عصر جدید ۱۰ فروردین ۱۴۰۱

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
عصر جدید ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ، را در همیارخاص بخوانید

عصر جدید دیشب قسمت هشتم ۹ فروردین تکرار تمام اجراها​

اجراهای دیشب برنامه عصر جدید فصل سوم قسمت هشتم سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱​


فیلم تمام اجراهای برنامه عصر جدید فصل سوم دیشب قسمت هشتم سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱

برای دیدن هرکدام از اجراهای دیشب عصر جدید سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

اجرای مریم ترکجزی در عصر جدید امشب ۹ فروردین ۱۴۰۱

اجرای ستیلا و آنیسا در عصر جدید امشب ۹ فروردین ۱۴۰۱

اجرای گروه سرود رسا در عصر جدید امشب ۹ فروردین ۱۴۰۱

اجرای خوانندگی وحید موسوی در عصر جدید امشب ۹ فروردین

اجرای علیرضا محمدی در عصر جدید امشب ۹ فروردین ۱۴۰۱

اجرای گروه ابرانسانها در عصر جدید امشب ۹ فروردین ۱۴۰۱

عکس: yjc. ews

قیمت دلار | قیمت دلار امروز​

قیمت دلار امروز | قیمت دلار چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱​

جزئیات حذف ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر | علت حذف ایران از جام جهانی۲۰۲۲ قطر چیست؟​


امروز (سه شنبه ۱۰ فروردین ماه) آخرین قیمت دلار و سایر ارزها در معاملات عصر بازار آزاد تهران، اعلام شد.

ساعد سهیلی و گلوریا هاردی در مراسم رونمایی از کتاب | تصویر دیده نشده از ست کردن ساعد سهیلی و همسرش​

فال روزانه امروز | فال روزانه پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱​

استندآپ بامزه جوان افغان در عصرجدید | اختلاف داوران در عصر جدید اوج گرفت​

ببینید | شاهکار دیدنی دختران ژیمناستیک کار در عصر جدید | زنگ طلایی زده شد؟​


قیمت دلار در روزهای اخیر با نوسان روبرو بود و در کانال ۲۶ هزار تومانی در رفت و برگشت بود. قیمت دلار تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و به همین دلیل در نوسان است. نقش دلالان بر قیمت دلار بی تاثیر نیست و نیاز است که مسوولان دولتی، نظارت بیشتری بر بازار آزاد داشته باشند. قیمت دلار دلار در صرافی ملی در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۲ تومان افزایش، ۲۵,۳۱۸ تومان نرخ گذاری شد.دلار در بازار متشکل در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۰ تومان بدون تغییر، ۲۵,۱۹۹ تومان نرخ گذاری شد.دلار در سامانه سنا در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۰ تومان بدون تغییر، ۲۵,۳۰۷ تومان نرخ گذاری شد.دلار کانادا با افزایش ۰.۹۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۱,۷۵۲ تومان معامله شد.

قیمت دلار امروز چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱​


دلار در صرافی ملی در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۲ تومان افزایش، ۲۵,۳۱۸ تومان نرخ گذاری شد.دلار در بازار متشکل در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۰ تومان بدون تغییر، ۲۵,۱۹۹ تومان نرخ گذاری شد.دلار در سامانه سنا در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۰ تومان بدون تغییر، ۲۵,۳۰۷ تومان نرخ گذاری شد.دلار کانادا با افزایش ۰.۹۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۱,۷۵۲ تومان معامله شد.

قیمت دلار در صرافی ملی​


امروز دلار در صرافی ملی مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در صرافی ملی که روز قبل تا ۲۵,۳۱۶ (بیست و پنج هزار و سیصد و شانزده ) تومان رسیده بود، امروز – چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ مصادف با ۳۰ مارچ ۲۰۲۲ – با رشد ۰ درصدی به ۲۵,۳۱۸ (بیست و پنج هزار و سیصد و هجده ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل​


امروز دلار در بازار متشکل مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در بازار متشکل که روز قبل تا ۲۵,۱۹۹ (بیست و پنج هزار و یکصد و نود و نه ) تومان رسیده بود، امروز – چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ مصادف با ۳۰ مارچ ۲۰۲۲ – به ۲۵,۱۹۹ (بیست و پنج هزار و یکصد و نود و نه ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا​


امروز دلار در سامانه سنا مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در سامانه سنا که روز قبل تا ۲۵,۳۰۷ (بیست و پنج هزار و سیصد و هفت ) تومان رسیده بود، امروز – چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ مصادف با ۳۰ مارچ ۲۰۲۲ – به ۲۵,۳۰۷ (بیست و پنج هزار و سیصد و هفت ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا​


امروز دلار کانادا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار کانادا که روز قبل تا ۲۱,۵۵۲ (بیست و یک هزار و پانصد و پنجاه و دو ) تومان رسیده بود، امروز – چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ مصادف با ۳۰ مارچ ۲۰۲۲ – با رشد ۰.۹۱ درصدی به ۲۱,۷۵۲ (بیست و یک هزار و هفتصد و پنجاه و دو ) تومان رسید.

تداوم روند نزولی قیمت دلار متشکل​


بازار متشکل هم از روز شنبه تا روز دوشنبه با وقفه کوتاه در مذاکرات وین شاهد ثبات نسبی قیمت دلار بود . دلار در این روزها بر روی ۲۷ هزار و ۱۸۰ تومان قرار داشت.

اما از روز سه شنبه قیمت دلار متشکل بر مدار نزول قرار گرفت و نسبت به روز دوشنبه ۳۳۰ تومان پایین رفت و به کانال ۲۶ هزار تومان برگشت. دلار در ادامه روز سه شنبه به این کاهش قیمت بسنده نکرد و بار دیگر نتوانست دربرابر افت قیمت مقاومت کند.

قیمت انتهایی دلار در بازار متشکل سه شنبه ۲۵ هزار و ۹۹۸ تومان بود که نسبت به عصر روز دوشنبه کاهش ۱ هزار و ۱۷۹ تومانی را نشان می‌دهد.

این اسکناس آمریکایی در روز چهارشنبه برای ساعاتی خود را به کانال ۲۶ هزار تومان رساند اما زیاد در این کانال باقی نماند و دوباره به کانال ۲۵ هزار تومان برگشت. قیمت انتهایی دلار در بازار متشکل روز چهارشنبه بر روی ۲۵ هزار و ۸۰۷ تومان قرار داشت که نسبت به روز شنبه ۱ هزار و ۳۷۳ تومان کاهش را نشان می دهد.

دلار، قیمت درهم را پایین کشید​


قیمت درهم نیز سرنوشتی مشابه قیمت دلار داشت. درهم روز شنبه تا روز دوشنبه اگرچه در حال کاهش بود اما همچنان بالای مرز حساس ۸ هزار تومان قرار داشت. قیمت درهم در ابتدای هفته ۸ هزار و ۱۲۵ تومان، در وسط هفته ۸ هزار و ۲۰ تومان بود. افت قیمت دلار در روز سه شنبه باعث شد قیمت درهم نیز وارد فاز نزولی شود و مرز ۸ هزار تومان را از دست بدهد و با ۷هزار و ۹۵۰ تومان معامله شود.

منبع: اقتصاد نیوز

قیمت دلار امروز | قیمت دلار چهار شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱​


ویژه:


عصر جدید ۱۰ فروردین ۱۴۰۱​


عنوان : عصر جدید ۱۰ فروردین ۱۴۰۱


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد اطلاع دهید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,122
    کاربران
    3,408
    جدیدترین کاربران
    امیر حافظ
    عقب
    بالا