فال روزانه شنبه ۴ بهمن ۹۹ + فال تولد و فال حافظ

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
فال روزانه شنبه ۴ بهمن ۹۹ + فال تولد و فال حافظ,فال روزانه دقیق,فال امروز,فال هر روز,فال روزانه,فال صحیح,فال و طالع بینی روزانه,فال تولد,فال حافظ با تعبیر,فال با معنی


فال روزانه شنبه ۴ بهمن ۹۹.png

فال روزانه متولدین فروردین

امروز مسائل مادی برای شما اهمیت زیادی پیدا کرده اند؛ این وضعیت لزوما خوب یا بد نیست، اما وجود آن را نمی توان انکار کرد. هر چقدر که می توانید برای سر و سامان دادن به حساب هایتان و حصول اطمینان از این که همه چیز مرتب است وقت صرف کنید. هیچ گاه برای منظم کردن صورت حساب ها و اسناد و مدارک دیر نیست؛ همچنین بد نیست زمانی را هم صرف بودجه بندی و در نظر گرفتن برنامه ای برای مخارج و هزینه هایتان کنید. در حال حاضر جدا کردن رویاهای غیر ممکن و اهداف واقع گرایانه از هم امری غیر ممکن به نظر می رسد. حداقل منفعتی که این خیال پردازی ها می توانند برای شما داشته باشند این است که روحتان را تازه می کنند، واقعیت را برای فردا بگذارید. امروز رابطه عاطفی شما به توجه تمام و کمالتان نیاز دارد و باید هر کار دیگری را کنار گذاشته و اولویت اصلیتان را به آن بدهید. همه از اهمیت صحبت های رو در رو و صادقانه آگاه هستند و شما هم اگر می خواهید این وضعیت برای رابطه تان مشکل ساز نشود باید حتما این کار را در برنامه تان قرار دهید.
فال روزانه متولدین اردیبهشت

شاید با خودتان فکر می کرده اید کسی که دوست دارید را خیلی خوب می شناسید و احساسات او را به خوبی درک می کنید، اما امروز ناگهان با این واقعیت مواجه خواهید شد که در رابطه با این قضیه اشتباه می کرده اید. به جای این که ناراحت شده و واکنش منفی نشان دهید بهتر است راه حلی برای این مشکل بیابید. شرایط کیهانی که امروز به وجود آمده است باعث خواهد شد که بالاخره ثمره ی تلاش های زیادی که این اواخر داشته اید را برداشت کنید. شاید این پاداشی که دریافت می کنید به شکل مبلغی هر چند اندک باشد، اما بهتر است در خرج کردن آن احتیاط به خرج دهید و فکر نکنید که می توانید هر طوری که دلتان می خواهد آن را به باد دهید. اگر خیلی دلتان می خواهد ولخرجی کنید می توانید بخشی کوچک از آن را به خودتان و مخارجی که چندان هم ضروری نیستند اختصاص دهید. شاید حتی بتوانید عشقتان را به یک رستوران خوب دعوت کنید.
فال امروز متولدین خرداد

امروز نگاهی به اطراف خانه تان بیندازید و ببینید حالا که دیگر چیز زیادی تا فرا رسیدن سال نو باقی نمانده است چه قسمت هایی از خانه نیاز به تغییر و تعمیر دارند. اگر قرار است یکی از دوستانتان به زودی از راهی دور به دیدار شما بیاید بهتر است تا فرا رسیدن سال جدید صبر نکنید و همین حالا برای ایجاد این تغییرات دست به کار شوید. نیازی نیست زیاد هزینه کنید، با رنگ زدن دیوارها و قاب پنجره ها، یا تغییر جای وسایل منزلتان حال و هوای تازه ای به خانه خود بدهید. امروز ممکن است با یکی از اطرافیانتان به خاطر داشتن اختلاف در نظرات و اهدافتان به مشکل برخورید. بحث کردن بی فایده است، بهتر است سعی کنید نقاط اشتراک را پیدا کنید. اهمیت زیادی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان نمی‌دهید و وقتی با ایشان سپری نمی‌کنید. این روحیه زمینه دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده است، در نتیجه امروز زمانی را با ایشان سپری کنید و به وی ثابت نمایید که همیشه به فکرش هستید.
فال روزانه متولدین تیر

شما گاهی چنان درگیر کار و فعالیت های زندگی روزمره می شوید که یادتان می رود که دنیایی بزرگ و زیباتر از این دنیای کوچکی که برای خودتان ساخته اید وجود دارد. امروز ممکن است به جایی دعوت شوید که هر چند در ابتدا از روی اکراه و اجبار در آن حضور پیدا می کنید، در نهایت از بودن در آن لذت خواهید برد. داشتن تحلیلی اشتباه از وضعیت موجود می تواند شما را در موقعیتی مخاطره آمیز قرار دهید. شما ایده های بزرگی در ذهن خود دارید، اما کشیدن نقشه ای ملموس برای دست یابی به آنها و تبدیل آنها به واقعیت به این سادگی که به نظر می رسد نخواهد بود. بهترین راهی که می توانید در پیش بگیرید این است که خودتان را تنها به یک روش محدود نکنید. امروز از هر فرصتی برای عمق و معنا بخشیدن هر چه بیشتر به رابطه عاطفیتان استفاده کنید. شما عشق را با عمقی بی سابقه در تمام وجود خود احساس می کنید و دلتان می خواهد هر چه بیشتر به عشقتان نزدیک شوید.
فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز ترکیبی از فعالیت های اجتماعی و اقتصادی در انتظار شما خواهد بود. باید حواستان را خوب جمع کنید و در امضای قراردادهای قانونی پیش از هر اقدامی آن را به دقت مطالعه کنید. امروز شما می خواهید لباس سوپر قهرمان ها را به تن کرده و به کمک اطرافیانتان شتافته و احساسات آسیب دیده آنها را التیام ببخشید. اگر در میان فعالیت های خسته کننده امروز به یکباره دوستی قدیمی که مدت ها از او بیخبر بوده اید را دیدید تعجب نکنید. صحبت هایی که بین شما رد و بدل می شوند و خبرهایی که برای هم دارید می توانند باعث شوند به علایق مشترکی که دارید پی برده و حتی تصمیم بگیرید همراه با هم یک کسب و کار مشترک راه اندازی کنید. دوست های قدیمی همیشه با ارزش هستند، اما یادتان باشد که گذشت زمان معمولا آدم ها را عوض می کند، پس هر کاری می کنید آن را با چشم و گوش کاملا باز انجام دهید و ذهن خود را روی زمان حال متمرکز کنید.
فال امروز متولدین شهریور

امروز شما دقیقا می دانید که چه کاری باید انجام دهید و نیت خیرتان شما را در شروع کارهایتان به بهترین شکل ممکن یاری خواهد کرد و با هیچ گونه مخالفت و مقاومتی روبرو نخواهید شد. با وجود این که به نظر می رسد شما از کار خودتان راضی هستید، دوست دارید تغییراتی در زندگی خود ایجاد کنید. اکنون زمان آن رسیده است که به گروه جدیدی بپیوندید و فعالیت های تازه ای را در این جمع جدید شروع کنید. شاید بد نباشد در یک باشگاه کتاب خوانی عضو شوید و یا اگر فعالیت ای جسمانی را ترجیح می دهید در یک باشگاه ورزشی محلی ثبت نام کنید. این کار علاوه بر این که تنوع بیشتری به زندگیتان خواه بخشید دوستان جدیدی را نیز برای شما به همراه خواهد داشت. امروز برای شما با شور و انرژی خاصی همراه خواهد بود، این احساس چنان قوی است که می توانید امواج این انرژی را در فضای اطراف خود حس کنید. اگر کسی را دوست داشته باشید این انرژی می تواند فرصت بسیار خوبی را برایتان به وجود بیاورد تا ساعات خوشی را در کنار او بگذرانید.
طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز رویکرد غیر عادی و عجیبی که در انجام کارهایتان دارید می تواند باعث گیجی و شاید عصبانیت اطرافیان و به ویژه همکارانتان شود. شما به هیچ عنوان قصد ندارید که با این کارهایتان جلب توجه کنید، فقط آنقدر ذهنتان درگیر برنامه ها و نقشه هایتان است که حواستان به نتایج کارها و رفتارهایتان نیست. شما با خودتان فکر می کنید که این ایده های به نظر خودتان فوق العاده ای که به سرتان زده اند اهمیتی بیشتر از مسئولیت های روزمره تان دارند و انتظار دارید که دیگران هم درکتان کنند، اما هیچ گاه بدون انجام وظایف و مسئولیت هایتان به جایی نخواهید رسید. پرداختن به این ایده های خلاقانه را برای بعد از انجام کارهای اصلیتان نگه دارید. اگر بین شما و کسی سوء تفاهمی به وجود آمده است همین امروز سر صحبت را باز کرده و این مشکل را مورد بررسی قرار دهید. آسایش و آرامشی که انجام این کار در شما به وجود خواهد آورد برایتان باورکردنی نخواهد بود.
فال روزانه متولدین آبان

شاید شما بتوانید خودتان را قانع کنید که اهداف فعلیتان قابل دسترسی هستند، اما چنین تصوری تنها در دنیایی ممکن است که در توهمات خودتان وجود دارد. عاقلانه تر این است که به جای آن که صبر کنید تا ناگهان مواجهه با واقعیات تلخ شما را از خواب غفلت بیدار کند، خودتان چشم هایتان را به روی حقیقت باز کنید. با به دست آوردن مجدد تعادلتان و گذاشتن پاهایتان روی زمین، خواهید توانست نقشه هایی منطقی و امکان پذیر بر اساس واقعیت بچینید. اولویت های خود را بار دیگر ارزیابی کرده و انتخاب هایتان را با دقت در نظر بگیرید. امروز در انتظار یک موقعیت استثنایی برای ایجاد تنوع و هیجان در زندگیتان باشید. امروز تا بعدازظهر تمام کارها و وظایف روزمره تان را به انجام رسانده باشید تا بتوانید در آرامش با عشقتان خلوت کنید. اگر هنوز مجرد هستید و کسی در زندگیتان نیست امروز به آدم های دور و برتان با دقت بیشتری فکر کنید، شاید یک نفر در اطرافیانتان باشد که بتوانید شانس خود را در کنار او امتحان کنید
فال روزانه متولدین آذر

امروز وقتی پای رویاهایتان و عملی کردن آنها به میان می آید به طوری غیر عادی واقع بینانه برخورد می کنید. با این حال، هر چند که ترس از شکست ذهنتان را به خود مشغول کرده است، اما نمی تواند مانع سفر شما به دوردست ترین نقاط دنیای خیالتان شود و شما را محدود کند. پیش از گرفتن هر تصمیمی با خیال راحت تمام گزینه هایی که پیش رویتان قرار دارند را در دنیای واقعی هم مورد بررسی قرار دهید و اهداف جاه طلبانه خود را با واقعیت دنیای اطرافتان تطبیق دهید تا تصمیماتتان نتایجی مفید و پایدار داشته باشند. امروز شما قدرتی فوق العاده در اختیار دارید و به راحتی می توانید به احساسات و افکار واقعی دیگران پی ببرید. چه مجرد باشید و چه متاهل امروز برای شما روز حساسی خواهد بود! امروز توجه شما به جنس مخالف بیشتر از روزهای دیگر شده است، اگر متاهل هستید باید به نفس خود غلبه کنید و ارتباط خود با جنس مخالف را به حداقل برسانید، اما اگر مجرد هستید می توانید از این فرصت برای پیدا کردن شریک راهتان استفاده کنید.
فال روز متولدین دی

شما به عنوان یک برنامه ریز و نظم دهنده کارآمد و موفق شناخته شده هستید و دیگران روی توانایی شما در آماده سازی و نظم بخشیدن به کارها حساب باز می کنند. اما امروز در کمال تعجب خواهید دید که هر چقدر برنامه ای که برای انجام کارهایتان دارید کلی تر باشد و در اجرای برنامه تان برای خودتان محدودیت مشخص نکنید موفق تر خواهید بود. شاید یک چنین چیزی به نظر خیلی احمقانه باشد، اما نداشتن برنامه ریزی و انعطاف پذیری نسبت به شرایط و وضعیت هایی که پیش می آیند دقیقا به نفع شما خواهد بود. امروز برای شما روزی سرشار از خوش شانسی و غافل گیری های خوشایند خواهد بود، خودتان را آماده کنید. با صمیمیت و جذابیتی که شما امروز دارید می توانید هر کسی را به راحتی به سوی خود بکشانید و اگر مجرد باشید این می تواند برگ برنده ی شما باشد. تا جای ممکن از مقایسه کردن خودتان با دیگران خودداری کرده و با خودتان فکر نکنید که مرغ همسایه غاز است و از داشته هایتان راضی باشید.
فال متولدین بهمن

امروز شما دوست دارید کارها را به روش خودتان انجام دهید، اما اگر بخواهید از روال عادی کارها خیلی فاصله بگیرید با مخالفت و ممانعت دیگران مواجه خواهید شد. خوشبختانه شما هیچ هراسی از این که همکارانتان چه قضاوتی در مورد شما و کارهایتان خواهند کرد ندارید. شما از این که می توانید هر کاری که خودتان بخواهید و صلاح بدانید را انجام دهید و نقشه هایتان موفق خواهند بود مطمئن هستید. اما بهتر است همه چیز را به طور مرتب کنترل کنید و افکار و نظریات خود را یک بار دیگر از نظر بگذرانید، در غیر این صورت ممکن است خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید ببینید که قدم های اشتباهی برداشته اید که گریبانتان را گرفته اند. خلاقیت و عشق وقتی در کنار هم قرار می گیرند می توانند ترکیبی فوق العاده باشند، حالا که هم عاشق هستید و هم خلاقیتتان در اوج خود قرار دارد چرا به غافلگیر کردن عشقتان از یک راه منحصر بفرد فکر نمی کنید؟! شما می توانید با این کار او را یک بار دیگر عاشق خودتان کنید!
فال روزانه متولدین اسفند

امروز در رابطه با آنچه می خواهید در محل کارتان به انجام برسانید بسیار امیدوار هستید ، اما ممکن است کاری بیش از آنچه در حد توانتان است را پذیرفته باشید. از طرفی هم احساس ایده آل گرایی شما امروز به اوج خود رسیده و هر چقدر که می گذرد نسبت به جزئیات کارها و روند انجام آنها حساسیت بیشتری به خرج می دهید و این مسئله جلوی سرعتتان را می گیرد. خوشبختانه ناگهان یکی از دوستان و یا همکارانتان که نگرشی کاربردی و عمل گرایانه به کارها دارد بدون آن که خواسته باشید پیشنهادات خیلی خوبی به شما خواهد داد که نگرش تازه ای نسبت به نقشی که در جامعه اطرافتان ایفا می کنید در شما به وجود خواهند آورد. شهامتی برای اتخاذ تصمیم‌های مهم زندگی ندارید و اجازه می‌دهید دیگران به جای شما تصمیم بگیرند. قبل از اینکه این روحیه شما را به انسانی بی‌اراده تبدیل کند، عنان زندگی را در دست خود بگیرید و به اطرافیان ثابت کنید که کسی حق ندارد به جای شما تصمیم بگیرد.


منبع » همیارخاص
.
 
آخرین ویرایش:
  • برچسب ها
    فال امروز شنبه 4 بهمن 99 فال روزانه شنبه 4 بهمن 99 فال روزانه شنبه ۴ بهمن ۹۹ فال شنبه 4 بهمن 99
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا