عوارض خود ارضايي از نظر علمي در زنان نی نی سایت

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
بررسی موضوع " عوارض خود ارضايي از نظر علمي در زنان نی نی سایت " در سایت همیارخاص بهمراه نظرات کاربران..

سوال مطرح شده :

عوارض خود ارضايي از نظر علمي در زنان


پاسخ کاربران :


کسی که زیاد استمناء می کند گرفتار لرزش دست می شود البته در بعضی موارد عضلات گردن و ران پا هم می لرزند.
ضعف بینایی ناشی از استمناء با کم شدن شفافیت دید و بالا رفتن شماره ی چشم همراه است. یکی دیگر از موارد ضعف بینایی ناشی از استمناء پدیده ی "مگس پران" است. کسی که مگس پران دارد در حوزه ی دید خود پیوسته نقاط سیاهی می بیند و به هر طرف که سرش را می چرخاند آن نقاط سیاه –که بعد از مدتی بسیار اعصاب خورد کن می شوند- حرکت می کند. لازم به ذکر است اگر کسی استمناء را کنار بگذارد، این نقاط سیاه، به زودی محو می شوند و البته این را هم باید گفت که پدیده ی مگس پران می تواند دلایلی غیر از استمناء نیز داشته باشد که ما فعلاً در اینجا به آنها نمی پردازیم.

انقباض شدید و یک مرتبه تمام عضلات بدن در جریان انزال (ارگاسم یا اوج لذت جنسى)، باعث مصرف سریع مواد غذایى ذخیره شده در عضلات و به طور عمده کاهش گلیکوژن (ماده اصلى لازم براى تولید انرژى عضلانى) مى‏شود. خستگى عضلانى تقریبا با سرعت تهى شدن عضلات از گلیکوژن رابطه مستقیم دارد و هرچه این سرعت بیشتر باشد، خستگى بیشتر است به طوری که بعد از مدتی شخص مبتلا با کمترین فعالیتی خسته می‌شود. حتی از این که مدتی کوتاه در مکانی سرپا بایستد نیز خسته می‌شود.
کسی که زیاد استمناء می کند گرفتار لرزش دست می شود البته در بعضی موارد عضلات گردن و ران پا هم می لرزند.

به هم ریختن فرم ظاهری بدن مانند سیاه شدن و کبودی اطراف چشم ، گود رفتن چشم ها ، برآمدگی گونه ، بزرگ شدن شکم ، حالت قوز پیدا کردن ، تغییر حالت ستون فقرات و ... .خود شخص مبتلا به راحتی متوجه این تغییر حالت ها می‌شود . به همین دلیل بسیاری از افراد مبتلا این تغییر ظاهر برایشان یک دغدغه ذهنی می‌شود و به دنبالش احساس حقارت و ... در وجودشان سرازیر می‌شود که منشا بسیاری از بیماری‌های روانی از جمله ناامیدی و یاس و افسردگی و ... می‌شود.
 
  • برچسب ها
    عوارض خود ارضايي از نظر علمي در دختر عوارض خود ارضايي از نظر علمي در زنان عوارض خود ارضايي از نظر علمي در زنان نی نی سایت عوارض خود ارضايي از نظر علمي در پسران عوارض خود ارضايي از نظر علمي در پسران نوجوان عوارض خود ارضايي از نظر علمي نی نی سایت عوارض خود ارضايي از نظر علمي پسران
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا