فال روزانه جمعه ۳ بهمن ۹۹ + فال تولد و فال حافظ

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
فال روزانه جمعه ۳ بهمن ۹۹ + فال تولد و فال حافظ,فال روزانه دقیق,فال امروز,فال هر روز,فال روزانه,فال صحیح,فال و طالع بینی روزانه,فال تولد,فال حافظ با تعبیر,فال با معنی

فال روزانه جمعه ۳ بهمن ۹۹.png

فال روزانه متولدین فروردین

امروز ممکن است فردی در محل کارتان شما را به جهت های تازه ای راهنمایی کند و شما باید تمام گزینه هایی که پیش رویتان قرار گرفته اند را پیش از برداشتن حتی یک قدم به طور کامل بررسی کنید. شاید آن چه به شما پیشنهاد می شود دربرگیرنده فراگیری یک مهارت جدید، یک جهت فکری تازه و یا تغییر در منبع درآمد شما باشد یا شامل چیزهایی شود که به نظرتان غیر عادی می رسند، اما جای هیچ گونه نگرانی نیست. دنیای اطراف ما با چنان سرعتی دارد تغییر می کند که دیگر هیچ چیزی نباید مایه تعجب شما شود! امروز در کنار شخصی قرار خواهید گرفت که از شخصیت بسیار جالبی برخوردار است. شما نقاط مشترک زیادی با هم دارید و از صحبت کردن با یکدیگر و پیدا کردن شناخت بیشتر نسبت به هم لذت خواهید برد. سعی کنید راهی برای ادامه ی ارتباط با این شخص پیدا کنید. اگر این شخص از جنس مخالف باشد احتمال اینکه احساس کنید دارید عاشق می شوید بسیار زیاد است.
فال روزانه متولدین اردیبهشت

یکی از دوستان اه دورتان ممکن است با شما تماس گرفته و یا حتی به صورت حضوری به دیدنتان بیاید و خبرهای تازه ای برای شما داشته باشد که به یک باره جهت تازه ای به زندگی شما خواهند بخشید. شاید او شما را به یک پروژه کاری، دوره آموزشی و یا حضور در یک جمع جدید دعوت کند، به هر حال شما از همراه شدن با او و شنیدن حرف هایی که برای گفتن به شما دارد لذت خواهید برد. تمایلی که شما به محکم تر کردن رابطه عاطفی خود حس می کنید شما را به گفتن چیزها و احساساتی تشویق خواهد کرد که در حالت عادی آنها را از دیگران مخفی نگه می داشته اید، بهتر است به طرف مقابلتان کمی فرصت بدهید تا به گفته هایتان فکر کند. گره‌ای در کارهای شما افتاده و به رغم‌ اینکه تلاش زیادی به خرج‌داده‌اید، این گره باز نشده است، امروز این مشکل برطرف می‌شود. دوست دارید باور کنید که بیشترین انرژی را در دنیا دارید، اما بهتر است زیاد به خود سخت نگیرید و کمی هم استراحت کنید.
فال امروز متولدین خرداد

دیگران اغلب نمی توانند خودشان را با سرعتی که شما دارید هماهنگ کنند و بی آن که حتی کسی به گرد پایتان برسد، مدام از یک کار به کاری دیگر می پرید اما حالا وقت آن رسیده است که سرعتتان را کم کرده و کارهایتان را یک به یک و با تمرکز زیاد انجام دهید تا بتوانید با دیگران همکاری کنید. انجام کارها به صورت گروهی در حال حاضر به نظرتان خیلی جذاب می رسد و توجهتان از اهداف و نیازهای شخصیتان به خواسته های دیگران و منافع عمومی تغییر جهت داده اند. فقط این نکته را باید در نظر داشته باشید که کار گروهی به این معنا نیست که هر کسی هر چیزی که گفت باید قبول کنید، اجازه ندهید دیگران شما را به هر سویی که می خواهند بکشانند. از همین امروز تصمیم بگیرید که تحت هر شرایطی حداقل چند ساعت در هفته را فقط به خودتان و کارهایی که دوست دارید اختصاص دهید. خبری فرخنده به دست شما می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و آنها را در این شادی سهیم نمایید.
فال روزانه متولدین تیر

امروز این که باور داشته باشید هر چیزی که بخواهید و روی آن تمرکز کنید را به دست خواهید آورد به شما قدرت بسیاری خواهد بخشید، اما دیدن این که پیشرفت کارها کندتر از آنچه انتظار داشته اید است نیز می تواند باعث ایجاد احساس خشم و سردرگمی در وجود شما شود. یادتان باشد که همیشه پیشگیری بهتر و آسانتر از درمان است، پس قبل از این که هر اقدامی کنید همه جوانب و مشکلات احتمالی را در نظر بگیرید تا بعدا در مقابله با مشکلات ناگهانی وقت و انرژی خود را بیهوده هدر ندهید و مجبور به تحمل فشار عصبی نیز نباشید. امروز به شخص جدیدی معرفی خواهید شد که قطعا یک دوستی عمیق و جدی با این شخص برقرار خواهید کرد. عادت دارید در خصوص رفتار اطرافیان عجولانه قضاوت کنید، چنین رویکردی شما را به فرد منفوری تبدیل کرده که کسی علاقه‌ای با نشست و برخواست با شما ندارد. امروز تصمیم به تغییر این روحیه بگیرید و عجولانه‌ قضاوت‌کردن را کنار بگذارید.
فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز هر چقدر تعهدات و مسئولیت های بیشتری را بپذیرید از میزان خوشحالی خود خواهید کاست، زیرا امروز از آن روزهایی است که اصلا حال و حوصله کار کردن را ندارید و ترجیح می دهید حتی اگر کارهای ناتمام زیادی در لیست کارهای روزانه تان داشته باشید، وقتتان را به تفریح و استراحت بگذرانید. شاید بتوانید با ایجاد تغییر در برنامه ها و اولویت هایتان وقتی را هم برای تفریح و استراحت کنار بگذارید، اما حتما افرادی که تحت تاثیر تغییرات ایجاد شده در برنامه هایتان قرار خواهند گرفت را در جریان بگذارید تا از ایجاد بحث و دلخوری جلوگیری کرده باشید. هر کاری که امروز پشت گوش می اندازید را حتما مجبور خواهید بود بعدا و شاید در وقتی که اصلا برایتان راحت نیست، انجام دهید. اگر دلتان می خواهد فعالیتتان زیاد باشد می توانید در یک باشگاه فیتنس و بدنسازی ثبت نام کنید. راه های بسیاری برای فعال نگه داشتن همزمان ذهن و جسمتان وجود دارند. علاوه بر این، این کارها فرصت پیدا کردن برخی دوستان جدید و ارزشمند را نیز برای شما فراهم خواهند کرد.
فال امروز متولدین شهریور

امروز سهم خودتان از تفریح و استراحت را از دنیای اطرافتان طلب کنید. در بیان خواسته هایتان صداقت داشته باشید، حتی اگر ترجیح می دهید از همه دنیا فاصله گرفته و یکی دو روزی خودتان را در خانه حبس کنید و تمام وقتتان را به دور از هیاهوی دنیای اطرافتان به استراحت بگذرانید تصمیم با خود شماست. امروز تماسی تلفنی از جانب یکی از دوستان و یا شریک زندگیتان برای شما با خبرهایی همراه خواهد بود که مدت ها در انتظار و یا حتی آرزوی شنیدن آنها بوده اید. برنامه‌ای برای آینده ندارید، چنین رویکردی نه تنها شما را به دستاوردی چشمگیر در زندگی نمی‌رساند، بلکه اعتبار و آبروی‌تان را نیز در نزد دوستان و همکاران زیر سوال می‌برد، در نتیجه از امروز نقشه‌ای بلند ‌مدت برای زندگی‌تان ترسیم کنید و هدف‌های‌ خود را با جدیت دنبال نمایید. امروز به منزل یکی از دوستان یا آشنایان نزدیک دعوت شده‌اید، این مهمانی را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید.
طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز کمی احساس تنبلی و بی حوصلگی می کنید. اگر چنین احساسی دارید بهتر است فرصتی که سر راهتان قرار می گیرد را به سادگی از دست ندهید. شاید فرصت سفر به جایی برایتان پیش بیاید که تا به حال به آنجا نرفته اید. شاید بدهی احساسی که یک نفر از گذشته به شما داشته است امروز ناگهان ذهنتان را مشغول کرده باشد، اما حوصله این که بخواهید دنبال آن را بگیرید را هم ندارید و چه بهتر! همیشه یادتان باشد که هر گاه انرژی منفی را از زندگی خود خارج کنید انرژی مثبت جایگزین آن خواهد شد. یکی از آشنایان که ادعای دوستی زیادی با شما دارد، دائم خودش را به شما نزدیک‌تر کرده است و ادعای رفاقتی عمیق و ماندگار دارد، اما این ادعا، دروغی بیش نیست و این فرد می‌خواهد از شما سوء‌استفاده کند، در نتیجه از همین امروز رابطه‌تان را با وی تغییر دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان انتظار دارد که بعدازظهر را در کنار هم بگذرانید، این فرصت مهیا خواهد شد و بعدازظهری عاشقانه را تجربه خواهید کرد.
فال روزانه متولدین آبان

امروز تماس و یا ایمیل غافل گیر کننده ای از جانب یکی از دوستانی که برای مدتی از او بی خبر بوده اید دریافت خواهید کرد. به احتمال زیاد شما به فکر این آشنای قدیمی خود بوده و از این که از حال او با خبر می شوید خوشحال خواهید شد. تغییراتی در وضعیت حرفه ای این دوست شما ایجاد شده اند که می توانند فرصت های تازه ای را برای شما نیز به همراه داشته باشند. آنچه دوستتان را می گوید بشنوید و راجع به آن فکر کنید، اما پیش از تصمیم گیری در مورد آن کمی صبر کنید. امروز در محل کار یا منزل، با مشکلاتی روبرو خواهید شد، برای حل این مشکلات کاری از دست شما بر نمی‌آید و چاره‌ای ندارید که از دوستان و همکاران کمک بگیرد. روز بسیار حساسی را شروع کرده‌اید و اگر مواظب نباشید، اشتباه فاحشی را مرتکب خواهید شد، در نتیجه شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید تا دست از پا خطا نکنید. پولی که قرض داده بودید ممکن است امروز در کمال ناباوری به دستتان برسد.
فال روزانه متولدین آذر

امروز ممکن است با بیان کردن احساسات خود بدون آن که کمی به آن چه می خواهید بگویید و عواقبی که می تواند برایتان داشته باشد فکر کنید علاوه بر احساسات خود، رابطه تان را نیز به خطر بیندازید. به زبان آوردن نیازها و ترس هایتان تنها بخشی از یک رابطه عاطفی موفق را تضمین می کند، شما باید برای یک رابطه صمیمانه طرف مقابلتان را نیز به انجام این کار تشویق کرده و طوری به حرف هایش گوش کنید که به شما اعتماد کند. امروز روز شانس و اقبال شماست، پس خودتان را برای هر نوع غافلگیری فوق العاده ای آماده کنید. شاید یک غافلگیری در ارتباط با مسائل مالی برایتان پیش بیاید، شاید هم یک نفر با پیشنهادی هیجان انگیز برای پروژه ای وسوسه انگیز به سراغتان بیاید. در هر صورت باید سعی کنید از تمام موقعیت هایی که امروز سر راهتان قرار می گیرند حداکثر استفاده را ببرید. خوشبختانه در حال حاضر شرایط به گونه ای است که هر فعالیتی را که آغاز کنید به موفقیت ختم خواهد شد.
فال روز متولدین دی

امروز نشان دادن این همه انرژی مثبت که در وجود خود احساس می کنید به دیگران شاید چندان کار عاقلانه ای نباشد. نشاط و اطمینان خاطر شما از این که برنامه هایتان در هفته های آینده به خوبی پیش خواهند رفت، می تواند برای آنهایی که به اندازه شما از این نقشه ها مطمئن نیستند آزار دهنده باشد. خوشبختانه سیاست و مهارتی که شما دارید به خوبی به کارتان خواهند آمد، اما به شرط آن که این نکته را به یاد داشته باشید که برای رسیدن به یک مقصد هزاران راه مختلف وجود دارند. به دیگران اجازه دهید به روش خودشان و با همان سرعتی که خودشان صلاح می دانند پیش بروند تا از چالش ها و درگیری های غیر ضروری دوری کنید. گرفتار مشکلی شده‌اید و این مشکل فکر و ذهن شما را حسابی مشغول کرده است، اما غم به دل خودتان راه ندهید چرا همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز متوجه این مشکل می‌شود و به شما در حل آن کمک خواهد کرد.
فال متولدین بهمن

شما دارید سعی می کنید در معادله هایی که پیش رو دارید مقدار بخش های ثابت معادله را هر چقدر که می شود بالاتر ببرید تا با مجهول های کمتری مواجه باشید و خیالتان از جانب این که به مشکل خاصی برنخواهید خورد راحت باشد. سعی کنید واقعیت ها را ببینید و مثل همان شخصی که در واقع هستید رفتار کنید تا احساس آرامش بیشتری داشته باشید. بعضی روزها روز برنامه ریزی و بعضی دیگر روز اجرای آنها هستند. شاید امروز عملکرد چندان قابل توجهی نداشته باشید، ولی قدرت های تحلیلی و استدلالی شما در اوج خود قرار دارند. امروز اصلا دلتان نمی خواهد که تنها باشید و انرژی زیادی را برای جمع کردن دوستانتان به دور خودتان صرف می کنید و دوست دارید افکار و رویاهایتان را با آنها در میان بگذارید. خوشبختانه شما می توانید جمعی که دلتان می خواهد را دور هم آورده و از یک دورهمی صمیمانه لذت ببرید و علاوه بر آن روابط خود را محکم تر از قبل کنید.
فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما در رابطه با عقاید و نظرات خود کمی تعصبی رفتار می کنید و به سادگی در رابطه با مسائل اجتماعی با دیگران وارد بحث هایی نسبتا تند می شوید. با وجود این که دفاع از نظراتتان در حال حاضر خیلی مهم و ضروری به نظرتان می رسد، بحث و مشاجره به احتمال زیاد نتیجه مثبتی برایتان به همراه نخواهد داشت. نظرات منحصر به فرد شما می توانند برای دیگران الهام برانگیز باشند، اما اگر رنگ غرور و از خود راضی بودن به خود بگیرند واکنش منفی در آنها ایجاد خواهند کرد. یادتان باشد که احترام یک خیابان دو طرفه است، اگر می خواهید به اعتقادات شما احترام گذاشته شود شما هم باید به عقاید دیگران احترام بگذارید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز با فردی روبرو می‌شوید و در اولین نگاه به وی دل می‌بازید. اعتماد به ‌نفس سرشاری دارید و انسان خوش‌ مشربی هستید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستان و آشنایان خود را گسترش دهید


منبع » همیارخاص
.
 
آخرین ویرایش:
  • برچسب ها
    فال امروز جمعه 3 بهمن 99 فال جمعه 3 بهمن 99 فال روزانه جمعه 3 بهمن 99 فال روزانه جمعه ۳ بهمن ۹۹
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا