عکس قران و تسبیح

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
عکس قران و تسبیح جدید , جدیدترین عکس قران و تسبیح , عکس قران و تسبیح بروز , عکس قران و تسبیح برای گوشی ,

قرآن کلام خدا و کتاب آسمانی مسلمانان است که به وسیله جبرئیل به حضرت محمد(ص)، وحی شد. مسلمانان محتوا و الفاظ قرآن را نازل‌شده از سوی خداوند می‌دانند؛ همچنین معتقدند قرآن، معجزه و نشانه پیامبری حضرت محمد(ص) و آخرین کتاب آسمانی است. این کتاب بر معجزه‌بودن خود تأکید کرده و دلیل اعجازش را آن دانسته است که کسی نمی‌تواند مانندی برای آن بیاورد.

عکس قران و تسبیح (1).jpg


عکس قران و تسبیح (2).jpg


عکس قران و تسبیح (3).jpg

نخستین ترجمه کامل قرآن به زبان فارسی، در قرن چهارم قمری و به زبان لاتین، در قرن ششم قمری(دوازدهم میلادی) نوشته شده است. این کتاب نخستین بار در سال ۹۵۰ق(۱۵۴۳م)، در ایتالیا به چاپ رسید. اولین چاپ آن توسط مسلمانان، در سال ۱۲۰۰ق، در سن پیترزبورگ روسیه صورت گرفت. ایران اولین کشور مسلمان بود که قرآن را در سال‌های ۱۲۴۳ق و ۱۲۴۸ق، چاپ کرد. قرآنی که امروز با نام عثمان طه‏ شناخته‌شده، بر پایه چاپ مصر است.

عکس قران و تسبیح (4).jpg


عکس قران و تسبیح (5).jpg

نام‌های فراوانی برای قرآن ذکر کرده‌اند. قرآن، فرقان، الکتاب و مُصحَف مشهورترینِ آنها است. نام مصحف را ابوبکر بر آن نهاده است؛ اما دیگر نام‌ها در خود قرآن ذکر شده است. قرآن مشهورترین نام این کتاب است. این واژه در لغت به معنای خواندنی است و همراه با الف و لام، پنجاه بار در قرآن به کار رفته است که در همهٔ آن کاربردها منظور کتاب قرآن است؛ همچنین بدون الف و لام، بیست بار در قرآن آمده است که در سیزده مورد، کتاب قرآن معنا می‌دهد.

عکس قران و تسبیح (6).jpg


عکس قران و تسبیح (7).jpg


عکس قران و تسبیح (8).jpg

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، انتخابات مجمع تخصصی کانون‌های قرآن و عترت وزارت بهداشت در بستر فضایی مجازی با مشارکت ۶۳ دبیر کانون‌های قرآن و عترت در دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شد.

به دنبال برگزاری این انتخابات در سه مرحله، در این دوره از انتخابات ۲۹ نفر کاندیدا شدند و نتایج نهایی این انتخابات با معرفی هفت عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل اعلام شد.

علی بدیع الزمان از دانشگاه علوم پزشکی قم، سیده نسیم حلیمی پور از دانشگاه علوم پزشکی ایلام، محمد حسین رضایی از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، فاطمه منتظری توکلی از دانشگاه علوم پزشکی کرمان، هادی ساوری از دانشگاه علوم پزشکی گلستان، نگین قلی زاده از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و علیرضا روغنی از دانشگاه علوم پزشکی کاشان در انی انتخابات به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.
 
آخرین ویرایش:
  • برچسب ها
    عکس قرآن برای پروفایل عکس قرآن و گل نرگس عکس قران با گل برای پروفایل عکس قران با گل رز عکس قران در دست دختر عکس قران و تسبیح و گل برای پروفایل عکس پروفایل قران و خدا پروفایل قران و تسبیح و گل
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا