علت قطع شدن شبکه های تلویزیون امروز

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
علت قطع شدن شبکه های تلویزیون امروز ، را از سایت همیار خاص ببینید


از ساعت ۲۴ امشب 12 کانال دیجیتال تلویزیون را HD تماشا کنید


به گزارش رکنا، قابل توجه بینندگان شبکه‌های تلویزیونی رسانه ملی؛ از ساعت ۲۴ جمعه (بامداد شنبه) بسته‌های دیجیتال تغییر می‌کنند، لذا در صورتیکه دریافت شما دچار اختلال شد با فعال کردن منوی «جستجو» گیرنده‌های خود را تنظیم کنید.

مخاطبان تلویزیون با این اقدام از بامداد امشب می‌توانند ۱۲ شبکه جدید را به صورت HD تماشا کنند.

نحوه دریافت شبکه‌های اچ‌دی با به روز رسانی مانیتورها و تهیه ستاپ باکس جدید​


رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صداوسیما ضمن توصیه به مخاطبان و هم‌وطنان تأکید کرد: عزیزانی که می‌خواهند شبکه‌ها را باکیفیت بالا و به صورت HD دریافت کنند، تمامی استانداردهای لازم تعریف‌شده و تنها با بروز رسانی کردن مانیتورهای خود یا تهیه ستاپ باکس‌های جدید، می‌توانند از کیفیت HD بهره‌مند شوند.

معاون توسعه و فناوری، تحریم و شیوع بیماری کرونا را به‌عنوان مسائل جدی در اجرای پروژه برشمرد و گفت: نکته مهمی که در طول اجرای پروژه با آن مواجه بودیم مواجهه با یک تحریم جدی، سنگین و همه‌جانبه بود. در طی زمان اجرای این پروژه سازمان مجدداً تحریم شد هرچند این تحریم‌ها مدال افتخاری برای تحریم شوندگان محسوب می‌شود اما مسائلی را ازنظر اجرایی و عملیاتی برای همکاران ما ایجاد کرد. مشکلات اقتصادی، مشکلات جدی در زمان اجرای پروژه بود که با دوراندیشی و تلاش کارشناسان این حوزه، کاهش هزینه‌ها و افزایش امکانات را به دنبال داشت.

وی ادامه داد: همچنین همکارانم همه‌گیری بیماری و حس تحریم را به کار و خودشان منتقل نکردند و با تمام قدرت و همت بلند خود ضمن رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی، این پروژه عظیم و راهبردی را به نقطه پایانی و به نتیجه رساندند.

علیدادی درباره اهمیت این رویداد تصریح کرد: این اتفاق بنا بر قول رئیس رسانه ملی، جهشی در زیرساخت سازمان به شمار می‌رود و همان‌طور که مقام معظم رهبری سال جاری را سال جهش تولید نامیدند امیدواریم که این اقدام جهشی در حوزه تولید، محتوا و زیرساخت رسانه ملی باشد.




منبع : همیارخاص

.
 
  • برچسب ها
    علت قطع شدن شبکه ای فیلم امروز علت قطع شدن شبکه تماشا امروز علت قطع شدن شبکه خبر امروز علت قطع شدن شبکه دو امروز علت قطع شدن شبکه سه امروز علت قطع شدن شبکه پنج امروز علت قطع شدن شبکه چهار امروز علت قطع شدن شبکه یک امروز علت قطع و وصل شدن شبکه های ایران علت قطع و وصل شدن شبکه های دیجیتال قطع شدن شبکه ای فیلم امروز قطع شدن شبکه تماشا امروز قطع شدن شبکه خبر امروز قطع شدن شبکه دو امروز قطع شدن شبکه سه امروز قطع شدن شبکه ورزش امروز قطع شدن شبکه پنج امروز قطع شدن شبکه چهار امروز قطع شدن شبکه یک امروز چطور شبکه ها ایران را اچ دی بگیریم
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,128
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا