فال پی ام سی ماهانه

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
فال پی ام سی ماهانه ، را در همیارخاص بخوانید

فال هفته PMC – فال روزانه شبکه pmc​


اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه pmc شنبه ۶ فروردین • یکشنبه ۷ فروردین • دوشنبه ۸ فروردین • سه شنبه ۹ فروردین • چهارشنبه ۱۰ فروردین • پنجشنبه ۱۱ فروردین • جمعه ۱۲ فروردین

♈
فال روزانه pmc متولدین فروردین :​


برای به کرسی نشاندن حرفتان طوری پیش بروید که نه سیخ بسوزد و نه کباب. یک پیشنهاد خوب از طرف یک دوست روحیه تان را تغییر می دهد و خوشحالتان می کند. یک بار دیگر شادابی و طراوت را تجربه خواهید کرد، طعم خوب زندگی و عشق را خواهید چشید، کمی صبور باشید.

♉
فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:​


با فردی که همیشه برایتان خوبی خواسته رابطه تان را حفظ کنید. در مورد مسئله کاری تان مایوس و ناامید نباشید. این روزها برای انجام کاری دست و پایتان بسته است، طناب هایی که خودتان به دست و پایتان بسته اید، باز کنید. باورتان نمی شود که می توانید چقدر بلند پرواز کنید.

♊
فال pmc خردادی عزیز :​


در رابطه عاطفی تان حرفی که به شما زده شده جدی بگیرید و با امید واهی خودتان را گول نزنید. با خودتان کنار بیایید و علی رغم همه ناراحتی ها تصمیمی بگیرید که در طولانی مدت به نفع شماست. یادتان نرود شما آدم با ارزش و خواستنی هستید. کمتر از این به خودتان نگاه نکنید.

♋
فال PMC دوست تیر ماهی :​


در مورد نیتتان نذرتان را ادا کنید. شخصی به دیدارتان می آید و با خودش خبر خوشی می آورد. برای اینکه خودتان راحت تر زندگی کنید شخصی را که چندین بار از شما عذرخواهی کرده ببخشید و از اشتباهاش بگذرید، او به اندازه کافی پشیمان است و شما هم درسی که باید گرفته اید.

♌
فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :​


شخصی حرف مهمی برا گفتن به شما دارد اما در برابرتان دست و پایش را گم می کند. خبری می شنوید که بهتر است با آن سطحی و سرسری برخورد نکنید. دعا کردن دلتان را سبک می کند. فکرهای جالبی در زمینه کاری به سراغتان می آید. تک تک کارهای سفرتان درست می شود.

♍
فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :​


کار اداری تان کمی طول می کشد، سعی کنید که یک وکیل برای خودتان داشته باشید. شخصی از شما سوالی خواهد پرسید، آنچه که حقیقت است بگویید. چشمتان به دیدار شخصی که مدتهاست از او دور بوده اید روشن خواهد شد. در یک شراکت کاری یا عاطفی طرفین باید بال پرواز همدیگر باشند.

♎
فال هفته PMC متولدین مهر :​


توقع شنیدن حرفی که به شما گفته شده را داشتید، بیش از این غصه نخورید و اصرار نکنید بهتر است راهتان را همین امروز جدا کنید. یک پیشنهاد کاری یا تحصیلی به شما می شود. خبری به شما می رسد که متعجب و شوکه تان می کند. یکی از نزدیکانتان در مورد مسئله ای بیش از حد اغراق می کند.

♏
فال این هفته PMC آبان ماهی ها :​


در رابطه عاطفی تان حواستان به حفظ حرمت ها باشد، حرفی نزنید که بعدا عذرخواهی هم مشکل را برطرف نکند. ملاقات با شخصی بعد از مدتهای طولانی بسیار خوشحالتان می کند. تغییرات کوچک امروز سبب تغییرات بزرگتر در آینده می شود. شک و دودلی را کنار بگذارید.

♐
فال هفته PMC متولدین آذر :​


به سفری راه دور می روید، این سفر برای آینده کاری تان خوب است. حکمی به دستتان می رسد که در اثر کوشش خودتان به دست آورده اید. هنوز تغییر مکانتان به طور قطعی مشخص نیست. سندی را امضا می کنید که برایتان بسیار مبارک است. در مورد ازدواج صبر داشته باشید تا همه چی به نحو احسن انجام شود.

♑
فال PMC جدید متولدین دى :​


برای رسیدن به خواسته تان نذر کنید. دوستی برایتان دردودل خواهد کرد تا جایی که می توانید به او کمک کنید. همسر یا مادرتان نگرانتان هستند، با آن ها صحبت کنید و از نگرانی هایشان کم کنید. به دنبال معامله ای هستید که احتیاج به ریسک دارد، بی گدار به آب نزنید.

♒
فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :​


با شخصی دردودل می کنید و سبک تر می شوید. برای به کرسی نشاندن حرفتان دست به هر کاری نزنید، دیگران حق دارند با شما همراه نشوند حتی اگر شما فکر کنید صلاحشان را بهتر می دانید. یک درگیری مالی همچنان با شماست. یک اشتباه را به تازگی و برای بار چندم تکرار می کنید.

♓
فال PMC متولدین اسفند :​


به جای غصه خوردن بگردید ببینید کجای کارتان اشتباه است که دائم از یک سوراخ گزیده می شوید. برای شخصی که برایتان عزیز است یک هدیه کوچک می خرید، تا فرصت است حرف دلتان را به زبان بیاورید. شخصی با سروصدا سعی می کند حواس شما را پرت کند به او توجه نکنید.

» دانلود فایل صوتی فال PMC «​


زمان پخش فال pmc متغیر است،

سعی می کنیم در اسرع وقت در سایت تصویر زندگی قرار دهیم

فال ماهانه فروردین ماه ۱۴۰۱​

فال روزانه حافظ​

فال و طالع بینی سال ۱۴۰۱​


Sou ce: PMC TV

بیوگرافی کارن همایونفر آهنگساز حزب اللهی با ناگفته ها​


بیوگرافی کارن همایونفر آهنگساز و موسیقیدان با عکس و ناگفته ها از تحصیل در لندن تا عصر جدید و خبر ازدواج و همسرش را می خوانید بیوگرافی کارن همایونفر کارن همایونفر متولد ۱ فروردین ۱۳۴۷ در تهران، موسیقدان برجسته ایران است فارغ التحصیل موسیقی از مدرسه بیلکنت انگلستان و کنسرواتوار …


فال پی ام سی ماهانه​


عنوان : فال پی ام سی ماهانه


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد اطلاع دهید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,408
    جدیدترین کاربران
    امیر حافظ
    عقب
    بالا