فرصتی برای اندیشیدن صفحه 106 فارسی هشتم

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
جواب فرصتی برای اندیشیدن صفحه 106 فارسی هشتم, فرصتی برای اندیشیدن صفحه 106 فارسی هشتم, پاسخ فرصتی برای اندیشیدن صفحه 106 فارسی هشتم, صفحه 106 فارسی هشتم, فرصتی برای اندیشیدن هشتم صفحه 106 , گام به گام فارسی هشتم,

فرصتی برای اندیشیدن صفحه 106 فارسی هشتم


1- دو متن روان خوانی «آقا مهدی» و «شوق آموختن» را از نظر محتوا و پیام، با هم مقایسه کنید.

محتوای هر دو داستان در مورد جنگ است اما در داستان آقا مهدی خط مقدم و رزمندگان حضور دارند. در داستان شوق آموختن رزمندگان پشت جبهه آن هم در خاک دشمن نه به عنوان رزمنده بلکه به عنوان اسیر حضور دارند. داستان آقا مهدی حول محور فرمانده می‌چرخد و شخصیت دوست داشتنی فروتن را به خواننده منتقل می‌کند و داستان شوق آموختن حول محور یک رزمنده ساده دل روستایی می‌چرخد که پاکی و صداقت دارد و با تلاش و کوشش خود آن هم در اردوگاه عراقی‌ها از بی‌سوادی به بالاترین مراتب علمی می‌رسد.

2- چه عواملی می‌تواند شوق آموختن را در نوجوانان ایرانی، تقویت کند؟

انگیزه و انگیزش بیرونی و درونی، هدف داشتن، مشخص بودن مبدأ و مقصد، ابزارهای موجود برای آموختن، پاسخ به سوال چرا آموختن و برای چه آموختن؟ و...


-----------------------------
میتوانید با عضویت در سایت، درمورد این درس و صفحه،
از پایین همین صفحه نکات و سوالات خود را مطرح کنید.

-----------------------------
نکته

میتوانید پاسخ صفحات دیگر فارسی پایه هشتم را از اینجا ببینید​

-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-​

یا مثلا در گوگل سرچ کنید : جواب صفحه 70 فارسی هشتم همیار خاص

|| میتوانید پایه یا درس را به مطالعات، فارسی، علوم و.. تغییر دهید ||
 
  • برچسب ها
    جواب فرصتی برای اندیشیدن صفحه 106 فارسی هشتم دو متن روان خوانی آقا مهدی و شوق آموختن را از نظر محتوا و پیام با هم مقایسه کنید صفحه 106 فارسی هشتم فرصتی برای اندیشیدن صفحه 106 فارسی هشتم فرصتی برای اندیشیدن هشتم صفحه 106 پاسخ فرصتی برای اندیشیدن صفحه 106 فارسی هشتم چه عواملی می‌تواند شوق آموختن را در نوجوانان ایرانی تقویت کند گام به گام فارسی هشتم
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا