شوک به یاران مهدی طارمی؛ ستاره کلیدی مصدوم شد

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
شوک به یاران مهدی طارمی؛ ستاره کلیدی مصدوم شد ::: اخبار ورزشی – ورزش – فوتبال – والیبال

891896_395.jpeg


پورتو در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به یک شگفتی بزرگ زد و موفق شد تیم پرستاره یوونتوس را در مجموع دو بازی رفت و برگشت حذف کند تا به جمع هشت تیم پایانی رقابت‌های چمپیونزلیگ صعود کرده باشد.

یکی از مهم‌ترین دلایل صعود تیم سرجیو کونسیسائو به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان عملکرد خیره کننده مدافع پرتغالی و ۳۸ ساله این تیم یعنی پپه به شمار می‌آمد. جایی که این بازیکن نمایش درخشانی در دو بازی رفت و برگشت ارائه داد و زمینه‌ساز صعود پورتو به مرحله بعدی شد.

با این حال در جریان دیدار دیشب پورتو برابر پورتیموننز یک اتفاق شوکه کننده برای تیم کونسیسائو رخ داد؛ جایی که پپه در نیمه اول بازی و در حالی که برخوردی با کسی نداشت دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که پورتو باید در فاصله کمتر از سه هفته دیگر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف چلسی برود و غیبت احتمالی پپه می‌تواند یک کابوس برای آن‌ها تلقی شود. این در حالی است که مهدی طارمی نیز در مسابقه رفت به دلیل محرومیت غایب خواهد بود.

ورزش سه



تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ – ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
درصورتی که این مطلب قوانین سایت و یا فضای مجازی را نقض کرده است میتوانید کد خبر: ۴۸۱۳۵۷ را برای ما جهت ویرایش و یا حذف این مطلب اطلاع دهید ( اطلاع میدم )
منبع : فرارو
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,408
    جدیدترین کاربران
    امیر حافظ
    عقب
    بالا