فال روزانه سه شنبه ۱۶ دی ۹۹ + فال تولد و فال حافظ

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
فال روزانه سه شنبه ۱۶ دی ۹۹ + فال تولد و فال حافظ,فال روزانه دقیق,فال امروز,فال هر روز,فال روزانه ,فال صحیح,فال و طالع بینی روزانه,فال تولد,فال حافظ با تعبیر,فال با معنی

فال روزانه سه شنبه ۱۶ دی ۹۹.png


فال روزانه متولدین فروردین

شاید انتظار داشته باشید که امروز برای شما روزی آرام و بی دردسر باشد، اما ناگهان کارها به هم می پیچند و شما مجبور می شوید با جدیت تمام مشغول انجام کارهایتان شوید و بی خیال استراحت و آرامش شوید. این که طوری رفتار کنید که انگار همه چیز تحت کنترلتان قرار دارد یک تاکتیک دفاعی موثر است برای این که دیگران به خودشان اجازه ندهند در مورد جزئیات نقشه هایتان شما را مورد سوال قرار دهند. در حال حاضر اصلا دلتان نمی خواهد که دیگران سر از کارهایتان در بیاورند، دلیل آن هم این است که می خواهید ابتدا خودتان از درست پیش رفتن نقشه هایتان مطمئن شده و بعدا آنها را با دیگران در میان بگذارید. داشتن نبوغ کافی نیست و باید شجاعت لازم برای عملی کردن ایده های خارق العاده ای که به ذهنتان می رسند را نیز داشته باشید. نگران مشکلاتی که ممکن است در سر راهتان قرار بگیرند نباشید و ابتدا همه جوانب را در نظر گرفته و سپس دلتان را به دریا بزنید.
فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما امروز از حرف زدن و وقت گذراندن با دوستانتان لذت می برید، اما در میانه یک بحث داغ ناگهان یادتان می افتد که باید سر کارتان برگردید. شاید این رفتارتان برای دیگران عجیب باشد و برایشان این سوال پیش بیاید که چرا چنین رفتاری از خودتان نشان می دهید، اما خودتان دلیل این رفتار را خوب می دانید و کارهایی مهمتر از تلف کردن وقتتان با بحث های بیهوده دارید. خودتان را با تلاش برای توجیه رفتارهایتان خسته نکنید، شما کارهای خیلی مهمتری برای انجام دادن دارید و باید انرژی و وقتتان را صرف آنها کنید. پس از پایان کارهای اصلیتان این فرصت را خواهید داشت که وقتتان را هر طوری که خودتان دلتان می خواهد بگذرانید. درحال حاضر متفاوت بودن برای شما اهمیتی بیش از تطابق و هماهنگی با دیگران دارد، اگر می خواهید دنیایتان را تغییر دهید باید با احساس معذب بودن ناشی از نادیده گرفتن انتظاراتی که دیگران از شما دارند، کنار بیایید.
فال امروز متولدین خرداد

امروز روابطتان با دیگران ممکن است فشارهای روانی غیر منتظره ای را برای شما به همراه داشته باشند که خودتان فکر می کنید بهتر است در مورد آنها صحبت نکنید. اما موفقیت شما بسته به این است که احساسات خود را بیان کنید؛ تا وقتی که قلبتان شاد و آزاد نباشد دنبال کردن اهداف حرفه ایتان که در حال حاضر اولویت اصلیتان هستند برای شما کار راحتی نخواهد بود. در هر صورت این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ گاه نباید خانواده تان را به خاطر کارتان نادیده بگیرید. این که فقط در ظاهر و به واسطه کلمات احساسات خود نسبت به عزیزانتان را بیان کنید کافی نیست. این باورهایتان نیستند که شما را آدم بهتری می کنند، رفتارتان مهم است! شما احساس می کنید که روش های قدیمیتان دیگر برای پیش بردن رابطه عاطفیتان به شما کمک چندانی نمی کنند، به جای این که زانوی غم بغل بگیرید به فکر راه هایی تازه برای این کار باشید.
فال روزانه متولدین تیر

امروز با وجود این که می دانید مورد حمایت دیگران قرار گرفتن تا چه حد می تواند احساس آرامش و امنیت را به شما منتقل کند، به هیچ عنوان حاضر نیستید به هیچ کسی اجازه بدهید زندگیتان را کنترل کند. خوشبختانه شما در حال حاضر کارهایتان دارند به خوبی پیش می روند و علاوه بر این که آزادی کافی برای تصمیم گیری در مورد مسائل مختلف زندگیتان را دارید، انگیزه کافی برای ادامه تلاش هایتان را نیز در اختیار دارید. هر گونه شک و تردیدی را کنار گذاشته و برای تحقق بخشیدن به رویاهایتان تمام توانتان را به کار بگیرید. شاید حفظ امنیت فعلیتان و باقی ماندن در ناحیه امنی که برای خود ساخته اید راحت تر باشد، اما نباید هیچ گاه اجازه دهید ترس هایتان سرنوشتتان را تعیین کنند. امروز برای شما آغازگر دوره ی جدیدی در زندگیتان خواهد بود. به ایده ها و افکاری که در این چند وقت اخیر ذهنتان را به خود مشغول کرده بوده اند رجوع کنید. اکنون زمان فوق العاده ای برای عملی کردن این ایده ها به نظر می رسد.
فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز از یک طرف تمایلی که به واکنش های ناگهانی و حساب نشده دارید شما را به سوی بیان افکار و احساساتتان بدون در نظر گرفتن هیچ چیز دیگری می کشاند و از طرف دیگر در نظر گرفتن و پذیرفتن محدودیت هایتان می تواند به رها کردن خودتان از ایده ای که می تواند عواقب بدی برایتان داشته باشد کمک کند. سعی کنید برای کمک به پیشرفت وضعیت زندگی خود دکوراسیون منزل و محل کارتان را بر اساس اصول فنگ شویی تغییر دهید. تخت خواب خود را طوری قرار دهید که رو به شرق یا غرب باشد، قرار دادن تخت خواب در حالت شمالی یا جنوبی باعث خواهد شد در طول شب به جای اینکه انرژی بگیرید انرژی از دست بدهید! تا جایی هم که می توانید آب بخورید تا ذهنتان باز و بدنتان سرحال و پرانرژی باشد. شما همیشه نیاز به تحسین و تایید دارید و وقتی که طرف مقابلتان عشق شما باشد این نیاز بیشتر نیز می شود؛ اگر احساس می کنید هرگونه کمبودی در این زمینه دارید بدون هیچ خجالتی در مورد آن صحبت کنید.
فال امروز متولدین شهریور

امروز صبح اگر می خواهید روزتان را پرانرژی شروع کنید یک دوش آب سرد بگیرید! درست است که هوای بیرون سرد است، اما باور کنید این کار عملکرد شما را در طول روز چند برابر بهتر خواهد کرد. اگر در ابتدای روز کمی شل بجنبید و کارهایتان را کندتر از حد معمول پیش ببرید مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد، زیرا در ساعات پایانی روز انرژی شما خیلی بیشتر خواهد شد.در ظاهر امر این طور به نظر می رسد که رابطه عاطفیتان نیازهای شما را برآورده می کند. اما در واقع در درونتان چیزی در جریان است که شاید خودتان هم خیلی از آن باخبر نباشید و یا خودتان را گول بزنید و آن را نادیده بگیرید. فاصله بین رویاهایتان و واقعیت دارد شما را آزار می دهد، اما نمی توان این مشکل را با یک پرش ناگهانی از بین برد. برای از بین بردن این فاصله باید افکار قدیمیتان را کنار گذاشته و با نگرشی جدید به زندگی نگاه کنید. شما مرد عشق های آتشین و دیوانه وار نیستید و از ابتدای رابطه عاطفیتان نیز تظاهر به این که چیزی غیر از این هستید نکرده اید، اما گاهی واجب است که دیوانه وار به شریک عاطفیتان عشق بورزید.
طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز روز خیلی خوبی برای رهایی از بارهای سنگینی است که بیهوده در زندگیتان به دوش می کشید، پس بی معطلی سراغ اصل مطلب بروید و از طفره رفتن دست بردارید. هر آدم بی مصرف و هر چیز اضافه ای که در زندگیتان دیدید او را از زندگیتان خط بزنید. شاید احساساتتان نسبت به همیشه کمی منفی باشند، اما شما می توانید از این وضعیت به نفع خودتان استفاده کنید. در واقع دیدن جنبه منفی مسائل مختلف می تواند به شما کمک کند اقدامات پیشگیرانه لازم را برای جلوگیری از آنها انجام دهید و تصمیماتی منطقی بگیرید. امروز بی صبرانه به دنبال شخصی خواهید بود که بتوانید افکار خود را با او در میان بگذارید. با این حال بهتر است در بیان افکار و احساسات خود احتیاط بیشتری به خرج دهید. مسلما شما دوستان و عزیزانی دارید که با شنیدن حرف هایتان شما را مورد قضاوت قرار نخواهند داد، اما به احتمال زیاد واکنشی که از آنها می بینید با آنچه انتظار دارید فرق خواهد داشت و این می تواند باعث ایجاد دلخوری شود.
فال روزانه متولدین آبان

برای خودتان از کاه کوه نسازید. شاید این طور احساس کنید که یک چیزی جلوی دیدتان را گرفته است و مانع آگاهی و بصیرت همیشگیتان شده است، اما در واقع شرایط به این بدی که شما فکر می کنید نیست؛ به خودتان اعتماد داشته باشید. شاید روابط عاطفیتان در بهترین وضعیت خود نباشند، اما این وضعیت آنقدر پیچیده نیست که شما از پس حل کردن آن برنیایید. با کمی فکر کردن به این موضوع و رجوع به احساساتی که سعی در سرکوب و نادیده گرفتن آنها دارید به چیزهایی پی خواهید برد که درس های مهمی برای شما به همراه خواهند داشت. شاید این درس ها زیاد باب میلتان نباشند اما با به کار بستن آنها پیشرفت قابل توجهی در روابط خود خواهید داشت. این اواخر برخی از کارهایتان را سرسری گرفته اید و نسبت به آنها بی تفاوت بوده اید؟ امروز وقت آن رسیده که توجه لازم را به کارهایتان بکنید و اقدامات لازم را در رابطه با آنها انجام دهید، در غیر این صورت قبل از آن که فکرش را بکنید به مشکل برخواهید خورد.
فال روزانه متولدین آذر

چه خودتان متوجه باشید و چه نباشید، در حال حاضر فرصت هایی در اختیارتان قرار گرفته اند که شاید پی بردن به آنها کمی برایتان دشوار باشد. شما احساس محدودیت می کنید و این طور به نظرتان می رسد که یک چیزی جلوی راهتان را گرفته است. شاید این پیامی است از کائنات برای این که به شما بگوید قبل از هر کاری کمی دست نگه دارید و برنامه هایتان را یک بار دیگر از نظر بگذرانید. امروز پیشرفت در رابطه عاطفیتان جایزه بیان کردن احساسات واقعیتان برای شما خواهد بود. شما باید مواظب رفتارهایی که از خودتان نشان می دهید باشید و احساسات آتشین خود را تحت کنترل در بیاورید تا حد و مرزی را زیر پا نگذارید و کسی را از خود آزرده خاطر نکنید. هر کسی برای خودش حد و مرزهایی را تعیین می کند، اگر می خواهید در روابط اجتماعی خود موفق باشید شما هم باید به حدودی که آنها برای خود تعیین کرده اند احترام بگذارید.
فال روز متولدین دی

امروز انگار احساساتتان محدود شده اند. شما نسبت به آنچه در گذشته انجام داده اید احساس بدی دارید و نمی توانید آن را فراموش کنید. این حالت شما خیلی سریع برطرف خواهد شد و به زودی خواهید فهمید بیش از آنچه لازم باشد خودتان را بخاطر گذشته سرزنش کرده اید؛ اینقدر به خودتان سخت نگیرید. امروز به نظر می رسد که شرایط موجود دست و پایتان را بسته است و نمی توانید به راحتی تصمیم گیری کنید. اگر نتوانید صبر کنید تا این وضعیت تغییر کند به خاطر اشتیاق زیادی که به نتیجه رسیدن به سریع ترین شکل ممکن دارید، این احتمال وجود دارد که از روی عجله دست به گرفتن تصمیمات اشتباهی بزنید. کمی داشتن کنترل روی نفستان و محدود کردن به موقع آن پیشرفت شما را به حداکثر خواهد رساند. ورق دارد به نفع شما بر می گردد و تلاش های بسیاری که کرده اید بالاخره به بار خواهند نشست و به شکل فرصت های تجاری و یا افزایش درآمد نتیجه خواهند داد.
فال متولدین بهمن

شما دارید دوره مهمی را پشت سر می گذرانید که با بررسی و ارزیابی برخی از برنامه هایی که برای زندگیتان دارید همراه است. احساس می کنید زمان دارد به سرعت می گذرد و موانع مختلف دست و پایتان را بسته اند، اما به احتمال زیاد اوضاع در واقع به آن پیچیدگی که در ظاهر به نظر می رسد نیست. امروز شما مجبور خواهید بود با موضوعی که این اواخر آن را پشت گوشتان انداخته بودید روبرو شده و آن را مورد رسیدگی قرار دهید. شاید در ابتدا این مسئله برایتان آزار دهنده باشد، اما در نهایت حالتان خیلی بهتر خواهد شد و احساس آزادی خواهید کرد. اینقدر از سختی زندگی گله و شکایت نکنید؛ لذت بردن از تک تک لحظات زندگی زمانی که بتوانید دست از سرکوب کردن احساستان به نفع منطق دست بردارید برای شما ممکن خواهد شد. باید در راه رسیدن به خواسته هایتان برای مبارزه کردن آماده باشید. منتظر ننشینید تا اتفاق هایی که انتظارشان را دارید خودبخود بیفتند و خودتان دست به کار شوید و شرایط لازم را فراهم کنید.
فال روزانه متولدین اسفند

زندگی به نظرتان خیلی پیچیده می آید و نمی‌دانید چطور باید این همه گره که دنیایتان را در بر گرفته‌اند را از هم باز کنید. خودتان را اسیر انرژی منفی نکنید و با داشتن نگرشی مثبت همزمان با تلاش برای حل مشکلاتتان از زیبایی های زندگی و محیط اطرافتان لذت ببرید. اگر می خواهید اوضاع روبراه شود سعی کنید نظم و ترتیب را در کارهایتان رعایت کنید و نهایت تمرکز را داشته باشید. شاید انجام این کار سخت تر از آنی باشد که به نظر می آید، اما اگر می خواهید خودتان را از موقعیتی که پیش آمده رها کنید برایتان لازم است. به جای این که در انزوا فرو بروید و در عالم افکار منفی غرق شوید خودتان را با کار و بودن در کنار دوستانتان سرگرم کنید. اگر می توانید زمانی را خالی کرده و کمی به خودتان و کارهایی که برایتان خوشایند هستند بپردازید تا از لحاظ روحی آرامش بیشتری داشته باشید. اگر فکر می کنید همراهی عشقتان حالتان را بهتر خواهد کرد در انجام این کارها او را نیز با خودتان همراه کنید.

منبع » همیارخاص
.
 
  • برچسب ها
    فال امروز سه شنبه 16 دی 99 فال روزانه سه شنبه 16 دی 99 فال روزانه سه شنبه ۱۶ دی ۹۹ فال سه شنبه 16 دی 99
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا