فرزاد فرزین کرونا گرفت

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
فرزاد فرزین کرونا گرفت ، را در همیارخاص بخوانید

فرزاد فرزین کرونا گرفت​


فرزاد فرزین خواننده پاپ کشور، از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد.

اعتمادآنلاین| فرزاد فرزین خواننده نام آشنای کشور در صفحه شخصی اینستاگرامش از مبتلا شدن خود به ویروس کرونا خبر داد و گفت: من در رابطه با کرونا شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کردم، ولی به هرحال آدم نمی‌داند با شخصی که رو به رو می‌شود و ملاقات می‌کند ناقل است یا خیر.

وی همچنین اعلام کرد: هفته آینده ریمیکس «جای تو خالیه» پخش می‌شود و موزیک ویدئوی آخرین اجرای کنسرتم هم بعد از آن پخش خواهد شد.

این خواننده درباره فعالیت‌های موسیقیایی خارج از کشور گفت: در خارج از کشور راهکار‌هایی برای برگزاری کنسرت در شرایط کرونا اندیشیده است، حتی در برخی از کشور‌ها کنسرت خودرو گذاشته اند که من نمی‌دانم چه قدر از آن در ایران برگزار می‌شود؟

وی پیرامون مشکلات نوازندگان و اهالی موسیقی اظهار کرد: ما نه بیمه داریم و نه از نوازندگان، تدارکات، خواننده و سالن دارها حمایت می شود؛ همه دچار مشکلات اقتصادی شده ایم. نمی‌شود به موسیقی به عنوان شغل نگاه و در این دوران از آن طریق امرار معاش کرد، گرچه موسیقی پولساز است.

فرزین ادامه داد: ما فقط به عشق بازخورد مردم کار می‌کنیم. وضعیت دهه ۸۰ بدین شکل نبود که هر کس سرکار بیاید بتواند کنسرت برگزار کند. من تا سال ۸۸ به غیر از دو کنسرت اجرا شده در سال ۸۴، اجرای دیگری نداشتم. گرچه امرار معاش من تنها از راه موسیقی نیست. به عقیده من خواننده اگر ۲۴ ساعت کنسرت برگزار کند، دیگر زمانی برای ساخت ملودی‌های زیبا نخواهد داشت.

خواننده قطعه «آتیش» تاکید کرد: اگر همه اعم از خواننده، نوازنده و مردم شیوه نامه‌ها را رعایت کنند، تا عید نوروز می‌توانیم کنسرت‌هایی را با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


فرزاد فرزین کرونا گرفت​


عنوان : فرزاد فرزین کرونا گرفت


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد اطلاع دهید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا