزدا سپر جلو را مجدداً تنظیم کرد و تنظیمات تریم را برای سال ۲۰۱۷ مورد تجدید نطر قرار داد، مدل های قدیمی تر i یا s را برای تعیین اینکه کدام خودرو به چه موتور مجهز شده بود ، داشتند.در فروش اقساطی مزدا خودروی مزدا۳ به صورت سدان و هاچ بک ارائه می شود. موتور آن تنها یک موتور چهار سیلندر ۲٫۵ لیتری است که به یک گیربکس شش سرعته دستی یا اتوماتیک سازگار شده است. فضای داخلی مبله زیبا و دارای سیستم جدید است که رانندگان منحصراً از طریق یک دستگیره چرخان با آن تعامل می کنند.

۳) هاوال H2​


شما می توانید در کنار طرح فروش اقساطی مزدا، از فروش اقساطی هاوال H2 نیز بهره مند شوید. سطح ورودی نرم هاوال H2، یک مجموعه تجهیزات متوسط و اضافی را برای سال ۲۰۲۰ دریافت کرده است. قابل توجه ترین تغییر در قسمت بیرونی، بخش مشبک است. به نظر می رسد H2 جذابیت بازار چینی H2 Blue Label را به بازار عرضه کرده است، یک نوع اسپرت H2 که در سال ۲۰۱۶ معرفی شده است. این بخش مشبک شش طرفه برخی از میله های کرومی افقی را در دسترس دارد که شبهات زیادی به فورد دارد.در فروش اقساطی مزدا قیمت ها همانند گذشته با قیمت ۲۲٫۹۹۰ دلار درایو پایهP emium و۲۵٫۹۹۰ دلار درایو دور لوکس در صدر قیمتها باقی می مانند. برخی تجهیزات اضافی وجود دارد مانند چراغهای جلو و چراغ مه شکن و یک سقف با دید پانورامای لوکس. پایه P emium دارای ورودی و شروع بدون کلید ، دوربین دید عقب و سیستم اطلاعاتی لمسی ۷ اینچی با صفحه لمسی است، در حالی که این خودروی لوکس به صندلی های جلو دارای گرم کننده، روشنایی محیط کابین اضافه می کند.تمام H2 ها از یک موتور بنزینی چهار سیلندر ۱٫۵ لیتری توربوشارژ ، ۲۱۰ نیوتن متر نیرو تولید می کنند و با گیربکس شش سرعته اتوماتیک تولید می شوند. تمام مدل های هاوال دارای ضمانت هفت ساله ، ۱۰۰۰۰۰ کیلومتری و ۵ سال خدمات پس از فروش در سطح کشور فروخته می شوند. هاوال H2 همراه با مارک هاوال در اواخر سال ۲۰۱۵ معرفی شد، اگرچه اولین بار H2 در سال ۲۰۱۴ در بازار چین ظاهر شد. این به احتمال زیاد آخرین بروزرسانی H2 پیش از اولین نسل جدید در نمایشگاه اتومبیل پکن در سال آینده خواهد بود.اگرچه برند رقیب چینی MG تاکنون بیش از سه برابر بیشتر SUV های ZS که هاوال از H2 خود را در سال به روز دارد، به فروش می رساند، اما مارک چینی کمتر شناخته شده ای در حال رشد است.

با مراجعه به وب سایت مبین خودرو می توانید ضمن مشاهده قیمت تمام محصولات گروه بهمن از طرح هایی نظیر طرح هایی مانند فروش اقساطی بهمن، فروش بهمن خودرو، فروش اقساطی گروه بهمن بهره مند شوید. در عین حال با فروش اقساطی مزدا مجموعه ای از بهترین خودرو ها را به صورت اقساط ۱۲ تا ۴۸ ماهه در اختیار بگیرید.

در شرایط بانکی این امکان

وجود دارد تا شما زودتر از موعد

تسویه حساب کنید

و سود ماه های آتی را پرداخت

نخواهید کرد

سند خودرو بنام متقاضی

در رهن بانک

به صورت

اجاره به شرط تملیک

یک درصد هم ریسک نکنید

پرداخت وجه

بعد از تحویل خودرو

و انتقال سند

خودرو هایی که قیمت

آنها زیر ۳۳۰ میلیون تومان باشد

نیاز به معرفی ضامن

ندارد

فروش اقساطی گروه بهمن​

فروش اقساطی هاوال H9​

فروش اقساطی هاوال H2​

فروش اقساطی بسترن B30​

فروش اقساطی مزدا ۳ جدید​

فروش اقساطی دیگنیتی​

فروش اقساطی فیدلیتی​


خرید اقساطی ماشین های گروه بهمن

گروه خودروساز بهمن که رتبه A پایا را از وزارت صنعت، معدن و تجارت کسب کرده است، نخستین خودروساز ایرانی است که موفق به کسب این رتبه شده است و از این پس می‌تواند هزینه‌های مالی خود را در کمترین زمان ممکن بدون ضامن از بازار سرمایه تامین نماید. این شرایط نویدبخش فعالیت مستمر گروه خودروسازی بهمن است که با بومی سازی پای برترین و اقتصادی‌ترین خودروهای روز جهان را به جاده‌های ایران باز کند.

خرید اقساطی ماشین های گروه بهمن از سوی این گروه خودروسازی مدتی است که با اما و اگرهای زیادی مواجه شده است و باید منتظر ماند تا مدیران فروش بهمن، شرایط، جزییات، زمان و قیمت فروش اقساطی محصولات خود را اعلام کنند. در چنین شرایطی که هر روز قیمت خودرو دستخوش نوسانات بسیار می‌شود، اصلا منطقی نیست که سرمایه‌ای که برای خرید خودرو در نظر گرفته شده است راکد بماند؛ چراکه قدرت خرید کاهش پیدا می‌کند و قدرت انتخاب به خودروهایی با سطح پایین‌تر محدود می‌شود.

سایا خودرو به‌ عنوان مجموعه پیشتاز در ارائه طرح‌های فروش اقساطی خودرو از جمله خودروهای ایرانی و خارجی، تمامی محصولات گروه بهمن را با شرایط ویژه و اقساطی متناسب با توان مالی خریدار، عرضه می‌کند. سایا خودرو، در قالب طرح فروش خودروهای گروه بهمن، فیدلیتی، دیگنیتی، هاوال اچ۲، مزدا۳ جدید، هاوال اچ ۹ و بسترن B30 را به صورت اقساطی عرضه می‌کند.

بهمن موتور یکی از بزرگترین مجموعه های تولید و فروش خودرو در کشور میباشد که در کنار دیگر تولید کنندگان بزرگ خودرو در کشور توانسته مدل های زیادی از خودرو را تولیدو مونتاژ و به مشتریان عرضه نماید. با افرایش قیمت های خودرو خرید محصولات این شرکت برای برخی از علاقمندان به محصولات این شرکت امکان پذیر نمیباشد و به همین دلیل باید از خدمات فروش نقد و اقساط محصولات بهمن موتور که برخی شرکت های فعال در زمینه فروش اقساطی خودرو در نظر گرفته اند بهره مند شوید. فروش نقد و اقساط محصولات بهمن موتور شما را قادر خواهد ساخت تا بصورت اقساط بتوانید خودروی مورد نظر خود را به راحتی و بدون اینکه بار مالی زیادی را متحمل شوید تهیه نمایید. خرید خودرو به بودجه زیادی نیاز دارد که از این رو با انتخاب مراکز معتبر با اطمینان خاطر میتوانید خودروی مورد علاقه خود را با پیش پرداختی که به شرکت میپردازید و همچنین تعداد اقساط مشخص تهیه نمایید.

فروش نقد و اقساط محصولات بهمن موتور با بهترین شرایط​


سایا خودرو یکی از معتبرترین مجموعه های فروش نقد و همچنین اقساط خودرو در کشور میباشد که خدمات فروش نقد و اقساط محصولات بهمن موتور را آن هم با بهترین شرایط برای مشتریان در نظر گرفته است. اگر قصد خرید نقد خودرو از این مجموعه و همچنین در صورتیکه قصد خرید اقساطی خودرو را داشته باشید بهترین شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی بصورت تحویل به لحظه پیش روی شما قرار خواهد گرفت و تا حد زیادی خرید خودرو بصورت قسطی را برای شما آسان خواهد کرد.

گروه بهمن محصولاتی با بالاترین درجه کیفی را تولید می‌کند و عنوان اولین خودروساز سبز را به خود اختصاص داده است. این خودروساز ایرانی در مونتاژ خودروهای خارجی زیبایی‌های ظاهری را در کنار تجهیز داخلی لحاظ می‌کند و ازاین‌رو جوانان، پروپا قرص‌ترین مشتریان آن‌ها هستند و سایا خودرو امکان خرید اقساطی پرفروش‌ترین تولیدات بهمن را فراهم آورده است.


فروش اقساطی بهمن خودرو​


عنوان : فروش اقساطی بهمن خودرو


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد اطلاع دهید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا