فال روزانه چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹ + فال تولد و فال حافظ

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
فال روزانه چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹ + فال تولد و فال حافظ,فال روزانه دقیق,فال امروز,فال هر روز,فال روزانه ,فال صحیح,فال و طالع بینی روزانه,فال تولد,فال حافظ با تعبیر,فال با معنی


فال روزانه چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹.png



فال روزانه متولدین فروردین

سوء تفاهمی که بین شما و یکی از اعضای خانواده تان به وجود آمده است می تواند صبح امروزتان را خراب کند. یکی از شما نسبت به همیشه کم حرف تر شده است و همین باعث می شود که نتوانید به راحتی در مورد مشکلتان صحبت کرده و با بیان آن راه حلی برایش بیابید و به همین دلیل هم مشکلتان خیلی جدی تر از آن چیزی که هست به نظر خواهد آمد. هر دو طرف عصبی و تحت فشار و استرس هستید و همین کنار آمدن با هم را برایتان سخت می کند. پیش از هر کاری سعی کنید به اعصاب خود مسلط شوید. امروز ذهن شما روی یادگیری متمرکز شده است؛ چیزی که برای مدت ها دوست داشته اید یاد بگیرید بالاخره در دسترس شما قرار گرفته است. امروز احساسات خود را مخفی نکنید و هر چه در دل دارید را به زبان بیاورید. دیر یا زود این حرف ها باید گفته شوند و هر چقدر هم که دیرتر به زبان آورده شوند گفتن آنها سخت تر خواهد شد و انتخاب زمان درست برای بیان آنه نیز دشوارتر می شود.
فال روزانه متولدین اردیبهشت

درست است که هنوز آخر هفته نشده، اما امروز بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به تنهایی به گردش و تفریح رفته و یا در خانه بمانید و تلفن همراهتان را هم خاموش کنید! دوستان و اطرافیان شما عصبی و تحت فشار و استرس فراوان هستند و هر گونه مکالمه ی حضوری یا تلفنی با آنها ممکن است باعث بروز سوء تفاهم و شکسته شدن قلب یکی از طرفین شود. اگر مجبور هستید که حتما با دیگران در ارتباط باشید سعی کنید تا جای ممکن در مورد موضوعات جدی و تنش برانگیز صحبت نکنید و حرف هایتان را به خلاصه ترین شکل ممکن بزنید. اگر بتوانید این کار را انجام دهید امروز برخلاف انتظارتان یک روز فوق العاده خواهد بود. امروز شاید آرزو کنید که ای کاش زندگیتان کنترل داشت و با آن می توانستید این بخش از زندگیتان را روی دور تند بگذارید و هر چه زودتر از شر این همه سختی و پستی و بلندی راحت شوید. با این حال باید بدانید که زندگیتان حتی اگر در نگاه اول همراه با مشکلات باشد هم، در وضعیتی خیلی بهتر از آن چه که خودتان فکر می کنید قرار دارد.
فال امروز متولدین خرداد

شما این اواخر فشار و استرس زیادی را تحمل کرده اید و همین موضوع باعث شده است که امروز دلتان بخواهد به خرید بروید و چیزهایی را خریداری کنید که هر چند زیبا و دوست داشتنی به نظر می رسند، اما کارایی چندانی ندارند یا حداقل شما به آنها نیازی ندارید. از آنجایی که دلتان می خواهد تغییراتی در ظاهر خودتان و خانه تان به وجود بیاورید این کار اشکال زیادی ندارد، اما به این شرط که زیاده روی نکنید و چیزهایی که در حالت عادی علاقه ای به آنها ندارید را نخرید، چون این حال شما گذراست و مغازه ها هم این روزها به راحتی چیزی را پس نمی گیرند! راه های بهتری هم برای تخلیه ی فشار و استرسی که احساس می کنید وجود دارند. نیمه خالی لیوان را می بینید؟ امروز باید باهوش تر باشید. باید با خوش بینی یک سری محدودیت ها را از بین ببرید و از آن طرف هم، یک سری محدودیت ایجاد کنید. شاید شاهد برخی رفتارهای سرد باشید اما خوبی اش این است که می توانید واقعیت ها را بهتر ببینید. اما نگذارید موجب ناامیدی شما یا از بین رفتن اعتمادبه نفستان بشود.
فال روزانه متولدین تیر

شما نمی توانید به تمایل شدیدی که به بیان کردن احساستان دارید غلبه کنید. حتی اگر به تازگی چوب این کارتان را خورده باشید هم نخواهید توانست در مقابل این موضوع خودداری کنید. صداقت بهترین سیاست است، ولی رک گویی حساب نشده و آزار دهنده می تواند زندگیتان را بسیار دشوار کند. هر خبری که می خواهید با دیگران به اشتراک بگذارید را به صورت سازنده و با احتیاط و آرامش بیان کنید. ای کار کلید موفقیت امروز شما خواهد بود. اگر در رابطه عاطفی شما مشکلی وجود دارد بهتر است در مورد آن با دیگران حرف نزنید و خودتان با حرف زدن با یکدیگر مشکلات موجود را از بین ببرید و نگذارید هیچ رازی بینتان باقی بماند. تصورتان این است در یک جاده به تنهایی در حال حرکت هستید و فقط خودتان می توانید به خود کمک کنید. اما این طور نیست. کمی مثبت تر به زندگی و رویدادها نگاه کنید. هر چه قدر مثبت اندیش تر باشید، راهکارهای بهتری برای زندگی پیدا خواهید کرد. از مشورت دیگران کمک بگیرید و به آنها اعتماد کنید.
فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز حرف های ناخوشایند یکی از اطرافیانتان ممکن است باعث آزردگی خاطر و دل شکستگی شما شوند و بدتر از همه اعتماد به نفس شما را هم تحت تأثیر قرار دهند. شما اصلا انتظار شنیدن چنین حرف هایی را نداشته اید و به احتمال زیاد هم این شخص حرف هایش را با منظور خاصی نگفته است، اما به هر حال باید این نکته ی مهم را به یاد داشته باشید که این حرف ها بیش از آنکه در مورد شما باشند نشان دهنده ی شخصیت فردی هستند که آنها را به زبان آورده است و نباید خودتان را به خاطر آنها ناراحت کنید. سعی کنید بعدازظهرتان را در کنار آنهایی بگذرانید که دوستشان دارید و به شما احترام می گذارند. اگر می توانید یک فرصتی را برای استراحت پیدا کنید تا انرژی هایتان دوباره به دست بیایند. یوگا و مدیتیشن یا پیاده روی در هوای سالم می تواند راهگشا باشد. به اطرافیان اعتماد داشته باشید و با یک بار رفتار سرد دیدن، سریع ناامید نشوید و در پیله تنهایی فرو نروید. باید راه فرار از دام حس های منفی را بیابید.
فال امروز متولدین شهریور

امروز صبرتان دارد به سر می رسد و تحمل مشکلی که مدتهاست دارد آزارتان می دهد تقریبا برایتان غیر ممکن شده است. انعطاف پذیری به موفقیت شما کمک زیادی خواهد کرد، ولی نباید باعث شود که اهدافتان را بخاطر دیگران تغییر دهید. کارهای کوچکی ممکن است پیش بیایند که در روند معمول کارهای روزانه تان بی نظمی هایی به وجود بیاورند. اما سعی کنید با یک لبخند هرگونه عصبانیت و آشفتگی و انرژی منفی را فراموش کنید. اگر در جمع دوستانتان کسی وجود دارد که از همراهی با او اصلا احساس خوبی ندارید چرا ارتباط خود را با او قطع نمی کنید؟ دوستی ها باید تاثیر مثبتی روی زندگی ما بگذارند و اگر نقش آنها مخرب باشد بهتر است از زندگیتان حذف شوند. تصور می کنید در میانه مسیر تنها مانده اید و کسی نیست به کمک شما بیاید. اما نیمه پر لیوان را ببینید. به جای دپرس شدن و خیالات منفی به این فکر کنید که چطور به این نتیجه رسیده اید! و اینکه ناامید نباشید. رفتار سرد اطرافیان شما را دچار این توهم کرده که کارایی لازم را ندارید. اما این طور نیست.
طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز به صورت کاملا غیر منتظره مسئولیت رهبری یک گروه و یا صحبت کردن در برابر جمعی نسبتا بزرگ به عهده شما گذاشته خواهد شد. شاید در حالت عادی انجام این کار برای شما سخت نباشد، اما امروز دلتان می خواهد به حال خودتان گذاشته شوید و ترجیح می دهید به جای اینکه در مرکز توجه باشید در حاشیه قرار بگیرید. بخواهید یا نخواهید مجبور خواهید شد که این کار را انجام دهید، اما احساس خود را با افرادی که شما را در این موقعیت قرار داده اند در میان بگذارید. شما قصد دارید کارهای ناتمامی که عقب افتاده بودند را با عجله تمام به انجام برسانید، اما بی نظمی هایی که در محیط اطرافتان پیش می آیند اجازه نخواهند داد کارها به آن خوبی که انتظار دارید پیش بروند. در مورد مسایل مالی به جای اینکه به نیمه خالی لیوان خیره شوید، مثبت اندیش باشید و بدانید یک روزه نمی توانید به جایگاهی که می خواهید برسید. حرف زدن و ارتباط برقرار کردن، حلال مشکلات امروز شما است.
فال روزانه متولدین آبان

امروز ممکن است ناگهان خودتان را در حال جر و بحث با دوستانتان بیابید و این اختلاف نظر از تفاوت های موجود در ارزش هایتان ریشه می گیرد. شما قبلا هم با چنین وضعیتی مواجه شده بودید، ولی این را باید بدانید که حتی اگر علایق متفاوتی داشته باشید و حفظ کردن رابطه دوستیتان کار سختی به نظر بیاید هم بهتر است فعلا در مورد رابطه تان قضاوتی نکرده و تصمیمی نگیرید. شما می توانید جهت تازه ای به این ارتباط بدهید و به دنبال نقاط مشترک بگردید. از این که خیلی جدی نباشید احساس گناه نکرده و کمی تفریح و استراحت کنید. برنده امروز کسی است که بتواند بیشتر از همه لبخند بزند. به قصد برنده شدن وارد این مسابقه بشوید. امروز دایم درگیری های فکری برای خودتان درست می کنید. از یک طرف فکر مسئولیت های کاری و از طرفی هم زندگی عاطفی. نمی دانید چه کنید که به هر دو آنها برسید و مشکلی برای هیچ طرفی پیش نیاید. چاره این کار مشورت گرفتن از دیگران است. باید در مورد مشکلات خود حرف بزنید.
فال روزانه متولدین آذر

تمایل همیشگی شما به در دست گرفتن کنترل اوضاع امروز از حد خارج شده است و با تصور کردن بهترین راه حل ممکن برای هر مشکلی فکر می کنید که تنها خودتان بهترین راه را می توانید پیدا کنید و می خواهید به زور رهبری دیگران را در دست بگیرید. متاسفانه شما آنقدر جذب نظرهای خودتان شده اید که اصلا به حرف های دیگران گوش هم نمی کنید. کمی دست از سرسختی و خود رای بودن بردارید تا هم خودتان و هم دیگران به آرامش بیشتری دست پیدا کنید. مجردها باید در مورد انتظارات خود از یک رابطه عاطفی با دوستان و اطرافیان خود صحبت کنند تا بتوانند فرصت های خوبی را برای خود فراهم کنند، شاید آنها بتوانند نیمه گمشده تان را به شما معرفی کنند. امروز بین شما و یکی از دوستانتان مشکلی به وجود آمده است که شما را به این فکر می اندازد که چه اشتباهی انجام داده اید که کار به اینجا کشیده شده است. به احتمال زیاد شما هیچ اشتباهی نکرده اید و فقط در زمان اشتباه در مکانی اشتباه قرار گرفته اید!
فال روز متولدین دی

چند ماهی است که نقشه های زیادی برای آینده تان داشته اید و در این مسیر پستی و بلندی های زیادی را پشت سر گذاشته اید. پیچ و تاب هایی که در این مسیر با آنها مواجه شده اید شما را خسته کرده اند ولی در نهایت دارید به برنامه هایتان نزدیک تر می شوید. نیازی نیست به این سختی تلاش کنید تا به دیگران ثابت کنید برنامه هایتان جدی هستند، کارهایتان بهتر از هر حرفی نشان دهنده نیات و توانایی های شما خواهند بود. بهترین فرصت برای سامان دادن به کارها، امروز است. البته کمی شک و بدبینی در دلتان هست که باید آن را کنار بگذارید. اگر فقط نیمه خالی را ببینید، نمی توانید به نتیجه ای که در سرتان هست برسید. پس آرامش خود را حفظ کنید. از دیگران دوری نکنید و از خوشی های کوچک زندگی لذت ببرید. گل های تازه بخرید و یک غذای خوشمزه بپزید و شمع ها را روشن کنید. یک شام رمانتیک همراه با عشقتان هر از گاهی ضروری است. مجردهای عزیز! این روزها مخفی کردن عشقتان غیرممکن خواهد بود.
فال متولدین بهمن

شما بهمن ماهی ها به عنوان افرادی سرزنده و با انرژی در مکالمات شناخته شده هستید که می توانید هر بحثی را به راحتی ادامه داده و پیش ببرید. ولی گاهی با زرنگ بازی و سیاست در هدایت مکالمه به آن جهتی که خودتان دوست دارید اعصاب طرف مقابلتان را بهم می ریزید. امروز هم دوست دارید در مورد موضوعاتی حرف بزنید که معمولا دیگران از حرف زدن در مورد آنها اجتناب می کنند، حواستان باشد روی نقطه ضعف های آنها دست نگذارید. هر کاری که می توانید انجام دهید تا خنده به لب های دیگران بیاورید. انرژی درونتان را آزاد کنید و شاد و سرزنده باشید. در این شادی و سرزندگی عشقتان را نیز با خود همراه کنید و مانند یک کودک بازیگوشی و تفریح کنید. امروز احتمالا با افراد جدیدی آشنا می شوید که نقاط مشترک زیادی با شما دارند و می توانند تأثیرات مثبتی روی زندگی شما داشته باشند. خوشبختانه اهداف مختلف شما دارند به خوبی پیش می روند و به زودی موفقیت های قابل توجهی به دست خواهید آورد.
فال روزانه متولدین اسفند

امروز حتی اگر دیگران از کارهای شما حمایت نکنند نسبت به دیدگاه های دیگران حساس هستید. امروز ترجیح می دهید تا جای ممکن از جر و بحث کردن با دیگران خودداری کنید، ولی آنها شما را راحت نمی گذارند و آنقدر شما را تحریک می کنند که در نهایت شما هم درگیر بحث شوید. شاید یکی از این بحث ها دید شما را نسبت به طرف مقابلتان و رابطه ای که با او دارید تغییر دهند. در هفته ای که پیش رو دارید به خواب هایی که می بینید اهمیتی ویژه بدهید، بیشتر آنها تعبیر خواهند شد. ببینید که چه چیزهایی از گذشته در رابطه عاطفی شما ایجاد مشکل می شوند و آنها را حل کنید تا بتوانید از رابطه خود نهایت لذت را ببرید. امروز استرس دارید و این مساله ناراحتتان می کند. اما به جای اینکه حرص بخورید، بیرون بروید و با دوستان سر خود را گرم کنید. با آنها در مورد افکار منفی حرف بزنید و از آنها کمک بخواهید. شاید رفتار سرد برخی افراد موجب ناامیدی شما شده باشد، اما در دام افسردگی گرفتار نشوید. این موارد موقت هستند و با کمی تعامل و معاشرت با اطرافیان برطرف می شوند.


منبع » همیارخاص
.
 
آخرین ویرایش:
  • برچسب ها
    فال امروز چهارشنبه 8 بهمن 99 فال روزانه چهارشنبه 8 بهمن 99 فال روزانه چهارشنبه 8 بهمن ۹۹ فال چهارشنبه 8 بهمن 99
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا