فال روزانه چهارشنبه ۱ بهمن ۹۹ + فال تولد و فال حافظ

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
فال روزانه چهارشنبه ۱ بهمن ۹۹ + فال تولد و فال حافظ,فال روزانه دقیق,فال امروز,فال هر روز,فال روزانه ,فال صحیح,فال و طالع بینی روزانه,فال تولد,فال حافظ با تعبیر,فال با معنی

فال روزانه چهارشنبه ۱ بهمن ۹۹.png


فال روزانه متولدین فروردین

امروز به دقت به ندای درونتان گوش کنید، به ویژه اگر این حس درونیتان دارد شما را به دنبال کردن اهداف و رویاهایتان تشویق می کند. خوشبختانه شما آمادگی لازم را دارید تا هر کاری که برای رسیدن به اهداف و خواسته هایتان لازم باشد را انجام دهید. به تصمیماتی که می گیرید شک نکنید و خیالتان از این که منطقتان از آنچه خودتان فکر می کنید بهتر عمل می کند راحت باشد امروز مسائل مادی به رسیدگی و توجه شما نیاز دارند، اما شما از لحاظ ذهنی و روانی آمادگی کافی برای درگیر کردن خودتان با این مسائل را ندارید. تمرکز برایتان سخت شده است و فکرتان هر لحظه به سویی می رود و مسائل کاری ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. با این حال بهتر است سعی خودتان را بکنید، زیرا حتی اگر بخواهید از انجام این کارها شانه خالی کنید هم تمام مدت نگران آنها خواهید بود. شاید در حال حاضر تصمیم گیری برای آینده رابطه عاطفیتان دشوار به نظر برسد، بهتر است کمی بیشتر صبر کنید تا از آنچه می خواهید مطمئن شوید.
فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما وقتی که بخواهید پیامی را به طرف مقابلتان منتقل کنید اصرار و پافشاری زیادی از خودتان نشان داده و اجازه نمی دهید هیچ چیزی در مسیر رسیدن شما به اهدافتان قرار بگیرد. امروز نیز نیازی بیش از پیش به بیان احساسات و خواسته هایتان در وجود خود حس می کنید و دلتان می خواهد به هر شکلی که شده است این نیاز خود را برآورده کنید. با این حال به نفعتان است که با دقت و احتیاط بیشتری با احساسی که ممکن است تنها هوسی زودگذر باشد برخورد کنید. امروز را به خودتان استراحت بدهید و از بودن در کنار آنهایی که دوست دارید لذت ببرید. امروز یکی از همکارانتان به سراغ شما خواهد آمد تا در مورد موضوعی با شما صحبت کند، اما نمی توانید بفهمید که منظورش از حرف هایی که می زند چیست. راستش را بخواهید خود این شخص هم درست نمی داند که چه می خواهد، در آرامش به حرف هایش گوش کنید، این شخص در واقع تنها به این نیاز دارد که یک نفر درکش کند و با او ابراز همدردی کند.
فال امروز متولدین خرداد

امروز امواج مثبتی را در فضای اطرافتان احساس می کنید که حال و هوای خیلی خوبی به شما بخشیده اند. سعی کنید دست از تلاش و زحمت کشیدن بردارید و تمام وقتتان را به استراحت و تفریح اختصاص بدهید، دنیا بدون کار کردن شما نیز به چرخش خود ادامه خواهد داد، پس برای یک روز هم که شده به خودتان سخت نگیرید و از زیبایی ها و لذت های کوچک زندگی بهره مند شوید. هیچ گاه خودتان را به خاطر تصمیماتی که گرفته اید سرزنش نکنید، پشیمانی هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت. در مورد اهداف و رویاهایی که برای آینده خود دارید با عشقتان صحبت و مشورت کنید، قطعا او نیز نظرات و پیشنهادهای خوبی برای شما خواهد داشت. امروز سعی کنید تا جای ممکن از قضاوت کردن در مورد دیگران خودداری کنید. اتفاقی برای یکی از نزدیکانتان افتاده است و خودش به اندازه ی شما از این موضوع ناراحت نیست، چرا با حرف ها و انرژی منفی حال او را بدتر می کنید؟!
فال روزانه متولدین تیر

شما احساس استقلال و خودکفایی می کنید و این موضوع باعث شده حتی بیشتر از قبل در خودتان فرو رفته و از دیگران فاصله بگیرید. البته که کمی خلوت کردن با خودتان به شما این فرصت را خواهد داد که به مسائل مهمی که در رابطه با زندگی خصوصیتان ذهن شما را به خود درگیر کرده اند بپردازید و حتی درس هایی ارزشمند از این سفر به دنیای درونتان بگیرید، اما همه ما به داشتن روابط اجتماعی نیاز داریم و اگر بخواهید خودتان را در خانه حبس کنید قطعا تا غروب دچار احساس کسالت و افسردگی خواهید شد. پس حتی اگر ترجیح می دهید بیشتر وقتتان را به خودتان اختصاص دهید حتما بعداز ظهرتان را با دوستان و خانواده بگذرانید و از آن به عنوان فرصتی استفاده کنید تا به دیگران اجازه بدهید حرف هایشان را بزنند. شما گاهی نمی گذارید دیگران حرف هایشان را بزنند و امروز می توانید بخشی از این رفتار خود را جبران کنید. تا فردا همان آدم همیشگی خواهید بود.
فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز به هیچ عنوان سعی نکنید دیگران را مجبور به پذیرش افکار و نظرات خود کنید؛ هر چه کمتر در این زمینه اصرار به خرج دهید خواهید دید اوضاع بهتر و بیشتر به نفع شما پیش خواهد رفت و دیگران در مقابل شما و حرف هایتان انعطاف پذیری بیشتری نشان خواهند داد. امروز رابطه عاطفی شما به توجه تمام و کمالتان نیاز دارد و باید هر کار دیگری را کنار گذاشته و اولویت اصلیتان را به آن بدهید. همه از اهمیت صحبت های رو در رو و صادقانه آگاه هستند و شما هم اگر می خواهید این وضعیت برای رابطه تان مشکل ساز نشود باید حتما این کار را در برنامه تان قرار دهید. امروز اینطور به نظر می رسد که چیزی باعث ناراحتی یکی از دوستانتان شده است. او افسرده و نگران به نظر می رسد و شما سعی دارید به دلیل این وضعیت او پی ببرید، اما دوستتان تمایلی به صحبت کردن در مورد نگرانی هایش از خود نشان نمی دهد. نشانه ها حاکی از این هستند که به احتمال زیاد پای مسائل مادی در میان است.
فال امروز متولدین شهریور

شما این مهارت را دارید که به مهم ترین مسائل با مهارت و ظرافت تمام رسیدگی کنید. امروز هم با شرکت در بحثی که مسائل خیلی حساسی را در بر میگیرد باید این مهارت خود را به کار بگیرید تا روابطی که آسیب دیده اند و احساساتی که به آنها لطمه وارد شده است را درمان کنید. البته اگر بخواهید گارد دفاعی گرفته و حمایت از خودتان را در درجه اول اهمیت قرار دهید و انصاف را رعایت نکنید، نخواهید توانست راه حلی جدی برای این مشکل پیدا کنید. خوشبختانه اگر نیت خالصانه و صمیمانه داشته باشید، تلاش هایتان در این زمینه بی نتیجه نخواهند ماند. امروز هر طور شده ساعاتی را در پارک ها و فضای سبز بگذرانید و یا حداقل به گلدان های خانه تان رسیدگی کنید. امروز شما ترجیح می دهید تنها باشید، اما درست برخلاف آنچه خودتان می خواهید در مرکز توجه همه قرار خواهید داشت. شاید در محل کارتان بخواهند ایده ای که پیش از این مطرح کرده بودید را عملی کنند و لازم باشد در جلسه ای در این مورد شرکت کنید.
طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز قدرت تشخیص و قضاوت شما فوق العاده است و می توانید ارزش ها و پتانسیل های موجود در افراد را که دیگران قادر به دیدن آنها نیستند و یا نادیده شان می گیرند، به خوبی تشخیص دهید. حس ششم شما قدرت بی سابقه ای پیدا کرده است که به آگاهی و بصیرت شما عمق بیشتری می بخشد. با این حال اگر می خواهید حقیقت را به طور تمام و کمال درک کنید، باید چشم هایتان را به طور کامل باز کنید. اگر احساس می کنید که رابطه عاطفیتان دارد به بن بست می رسد پیش از آن که خیلی دیر شود و با بیان صادقانه احساسات و افکارتان آن را نجات دهید. موفقیت و خوش شانسی در رابطه با مسائل مالی در حال حاضر باعث خوشحالی بسیاری در شما شده اند. اعتماد به نفس در وجود شما موج می زند و دوستان خوبتان دورتان را گرفته اند و شاید حتی در محل کار و محیط اطرافتان نیز مورد تایید و تشویق قرار گرفته باشید. با این همه ممکن است چند بدشانسی کوچک در طول روز برایتان پیش بیایند که نباید اجازه دهید حال و هوای خوبتان را بهم بزنند.
فال روزانه متولدین آبان

امروز از هر فرصتی برای عمق و معنا بخشیدن هر چه بیشتر به رابطه عاطفیتان استفاده کنید. شما عشق را با عمقی بی سابقه در تمام وجود خود احساس می کنید و دلتان می خواهد هر چه بیشتر به عشقتان نزدیک شوید؛ یک مکالمه صادقانه و از صمیم قلب می تواند به استحکام بیشتر رابطه تان کمک کند. خواه امروز را در خانه بگذرانید و خواه در محل کارتان، سعی کنید تمام مسئولیت هایی که به عهده دارید را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. امروز بالاخره قطعه های گمشده پازلی که مدت ها ذهنتان را به خود درگیر کرده بود را خواهید یافت. شاید در ابتدا متوجه این موضوع نباشید، اما چشمانتان را که خوب باز کنید آنها را خواهید دید. امروز شاید ناگهان به فکر یک مسافرت هر چند کوتاه مدت بیفتید، اما در حال حاضر بهتر است تمرکزتان را روی کارتان بگذارید و دور سفر رفتن را خط بکشید. برای راضی کردن روحتان برای سفری که در تعطیلات سال نو خواهید داشت برنامه ریزی کنید.
فال روزانه متولدین آذر

امروز احساساتی عمیق و قوی به شما انگیزه می دهند تا عقاید و افکار خودتان را بیان کرده و خیلی جدی از آنها دفاع کنید. از وقت گذراندن با دوستان و نزدیکانتان لذت ببرید و از ته دل بخندید، اما از کارهایی که باید انجام دهید نیز غافل نشوید. با خودتان فکر نکنید که مرغ همسایه غاز است و از داشته هایتان راضی باشید و سعی کنید به جای حسرت خوردن با هر آن چه که در دست دارید زمینه لازم برای رسیدن به رویاهایتان را فراهم کنید. امروز سعی کنید با دوستان و عزیزانتان تماس گرفته و با هم وقت بگذرانید، اما حواستان باشد حرف هایی که می شنوید را اشتباه برداشت نکنید و از ناراحتی و دلخوری بیهوده جلوگیری کنید. در محل کارتان مواظب حرف هایی که می زنید باشید، در غیر این صورت ممکن است سوء تفاهم هایی به وجود بیایند که برایتان دردسر ایجاد خواهند کرد و شاید حتی از حرف ها و نظراتی که می دهید بر علیه خودتان استفاده شود.
فال روز متولدین دی

امروز روز خیلی خوبی بری پیدا کردن معنای واقعی رابطه عاطفیتان است که به شما این فرصت را می دهد که درک کنید در این رابطه باید چه اهدافی را دنبال کنید. خوشبختانه شرایط لازم برای به حداقل رساندن ضرر و زیان های احتمالی در فعالیت های اقتصادی نیز برای شما فراهم شده است و با بررسی مجدد اوضاع می توانید تصمیمات بهتری بگیرید. قدم های کوچک اما محکم در راه رسیدن به مقصدتان خیلی بهتر از جهش های ناگهانی هستند که امکان دارد به زمین خوردن شما منجر شوند. در راه پیشرفت کردن انتخاب مسیر درست خیلی بیشتر از داشتن سرعت اهمیت دارد. بهر حال تمام روز را صرف فکر کردن به کار و کاسبی نکنید و از روزتان لذت ببرید. شما رویاهای بزرگی برای آینده دارید و دلتان می خواهد ایده هایی که در ذهنتان دارید را با دیگران هم در میان بگذارید، اما به نفعتان است در انتخاب کلمات دقت کنید، در غیر این صورت در چشم دیگران همچون بچه ای به نظر می رسید که راجع به یک بازی که مناسب سنش نیست حرف می زند.
فال متولدین بهمن

امروز کمی وقت گذاشته و موقعیت حرفه ای که این اواخر برایتان پیش آمده اند را به دقت بررسی کنید، زیرا اگر دقت و احتیاط کافی را نداشته باشید ممکن است بدترین انتخاب ممکن را انجام دهید. خوشبختانه شما در حال حاضر از نیازها و خواسته های خود آگاه هستید و می توانید به خوبی از پس چیزهایی که حواستان را پرت می کنند برآمده و حواستان را روی انجام فعالیت هایی متمرکز کنید که بهترین نتیجه را برای شما خواهند داشت. شما فقط لحظه را در نظر نمی گیرید و می توانید به خوبی فرصت هایی که در دراز مدت نتایج بهتری برای شما به همراه خواهند داشت را ببینید و برای رسیدن به جایی بهتر صبر پیش کنید. شاید به فکر برخی سرمایه گذاری های جدید، به ویژه در زمینه مسکن بیفتید. سعی کنید در تصمیم گیری در این زمینه زیاد عجله نکنید و به اندازه کافی تحقیق و بررسی کنید، هر چقدر که دلتان بخواهد برای انجام این کار وقت خواهید داشت.
فال روزانه متولدین اسفند

شما با هوشمندی و ذکاوت تمام مشغول بررسی راه های تازه برای یافتن منابع و امکانات لازم برای رسیدن به رویاها و اهدافتان هستید و خوشبختانه حداقل در حال حاضر از قدرت سیاست جادویی و منحصر به فردی برخوردار هستید که در این راه به شما کمک قابل توجهی خواهد کرد. از توانایی فعلی خود استفاده کرده و حداکثر استفاده را از موقعیت به وجود آمده ببرید و به تعهدات خود عمل کنید تا به آنچه می خواهید دست پیدا کنید. امروز روزی فوق العاده برای شما خواهد بود که در آن از همراهی و مصاحبت دوستان و نزدیکانتان لذت خواهید برد. خودتان را از دنیای بی رحم واقعیت ها دور کرده و با بازی و تفریح حداقل چند ساعتی از زندگی لذت ببرید. اگر هنوز وارد یک رابطه عاطفی نشده اید، به احتمال زیاد به زودی نیمه گمشده تان را پیدا خواهید کرد. اعتماد به نفس تازه ای که پیدا کرده اید افراد جدیدی را به سوی شما جذب خواهد کرد که تأثیر مثبتی روی زندگی و آینده شما خواهند گذاشت.


منبع » همیارخاص
.
 
آخرین ویرایش:
  • برچسب ها
    فال امروز چهارشنبه 1 بهمن 99 فال روزانه چهارشنبه 1 بهمن 99 فال روزانه چهارشنبه ۱ بهمن ۹۹ فال چهارشنبه 1 بهمن 99
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا