فال روزانه دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹ + فال تولد و فال حافظ

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
.


فال روزانه دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹ + فال تولد و فال حافظ,فال روزانه دقیق,فال امروز,فال هر روز,فال روزانه,فال صحیح,فال و طالع بینی روزانه,فال تولد,فال حافظ با تعبیر,فال با معنی




فال روزانه متولدین فروردین

امروز همچون کودکی بازیگوش هستید که با شیطنت به دنبال بازی و تفریح می گردد. ولی بهتر است مانند یک آدم بالغ رفتار کنید؛ نه این که بخواهید کودک درونتان را سرکوب کنید، ولی باید بدانید چه وقت بچگانه رفتار کنید و چه وقت نکنید. شما می خواهید علاقه خود را به کسی که دوست دارید نشان بدهید، با این حال شاید فکر کنید اگر برخی چیزها را از او مخفی نگه دارید کارها بهتر پیش خواهند رفت. ولی فرار کردن از واقعیت فایده ای ندارد و نمی توان تا ابد حقیقت را پنهان کرد. پس تا فرصت باقیست و شرایط مساعد است واقعیت ها را به زبان بیاورید. امروز روز فوق العاده ای برای شرکت در فعالیت ها و تفریح های گروهی خواهد بود، این فرصت را از دست ندهید.
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز احتمالا دلتان می خواهد همه بدانند که چه احساسی دارید و از این که احساسات خود را بیان کنید خجالت نخواهید کشید. اجازه ندهید ذهنتان شما را محدود کند و به احساسات خود اجازه دهید سکان کشتی قلبتان را در دست بگیرند. شما خیلی خوب می توانید تشخیص دهید که چه کاری باید انجام شود و خوشبختانه دیگران نیز به قدرت تشخیص شما اطمینان دارند. ولی باید مواظب باشید که رفتارهای مستبدانه از خودتان نشان نداده و دیگران را به انجام کاری که خودشان نمی‌خواهند وادار نکنید. حتی اگر فکر می کنید نظرهای آنها منطقی نیستند هم اول باید به حرفشان گوش کنید و قبل از گرفتن تصمیم نهایی نظر دیگران را نیز بسنجید. اجازه ندهید احساسات کنترل منطق شما را به دست بگیرند.
فال امروز متولدین خرداد

امروز محکم سر پایتان بایستید و اجازه ندهید دیگران شما را از این سو به آن سو بکشند. شاید فکر کنید بهتر است برای حفظ آرامش به دیگران اجازه بدهید کارها را همان طوری که می خواهند پیش ببرند، اما این کار ممکن است رویاها و اهداف شما را تحت تأثیر قرار دهد. شما هنوز هم فرصت‌هایی که در انتظارتان هستند را به وضوح می بینید، ولی از این که برای رسیدن به آنها انرژی کافی داشته باشید و بتوانید به تلاش‌هایتان ادامه بدهید مطمئن نیستید. اعتماد دوستانتان به شما و توانایی‌هایتان همچون اکسیری گرانبها به قلب خسته تان قوت خواهد بخشید و شما را برای مواجهه با مشکلاتی که پیش رو دارید آماده خواهد ساخت.
فال روزانه متولدین تیر

محض رضای خدا امروز تصمیم خودتان را بگیرید، هر چه بیشتر در انتخاب راهی که می خواهید در پیش بگیرید تردید داشته باشید احتمال این که راه اشتباه را انتخاب کنید بیشتر خواهد شد. امروز تردیدهایی در وجود خود احساس می کنید که شروع هر نوع کار و یا رابطه جدیدی را برایتان دشوار می سازد. کمبود وقت در برنامه ریزی‌هایتان ایجاد مشکل می کند و شاید نتوانید در برنامه ریزی هایتان برای دوستان و یا کسی که دوست دارید به اندازه کافی وقت بگذارید. از طرف دیگر مسائل مادی نیز ممکن است این مشکل را سختتر کنند. زیرا شرایط اقتصادی فعلیتان به شما اجازه ولخرجی در این زمینه ها را نمی‌دهند. اگر یاد بگیرید منابع مالی‌تان را مدیریت کنید و بیشتر صرفه جویی کنید پاداش این کار خود را خواهید گرفت.
فال و طالع بینی متولدین مرداد

حتی اگر اوضاع در حال حاضر بحرانی باشد هم فکر می کنید که کارها خیلی خوب پیش خواهند رفت و همه چیز روبراه خواهد شد. ولی با وجود این نگرش مثبت شما امروز ممکن است سر و کله یک نفر پیدا شود که شما را در این زمینه دچار تردید کند. شاید حتی دیگران نیز تحت تاثیر او و حرف‌هایش قرار گرفته و شما را متهم به بی خیالی کنند. مثبت نگری ویژگی بسیار ارزنده ای است، به شرط آن که حقیقت را نادیده نگیرید. پس با ذهنی باز و قلبی صادق به مشکلات موجود نگاه کنید. درست است که بزرگ شده اید، ولی هیچ اشکالی ندارد که گاهی به کودک درونتان اجازه بدهید آزاد باشد. به دیدن دوستانتان بروید و با آنها خاطرات قدیم را زنده کرده و از ته دل بخندید.
فال امروز متولدین شهریور

امروز شاید با همان چیزهایی مواجه باشید که دیروز هم بوده‌اید، با این تفاوت که امروز می توانید با دید بهتری به آنها نگاه کنید و فرصت های موجود در آنها را ببینید. با این حال توقعاتتان آنقدر زیاد و غیر منطقی هستند که باید در آنها تجدید نظر کنید. کمی واقعگرایی در افکارتان شما را قادر می سازد که اعتدال را رعایت کنید. اگر با نگرشی منطقی به کاری که باید انجام دهید نگاه کنید نتایج خیلی بهتری به دست خواهید آورد. شما نیاز شدیدی به خنده و شوخی دارید، پس اگر چنین فرصتی برایتان فراهم شد آن را به هیچ قیمتی از دست ندهید. امشب می توانید برای شما بهترین شب این ماه باشد، پس زمینه های لازم برای آن را فراهم کنید.
طالع بینی روزانه متولدین مهر

هرچند احتمال این که بتوانید به سطح جدیدی از درک متقابل با اطرافیان و نزدیکان خود برسید وجود دارد، این هم ممکن است که پیش از رسیدن به توافق عصبی شده و کنترل رفتار خودتان را از دست بدهید. برای این که بتوانید اوضاع را روبراه کنید باید زمان زیادی را صرف صحبت کردن با آنها کنید و اگر زود تسلیم شوید تمام موفقیت های قبلیتان را نیز از دست خواهید داد. فرار از مشکلات مسابقه ای است که هیچ گاه در آن برنده نخواهید شد، سعی کنید با مشکلات خود روبرو شده و آنها را حل کنید. مهمترین کاری که امروز باید انجام دهید این است که خونسردی خودتان را حفظ کنید و قدم به قدم در راه حل مشکلات خود پیش بروید.
فال روزانه متولدین آبان

با وجود این که شما آبانی ها معمولا به واقع گرایی شناخته می شوید امروز به طور موقت به باشگاه «خوش خیال ها» پیوسته‌اید و اعتماد به نفستان به طور غیر معقولی بالا رفته است. البته که شما خیلی زود به رفتار منطقی و عمل گرایانه خود باز خواهید گشت، اما شاید بتوانید از این اعتماد به نفس بالایتان استفاده های مثبتی هم بکنید. متاسفانه آن هایی که قول همکاری به شما داده بودند حالا که پای عمل به حرف‌هایشان در میان است دارند یکی یکی از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند. نه این که آنها تنبل و یا بد قول هستند؛ مشکل کار اینجاست که آنها نمی‌توانند مثل شما نتیجه کار را در ذهن خود تصور کنند و انگیزه ای که شما دارید را ندارند. فعلا فقط روی خودتان حساب کنید!
فال روزانه متولدین آذر

شما در حال حاضر می توانید ایرادها و کمبودهای دیگران را ببینید ولی آنها را همان طوری که هستند و بی آنکه قضاوتی در موردشان بکنید قبول داشته باشید و این فوق العاده است. همچنین می توانید درک کنید برخی چیزها را باید همانطور که هستند پذیرفت؛ شاید این احساس چندان خوشایند نباشد، ولی پذیرش حقیقت خیلی رضایت بخش تر از رویاپردازی بر اساس غیر ممکن ها است. امروز بالاخره نوبت شما رسیده است که سر پا ایستاده و آن چه احساس می کنید را به زبان بیاورید. اجازه ندهید دیگران شما را به سمتی که دلتان نمی خواهد هدایت کنند و کنترل اوضاع را در دست بگیرید. اگر حرف ها و کارهایتان دیگران را متعجب کرده و یا باعث ایجاد تنش شد فکر نکنید باید انجام آنچه به نظرتان درست می آید را متوقف کنید.
فال روز متولدین دی

امروز اعتماد به نفسی بیش از همیشه دارید که در انجام پروژه‌هایتان به شما کمک می کند و اوضاع نسبتا خوب دارد پیش می رود. کارهایی که اولویت بالایی ندارند را به حال خود رها کنید و ذهن خود را با آنها درگیر نکنید، بعدا سر فرصت به آنها رسیدگی خواهید کرد. درست است که داشتن اعتماد به نفس و دوری از استرس خوب است، ولی نباید در خواب خرگوشی فرو بروید و انگیزه خود برای تلاش و کوشش مداوم را با خیال این که کارها خوب پیش خواهند رفت از دست بدهید. شما معمولا آدم چندان رمانتیکی نیستید، ولی بد نیست امروز سنت شکنی کرده و احساسات عاشقانه خود را با شور و هیجان به زبان بیاورید.
فال متولدین بهمن

حالا دیگر زمان آن فرا رسیده است که در مورد رویاهایتان با نزدیکانتان حرف بزنید، به ویژه اگر این اواخر زیادی در عالم خیالاتتان فرو رفته و از آنها فاصله گرفته باشید. این کار شاید در وهله اول ریسک بزرگی به نظر بیاید، ولی مخفی کردن افکار و احساساتتان شما را روز به روز در انزوای بیشتری فرو خواهد برد. اگر با دیگران در مورد نیازهایتان حرف بزنید، حداقل به آنها و خودتان فرصتی داده‌اید تا خواسته‌هایتان را برآورده کنند. امروز ممکن است با موقعیت یا شخصی روبرو شوید که با آن چیزی که شما انتظار داشته‌اید کاملا فرق دارد. این وضعیت ممکن است چالشهایی را برای شما به همراه داشته باشد که به ویژه اگر بخواهید لجبازی به خرج دهید برای شما دردسرهای زیادی را ایجاد خواهد کرد.
فال روزانه متولدین اسفند

امروز شاید طوری رفتار کنید که انگار هر اتفاقی بیفتد هم در اوج آرامش و خونسردی هستید. ولی واقعیت این است که شما به شدت دچار دوگانگی شده‌اید. شما به یک دو راهی رسیده‌اید و باید تصمیم خودتان را بگیرید و تنها یکی از این دو راه را می توانید انتخاب کنید و باید بی‌خیال دیگری شوید. قطب نمای خود را تنظیم کنید، برای خودتان دعا کنید و به حس درونیتان رجوع کرده و راهی که فکر می کنید درست است را در پیش بگیرید. شما معمولا خودتان را با جریان امور هماهنگ می کنید و این روش تا کنون برایتان خیلی مناسب بوده و کمک زیادی به شما کرده است. اما در حال حاضر در وضعیتی کاملا متفاوت قرار گرفته‌اید و روش های قدیمی‌تان دیگر کمک چندانی به شما نخواهند کرد.
**************************************************




منبع » همیارخاص
.
 
  • برچسب ها
    فال امروز دوشنبه 10 آذر 99 فال دوشنبه 10 آذر 99 فال روزانه دوشنبه 10 آذر 99 فال روزانه دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا