فال روزانه دوشنبه ۸ دی ۹۹ + فال تولد و فال حافظ

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
فال روزانه دوشنبه ۸ دی ۹۹ + فال تولد و فال حافظ,فال روزانه دقیق,فال امروز,فال هر روز,فال روزانه,فال صحیح,فال و طالع بینی روزانه,فال تولد,فال حافظ با تعبیر,فال با معنی

فال روزانه دوشنبه ۸ دی ۹۹.png


فال روزانه متولدین فروردین

هر عمل بدون فکر می تواند برایتان مشکل ساز شود بنابراین امروز قبل از هر اقدامی خوب فکر کنید. حال زمان خوبی برای استراحت نیست پس به جای آن تمام تمرکز تان را بر کارهای مهم تری که می خواهید انجام دهید، بگذارید. به نشانه های اطراف تان خوب گوش دهید زیرا حاوی پیامی هستند که می توانند به شما در گذراندن مسیر کمک کنند. در این روزها بیشتر به سلامت جسمانی تان اهمیت دهید. اگر تغذیه تان درست نباشد، انرژی لازم را برای به پایان رساندن کارهایتان نخواهید داشت. به زودی دری رویتان باز می شود که انتظارش را ندارید، با اعتماد به نفس کامل از آن رد شوید. درست است که ذهنتان درگیر دغدغه های حرفه ای است، اما عشقتان در انتظار عملی کردن وعده هایی است که برای امروز به او داده بودید، پس او را منتظر نگذارید.
فال روزانه متولدین اردیبهشت

باور این که چیز زیادی از امسال باقی نمانده است برای شما دشوار است و احساس می کنید از زمانتان به خوبی استفاده نکرده اید، اما جلوی گذشت زمان و فرا رسیدن آینده را نمی توانید بگیرید، همان طوری که کاری برای تغییر گذشته از دستتان برنمی آید. تنها زمانی که در دستان شماست زمان حال است و باید سعی کنید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و از اشتباهات گذشته خود درس عبرت بگیرید. شاید با خودتان فکر کنید که چطور می توانید وضعیت حرفه ای خو را بهبود ببخشید؛ در حال حاضر بهترین گزینه برای شما افزایش دانشتان از طریق ادامه تحصیل و یا گذراندن دوره های تکمیلی مرتبط با تخصصتان می تواند باشد. شاید به خودتان مطمئن باشید و فکر کنید که تمام پاسخ ها را می دانید اما بد نیست از دیگران نیز کمک بگیرید. شریک زندگی تان چند روزی ست که بهونه گیر شده است، موضوعی مهم نیست، کافی ست که زمان بیشتری را به او اختصاص بدهید تا مثل قبل شود. یه سفر داخلی کوتاه چیزی ست که شما به آن نیاز دارید، پس همین امروز برای آن برنامه ریزی کنید.
فال امروز متولدین خرداد

ذهن شما درگیر و خلاق است به همین دلیل دوست دارید که ایده های ناب خود را با دیگران نیز در میان بگذارید. فقط مراقب افراد سودجو باشید، زیرا ممکن است که از رو راستی شما سو استفاده کنند. فردی از دور حواسش به شماست. مراقب باشید تا کار اشتباهی انجام ندهید. شما امروز به فکر این هستید که چگونه می توانید رسیدن به اهدافتان را برای خودتان راحت تر کنید. قطعا اولین کاری که باید انجام دهید این است که نقشه هایتان را دوباره و ده باره از نظر بگذرانید و تمام احتمالات را در نظر بگیرید. دوم این که از افراد مورد اعتماد و همچنین متخصص تقاضای مشاوره و همفکری کنید و در نهایت این را به یا داشته باشید که هیچ میان بری برای رسیدن به موفقیت وجود ندارد و در راه رسیدن به خواسته هایتان باید تلاش کنید و عرق بریزید. امروز شما مهارت فوق العاده ای در گوش کردن به حرف های دیگران دارید و می توانید برای آنها همچون مشاوری دلسوز باشید. خودتان را برای در آغوش گرفتن آنها و پاک کردن اشک هایشان آماده کنید.
فال روزانه متولدین تیر

امروز با مرور خاطرات گذشته در ذهنتان احساس گرفتگی و ناراحتی می کنید و به ویژه روابط عاطفیتان ذهنتان را درگیر کرده اند. با خودتان آن چه از یک رابطه عاطفی ایده آل انتظار دارید را یک بار دیگر مرور کنید تا ببینید آنقدرها که فکر می کرده اید هم از خواسته ها و نیازهایتان مطمئن نیستید. شما اهداف خیلی بزرگی در سر دارید اما فقط برای احساس امنیت و آرامش می خواهید زندگیتان را به همان صورتی که هست ادامه دهید و از دنبال کردن رویاهایتان می ترسید. اما یادتان باشد که اگر اهداف و رویاهایتان شما را نمی ترسانند به اندازه کافی بزرگ نیستند و باید تغییر کنند. هر چیزی غیر ممکن به نظر می رسد مگر این که یک نفر خلافش را ثابت کند. حتی اگر قدمی که امروز بر می دارید بزرگ نیست و آنچنان به چشم نمی آید، ناامید نشوید زیرا هر چه بیشتر پیش روید، موفقیت های بیشتری را تجربه خواهید کرد. اگر سعی کنید انرژی و افکار خود را متمرکز کنید، کلید موفقیت در دستان تان خواهد بود. اگر می خواهید استرس های روزانه را تا حدودی از خود دور کنید، بازی و ورزش را فراموش نکنید.
فال و طالع بینی متولدین مرداد

شما تصمیم گرفته اید که اهمیت بیشتری به سلامتی خود بدهید و رژیم غذایی و برنامه ورزشی‌تان را به طور جدی سر و سامان بدهید. با وجود این که این ایده خیلی خوب و در عین حال ساده به نظر می رسد، باید کمی بیشتر به آن فکر کنید و مرز بین واقعیت و آنچه غیر ممکن است را تشخیص دهید. به نفعتان است که به جای تحولات کلی اما موقتی، با قدم های کوچک شروع کرده و کم کم پیش بروید. برای بدن تان احترام قائل شوید و با او آنطور که شایسته آن است برخورد کنید. از خوردن مواد غذایی مضر بپرهیزید و پس از کارهای سخت به بدن تان استراحت دهید. شما از وضعیت کنونی خود رضایت کامل را ندارید. اما بدانید که برای تغییر خودتان باید دست به کار شوید. امروز شخصیت شما بسیار قدرتمند است و چیز خاصی وجودتان را فرا گرفته که بعضی ها را جذب کرده و برخی دیگر را می ترساند. قدرت شخصیت شما می تواند برای اطرافیانتان منبع تجربه ها و احساسات تازه ای باشد، پس احساس خود را مخفی نکنید.
فال امروز متولدین شهریور

شما در آماده کردن لیست کارهایی که باید انجام دهید و برنامه ریزی برای آنها مهارت ویژه ای دارید و اکنون آماده اید تا برای آینده خود با جزئیات کامل و به صورت دقیق برنامه ریزی کنید. با این حال اوضاع در چند ماه آینده چندان قابل پیش بینی نخواهد بود و باید وسواس بیشتری در برنامه ریزی هایتان داشته باشید. البته جای هیچگونه نگرانی نیست، زیرا این برنامه ریزی ها همیشه قابل تغییر هستند و تصمیماتی که اکنون می گیرید شما را تا ابد محکوم به پایبندی به آنها نمی کند. انرژی مثبتی که امروز از اطرافیانتان دریافت می کنید می تواند برای ایجاد تغییراتی جدی و تصمیماتی بزرگ در رابطه با زندگی شخصی و خانوادگیتان برای شما بسیار الهام بخش باشد. دوستی از دست شما ناراحت است، اگر چه شما خودتان را مقصر نمی دانید اما بهتر است که از او دلجویی کنید. زندگی عاطفی شما به زودی وارد مرحله تازه ای می شود که بر روحیه شما نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.
طالع بینی روزانه متولدین مهر

فشاری که در چند هفته گذشته روی شانه هایتان بوده است دارد از بین می رود و می توانید روی مسائل شخصی خود تمرکز کنید. شاید به فکر عوض کردن محل زندگیتان و یا ایجاد تغییرات کلی در دکوراسیون منزلتان باشید، اما عاقلانه تر این است که قبل از دست به کار شدن یک بار دیگر به آنچه می خواهید انجام دهید خوب فکر کنید. پیش از آن که راه جدیدی را در پیش بگیرید باید تمام جنبه های مادی و معنوی آن را از نظر بگذرانید و بر اساس نتیجه این بررسی تصمیم گیری کنید. مجبور نیستید برای امروزتان زیاد پایبند برنامه ریزی های زمانی باشید، دست خودتان را باز بگذارید و کارها را به همان ترتیبی که دلتان می خواهد انجام دهید. در انتهای روز خبرهای خوشی به گوش تان می رسد. سعی کنید آنها را فعلا جار نزنید. اگر مجرد هستید، امروز نشانه ای را دریافت خواهید کرد که خبر از اتمام این دوران برایتان خواهد بود.
فال روزانه متولدین آبان

شما تاکنون سالی طولانی و پر از فراز و نشیب را پشت سر گذاشته اید و حالا که به عقب نگاه می کنید از این که زمان چطور به این سرعت گذشته تعجب می کنید و نگران این هستید که مبادا از وقتتان به درستی استفاده نکرده باشید. هنوز هم دیر نشده است و می توانید از زمانی که باقی مانده به درستی استفاده کنید تا زمانتان را بیش از این با برنامه ریزی اشتباه و کارهای بیهوده از دست ندهید. هیچ ترسی به دل راه ندهید. شما آنقدر قدرت دارید که می توانید هر آنچه بخواهید را به دست آورید. پس نگذارید ترس های کوچک و حس پشیمانی بر شما غلبه کند و مانع از پیشرف تان شود. راهی که در مقابل تان قرار گرفته، بر خلاف آنچه از بیرون به چشم می آید، روشن و واضح است. اگر احساس می کنید کارهایتان به هم گره خورده اند امروز را به خودتان استراحت بدهید تا بتوانید مهار افکار و احساسات خود را دوباره در دست بگیرید. این که بخواهید تحت تأثیر شرایط فعلی عشقتان را به باد انتقادهای نابجا بگیرید اصلا منصفانه نیست، مواظب رفتار خودتان باشید.
فال روزانه متولدین آذر

مسیر جدیدی را در پیش گرفته اید که عده ای سعی دارند سنگ جلوی پایتان بیاندازند، این اجازه را به آنها ندهید که در کار شما وقفه ایجاد کنند. اگر اشتباهی مرتکب شده اید، اصلا نگران نباشید زیرا راههای زیادی در پیش است و شما می توانید در طول این مسیر اشتباهات خود را جبران کنید. به جای احساس پشیمانی سعی کنید از تجربیات تلخ گذشته خود برای ساختن آینده ای بهتر استفاده کنید. حتی اگر آینده شرایط متفاوتی با آنچه شما فکرش را می کردید، پیش رویتان قرار داد، به جای پشیمانی و عقب کشیدن، خودتان را با آن وفق دهید. انعطاف پذیری نیز یکی دیگر از رازهای موفقیت شماست. به جای ایجاد تغییرات اساسی امروز در آرامش به بررسی وضعیت موجود ادامه دهید. شاید احساس کرده باشید طی چند هفته اخیر چیزی در محیط خانواده تان تغییر پیدا کرده است و امروز به واقعیت مسئله پی خواهید برد. در واقع یکی از نزدیکان شما در حال پشت سر گذاشتن برخی تغییرات اساسی بوده است و شما باید در کنار او بوده و در این زمینه یاری اش کنید.
فال روز متولدین دی

حالا که شلوغی و هیاهویی که این اواخر دور و برتان را فرا گرفته بود دارد فرو می خوابد می توانید به روال عادی کارهایتان بازگردید و رویاهای بزرگی که برای رسیدن به موفقیت دارید را دنبال کنید. با وجود جاه طلبی و میلی که به داشتن یک زندگی بهتر در خود احساس می کنید و دلتان می خواهد هر چه سریعتر دست به عمل بزنید، به نفعتان است که با سرعتی کمتر جلو بروید تا دچار سرنوشت خرگوش در داستان مسابقه لاک پشت و خرگوش نشوید. روی امروز تمرکز کنید و فردا را برای همان فردا بگذارید. کلامی که امروز به زبان می آورید بر دل ها خواهد نشست و دیگران را محسور خواهد کرد، پس اگر می خواهید فردی را تحت قرار دهید، امروز بهترین فرصت است. صداقت را نیز از یاد نبرید. در مورد چیزهایی که درباره آنها اطلاعات ندارید، از دیگران کمک بگیرید. امروز خیلی راحت می توانید کارهای نیمه تمام تان را به اتمام برسانید، پس معطل نکنید. برای رسیدن به آنچه می خواهید باید پیش از هر کاری تمام جزئیات نقشه هایتان را با دقت از نظر بگذرانید.
فال متولدین بهمن

احتمالا این اواخر زیاد نتوانسته اید با خودتان تنها باشید، اما اکنون فرصتی دست داده است تا کمی در عالم خودتان فرو بروید و افکار و ایده هایی که در سر دارید را مورد بررسی قرار دهید. برای رسیدن به موفقیت راههای زیادی وجود دارد که آنها را نادیده می گیرید. ترس را کنار بگذارید و قدم اول را محکم بردارید. برای تجربه چیزهای جدید از قدرت درونی تان کمک بگیرید و ببینید که چه چیزهای جدید و هیجان انگیزی را کشف خواهید کرد. یک دو راهی بر سر راهتان قرار گرفته که برای انتخاب این پا و آن پا می کنید. شاید بد نباشد کمی به خودتان زمان دهید تا در مورد انتخاب تان مطمئن تر باشید. امروز اگر حتی بتوانید یکی از پروژه هایی که برایتان اهمیت دارند را به انجام برسانید هم از نتیجه کارتان راضی خواهید بود و واکنش های مثبت اطرافیانتان هم به احساس رضایت و افتخار شما خواهند افزود. به فکر شروع رابطه ای هستید اما از بیان آن می ترسید، اگر صادقانه حرف دلتان را به زبان آورید، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.
فال روزانه متولدین اسفند

شما بیش از هر زمان دیگری مصمم هستید تا اهداف و رویاهای خود را عملی کنید. خیالتان راحت باشد، تلاش و پشتکار شما را هر چقدر که بخواهید به سوی قله های مورد نظرتان پیش خواهند برد. با این حال در نظر داشته باشید عاقلانه تر این است که زیاد عجله نکنید، در غیر این صورت در میانه راه دائم مجبور خواهید شد به عقب باز گردید تا ریزه کاری هایی که از قلم انداخته اید را جبران کنید. سعی کنید هر کاری را یا درست و کامل انجام دهید و یا اصلا انجام ندهید. امروز به جای انجام کارهای جدی و مهم و بیرون رفتن از خانه، به کارهای خانه رسیدگی کنید و وقت تان را در کنار دیگر اعضای خانواده بگذرانید. در خانه ممکن است صحبت هایی بشنوید که از آن بی خبرید، ساده از آنها نگذرید زیرا موضوع مهمی در میان است. شما همیشه فردی خوش اخلاق و خوشرو هستید، اما نگرانی هایی که در مورد رابطه عاطفیتان دارید خنده را از لب هایتان ربوده اند. یادتان باشد عاشقی نباید همیشه همراه با غم و غصه باشد.



منبع » همیارخاص
.
 
آخرین ویرایش:
  • برچسب ها
    فال امروز دوشنبه 8 دی 99 فال دوشنبه 8 دی 99 فال روزانه دوشنبه 8 دی 99 فال روزانه دوشنبه ۸ دی ۹۹
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا