فال روزانه پنجشنبه 16 بهمن 99

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
فال روزانه پنجشنبه 16 بهمن 99 + فال تولد و فال حافظ,فال روزانه دقیق,فال امروز,فال هر روز,فال روزانه ,فال صحیح,فال و طالع بینی روزانه,فال تولد,فال حافظ با تعبیر,فال با معنی


فال روزانه پنجشنبه 16 بهمن 99.png


فال روزانه متولدین فروردین

انرژی خود را صرف خانه و خانواده کنید. سعی کنید امروز کارهای خانه را انجام دهید. هر چه بیشتر وظایف خانه را انجام دهید، افراد بیشتری در این راه به شما کمک خواهند کرد. اگر ارتباط برقرار کردن در حال حاضر برایتان سخت است، بهتر است کمی تنها باشید. با یکی از نزدیک ترین افراد زندگی تان به مشکل بر خورده اید و باید برای یافتن دلیل آن بیشتر تلاش کنید. شاید علت آن خاطره تلخی در گذشته باشد که بار دیگر سر باز کرده است. با گرمای عشق خود این یخ را آب کنید تا به زودی همه چیز به بهترین نحو تغییر کند. مدتی است که به دنبال تغییری در رابطه عاطفی تان هستید اما هیچ اتفاقی نمی افتد. علی‌رغم انتظارتان امروز خبرهای خوبی را در این مورد می شنوید. اگر می خواستید با فردی صحبت کنید اما او قرار شما را کنسل کرد، عصبانی نشوید، از این فرصت استفاده کنید و به حرف هایی که می خواهید به او بزنید بیشتر بیاندیشید.
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز آرام و قرار ندارید و نمی توانید به خوبی تمرکز خود را حفظ کنید. رفتار دیگران نیز بی هیچ دلیلی روی مخ تان است. اگر افراط کنید، این احساس ناراحتی در شما افزایش می یابد و منجر به عصبی شدن تان می شود. بنابراین قبل از این که نسبت به مسائل عکس العمل نشان دهید، خوب درباره آنها فکر کنید و جوانب را در نظر بگیرید تا دچار سوتفاهم نشوید. این احساس ناخوشایند را با احترام و مهربانی جایگزین کنید. شما ذاتا فرد پر حرفی هستید اما حرف زدن امروز برایتان کمی سخت شده است. نترسید و قدم اول را بردارید تا باقی چیزها خود به خود اتفاق افتند. مدتی ست که با شریک زندگی تان به مشکل خورده اید. از آنجا که می دانید مقصر بیشتر این درگیری ها خودتان هستید، بهتر است که با رفتارهای محبت آمیزتان جبران کنید اگر کمی از خودخواهی تان کم کنید و واقع بین تر باشید زودتر به هدف تان می رسید. در انتهای شب خبری می شنوید که خیال تان را در مورد مسائل مالی راحت می کند.
فال امروز متولدین خرداد

امروز قوی تر از هر روز دیگری هستید. آرزوهای زیادی در سر دارید که وقت آن است به آنها جامع عمل بپوشانید. سعی کنید انرژی خود را صرف کارهایی کنید که نتایج مثبتی دارند. به جای ویران کردن، بسازید. انرژی های منفی نتایج بدی برای اطرافیان تان، که لایق آن نیستند، خواهد داشت. پنهان کردن احساسات و نشان دادن بی تفاوتی آسان است اما این موضوع نه برای شما و نه برای شریک زندگی تان خوشایند نخواهد بود. پس بهتر است تلاش خود را برای شکستن موانع به کار گیرید حتی اگر پیشرفت شما زیاد نباشد. پولی که انتظارش را داشتید به دست تان نمی رسد و این موضوع نگرانی های شما را تشدید می کند. اما بهتر است که خونسردی خود را حفظ کنید. با چند روز تاخیر هیچ اتفاق بدی نخواهد افتاد و شما به موقع برنامه هایتان را عملی خواهید کرد. اگر احساس می کنید که نیاز است در مورد موضوعی با شریک زندگی تان گفتگو کنید، معطل نکنید و همین امشب شرایط حرف زدن را فراهم کنید.
فال روزانه متولدین تیر

اگر امروز بین شما و یکی از دوستان نزدیک تان در محیط کار اختلاف بوجود آمد، نگران نشوید. اگر چه حل کردن این مشکل در حال حاضر سخت است اما به زودی برطرف خواهد شد. افراد احساساتی اگر چیزی خلاف نظرشان بشنوند، ناراحت می شوند به خصوص اگر جنبه انتقادی داشته باشد. چند وقتی است که ارتباط برقرار کردن با شریک زندگی برایتان کمی سخت شده است اما مشکل شما دو طرفه است و این هر دوی شما هستید که بین خود حصار کشیده اید. به دنبال راه حلی برای مشکلی که در رابطه عاطفی تان بوجود آمده هستید. شاید به نظرتان هر راهی که رفته اید به بن بست خورده است اما اگر دست از تلاش برندارید مطمئنا به هدف تان خواهید رسید. هر چه صادقانه حرف هایتان را بزنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت. کارهای عقب مانده زیادی دارید که باید به اتمام برسانید. نگران نباشید و برای انجام شان عجله نکنید زیرا احتمال خطای تان زیاد می شود.
فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز مسیرتان کمی تغییر می کند، با افراد جدید یا دوستانی که مدت ها آنها را ندیده اید، ملاقات می کنید و این ملاقات در پیشرفت شغلی شما موثر واقع خواهد شد. بنابراین سعی کنید تمام تمرکزتان را بر آن بگذارید تا این فرصت را از دست ندهید. حتی اگر در راهی که می خواهید انتخاب کنید تردید دارید، باز هم به جلو حرکت کنید. در مورد مسائل عاطفی درست زمانی که فکر می کنید همه چیز خوب و سر جای خودش است، ناگهان یادتان می آید که به قول های خود عمل نکرده اید. اما نگران نباشید، با گفتگو با شریک زندگی تان و ابراز پشیمانی مشکل شما حل خواهد شد. با این کار احساس سبکی نیز خواهید کرد. از ناشناخته ها نترسید، جسارت می تواند شما را در این راه یاری کند. فردی از راه دور توجه شما را به خود جلب کرده است اما جرات بیان اش را ندارید. شاید بد نباشد که مدتی دیگر هم صبر کنید تا در شرایط بهتری این راز را فاش کنید.
فال امروز متولدین شهریور

خوب است گاهی در مورد اعتقادات و احتیاجات خود سخن بگویید زیرا دیگران قادر به درک احساسات درونی شما نیستند. بهتر است به جای نشستن و منتظر عشق زندگی تان ماندن، بلند شوید و حرکت کنید. در غیر اینصورت در دریای ناامیدی غرق خواهید شد اید. یاد بگیرید که گاهی از زندگی جدی و واقعی به دور شوید و با تخیل و جسارت کافی از دیگر لحظات زندگی نیز لذت ببرید. هر چه مسائل را کمتر جدی بگیرید، ساده تر پیش خواهند رفت. اتفاقات و حرف هایی که در روزهای قبل شنیده اید، امروز ذهن تان را درگیر می کند به طوری که تمرکز لازم را ندارید. شاید بد نباشد که با فردی در این مورد صحبت کنید. امروز باید از محدودیت هایی که برای خودتان ساخته اید بیرون بیایید و کمی جسارت به خرج دهید. برای هدفی که در سر دارید، اگر قدم اول را محکم بردارید، باقی راه هم برایتان هموار خواهد شد اما اگر خودی نشان ندهید، تا انتهای مسیر با پستی و بلندی های زیادی روبه رو خواهید شد.
طالع بینی روزانه متولدین مهر

سعی کنید عصبانیت خود را کنترل کنید زیرا امروز به نظر می رسد که اطرافیان تان حساس تر از همیشه هستند. بنابراین انرژی خود را در راههای مثبت تری به کار گیرید. ایده های بسیاری در سرتان است که احتیاج دارید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید اما از طرفی از بیان آنها می ترسید. بهتر است با یکی از نزدیک ترین و مورد اعتمادترین افراد زندگی تان در یک رستوران قرار ملاقاتی بگذراید و کمی ذهن تان را خالی کنید. آنوقت خواهید دید که چقدر در روحیه شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. امروز باید از محدودیت هایی که برای خودتان ساخته اید بیرون بیایید و کمی جسارت به خرج دهید. برای هدفی که در سر دارید، اگر قدم اول را محکم بردارید، باقی راه هم برایتان هموار خواهد شد اما اگر خودی نشان ندهید، تا انتهای مسیر با پستی و بلندی های زیادی روبه رو خواهید شد. اگر در رابطه عاطفی به مشکل برخورده اید، رفتارها و شیوه هایی را که تا به حال اجرا می کردید تغییر دهید. مطمئنا جواب خواهید گرفت.
فال روزانه متولدین آبان

اگر می خواهید به خواسته های خود برسید باید کمی جسور تر عمل کنید و پشتکار خود را افزایش دهید. شما دوست دارید با افرادی در تماس باشید که به شما اعتماد دارند و از تلاش هایتان تقدیر می کنند. بهتر است به جای تکیه به آنها کمی اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. ورزش و مراقبه را در برنامه روزانه خود راه دهید تا تعادل در زندگی شما برقرار شود. می خواهید در مورد مسئله مهمی با عشق زندگی تان صحبت کنید اما از بیان آن می ترسید. اگر بتوانید بر ترس خود غلبه کنید، لحظات شیرینی پیش رو خواهید داشت. شما فرد مهربانی هستید که برای شاد کردن دیگران دست به هر کاری می زنید اما امروز کمی احتیاط کنید زیرا ممکن است که به ضررتان تمام شود. اگرچه امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اما بهتر است که اولویت خود را بر روابط تان بگذارید. اینگونه انرژی بیشتری برای روزهای آتی خود به دست خواهید آورد.
فال روزانه متولدین آذر

شما باید برای رسیدن به خواسته هایتان بجنگید و امروز روز عمل است. حال که خوب در مورد شرایط حاضر تحقیق و بهترین راه را انتخاب کرده اید، باید وارد عمل شوید. نگران نباشید انرژی و توان شما برای این کار فراوان است. احساس یک آتشفشان در حال فوران را دارید، به غرایز خود اعتماد کنید و دست به کار شوید. بدون هیچ دلیلی گذشته تلخ به سراغ تان می آید که ممکن است رابطه عاطفی شما را تحت تاثیر قرار دهد. بهتر است از هر آنچه زمان حال شما را به گذشته تلخ تان وصل می کند، دوری کنید. شخصی میان شما و شریک زندگی تان قرار گرفته طوری که دلخوری هایی را بوجود آورده است. بهتر است که به حرف های او بی اعتنا باشید و مستقیم با شریک زندگی تان صحبت کنید. در تصمیم گیری هایتان اگر منطقی برخورد کنید به صلاح تان خواهد بود. حواس تان باشد که امروز خیلی خودتان را درگیر دوستان تان نکنید زیرا کارهای زیادی روی دست تان مانده که نباید به فردا بسپارید.
فال روز متولدین دی

امروز حس و حال جنگیدن برای اهداف تان را ندارید. حتی اگر فردی با شما مخالفت کرد، به او اهمیت نمی دهید و راه خود را می روید. شما قادرید با کلام خود در هر جنگی پیروز شوید بنابراین به جای جنگیدن، از راه عقل و منطق وارد شوید. با دقت به ایده های طرف مقابل تان گوش دهید و مطابق آنها عمل کنید. این یک مسابقه نیست بلکه گفتگویی دوستانه است. بین شما و شریک زندگی تان مشکلاتی بوجود آمده و برای این که او را به حرف بیاورید، باید تلاش زیادی کنید. بهتر است با گفتگو ترس های طرف مقابل تان را از بین ببرید. دوستی از شما درخواستی کرده که در توان تان نیست. در این شرایط بهتر است که با او صحبت کنید و شرایط را برایش توضیح دهید. از نه گفتن نترسید. مطمئنا او شرایط شما را درک و از فرد دیگری تقاضای کمک می کند. اگر در محیط کار مدیر یا همکارتان با شما مخالفت کرد، روی حرفتان بایستید زیرا در نهایت به نفع شما تمام می شود.
فال متولدین بهمن

سعی کنید در گفتگو با دیگران آنچه در ذهن تان می گذرد را از ته دل بیان کنید تا تاثیر گذارتر باشد. اگر امروز استرس به سراغ تان آمد، کمی ورزش کنید یا به موسیقی گوش دهید. شما اخیرا به فردی علاقمند شده اید اما از شنیدن «نه» و رد شدن هراس دارید، به همین دلیل احساسات تان را پنهان می کنید. اما به جای ترس بهتر است با احتیاط قدم بردارید و پله به پله جلو روید. به زودی پولی به دست تان می رسد که انتظارش را نداشته اید، برای خرج کردن آن عجله نکنید و با برنامه ریزی پیش روید. این روزها مسئولیت های زیادی روی دوش تان است که خسته تان کرده. اگر می توانید امروز کمی به خودتان استراحت دهید. سعی کنید کارهایی را که در حاشیه اند و اهمیت کمتری دارند را به طور موقت کنار بگذارید و به دنبال مهمترین ها باشید تا هر چه سریع تر باری که بر دوش تان است سبک شود. در انتهای روز خبر خوشی خواهید شنید که خستگی ها این چند وقت را به در می کند.
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چیزی یا کسی شما را مجبور به حرکت کردن می کند اما مراقب باشید که مسیر درست را پیش بگیرید. حتما می دانید که برای پیروزی باید متحد شد. برخی افراد تنها با مخالفت کردن، مشکلات را تشدید می کنند اما موفقیت واقعی زمانی به دست می آید که تفاوت های دیگران را بشناسیم و در مورد مسائلی که تاثیری جمعی دارند، با یکدیگر همکاری کنیم. شما انتخاب های زیادی در سر دارید اما یکی از آنها مهمتر از بقیه است پس انرژی خود را صرف آن کنید. از صحبت کردن با فردی هراسانید و فکر می کنید که او ممکن است فکرهای بی ربطی درمورد شما بکند، اما بهتر است از فرصت ها استفاده کنید و همین امروز راز دلت تان را با او در میان بگذارید. حرفی را شنیده اید که ناراحت تان کرده است، اما بدانید که جلوی دهان مردم را نمی توان گرفت. بنابراین به جای کنترل کردن دیگران، روی خودتان تمرکز کنید. هر چه بی تفاوت تر باشید بهتر است.


.
 
آخرین ویرایش:
  • برچسب ها
    فال امروز پنجشنبه 16 بهمن 99 فال روزانه پنجشنبه 16 بهمن 99 فال روزانه پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹ فال پنجشنبه 16 بهمن 99
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا